
Αποφασισμένοι να εφοδιάσουν τα καταστήματά τους με καινούργια κοσμήματα και να προχωρήσουν σε εμπορικές πράξεις, μετά τις αρρυθμίες που προκάλεσε η περίοδος της πανδημίας, φαίνεται ότι επανήλθαν φέτος στην 36η διεθνή έκθεση KOSMIMA οι επαγγελματίες του κλάδου του κοσμήματος.
Η φετινή KOSMIMA κατάφερε να συγκεντρώσει αυξημένη επισκεψιμότητα και συγκεκριμένα 1550 εμπορικούς επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως ανακοίνωσε η διοργανώτρια εταιρεία, ΔΕΘ-Helexpo AE.
Διαβάστε επίσης – ΑΑΔΕ: «Χρυσή» φοροδιαφυγή από γνωστό ενεχυροδανειστήριο
Η πορεία του κλάδου σε τουριστικούς προορισμούς
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η KOSMIMA αποτύπωσε τα αυξημένα μεγέθη της φετινής τουριστική σεζόν, κάτι στο οποίο αναφέρθηκε πρόσφατα και ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ), Πέτρος Καλπακίδης, σημειώνοντας ότι το καλοκαίρι του 2022 πήγε «εξαιρετικά καλά» για το ελληνικό κόσμημα, ειδικά σε νησιά όπως η Κρήτη, η Ρόδος και η Μυτιλήνη, με βασικό χαρακτηριστικό τις αυξημένες σε τεμάχια πωλήσεις χαμηλότερης αξίας κοσμημάτων.
Διαβάστε επίσης – Λαλαούνης: Λαμπερά κέρδη και double στις πωλήσεις
Αναλυτικότερα, οι εμπορικοί επισκέπτες της KOSMIMA, που μέτρησε 40 εκθεσιακές συμμετοχές (μεταξύ άλλων από Ινδία, Βουλγαρία,Τουρκία, Εσθονία και Ιταλία), προήλθαν από διάφορες περιοχές της χώρας (Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Σέρρες, Χαλκιδική, Φλώρινα, Κατερίνη, Πέλλα, Βόλο, Ξάνθη, Λευκάδα, Λασίθι, Αρκαδία, Άρτα, Αττική, Λάρισα, Χίο, Κέρκυρα, Κοζάνη, Καβάλα, Καστοριά, Βέροια, Δράμα, Δωδεκάνησα, Αλεξανδρούπολη και Κομοτηνή) και οι ξένοι από Κύπρο, Σερβία, Αλβανία, Κόσοβο και Τουρκία.
Επόμενο εκθεσιακό βήμα στην Αθήνα τον Μάρτιο
«Το αισιόδοξο κλίμα που δημιουργήθηκε στην έκθεση αναμένεται να οδηγήσει σε αυξημένη προσέλευση εκθετών και επισκεπτών και στο Athens International Jewellery Show, που θα πραγματοποιηθεί από τις 3 έως τις 6 Μαρτίου του 2023 στην Αθήνα» υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.
Στο πλαίσιο της KOSMIMA διοργανώθηκε και ο 33ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φιλοτέχνησης Σχεδίου Κοσμήματος με θέμα «1922-2022: η Μικρά Ασία στο Ελληνικό Κόσμημα 100 χρόνια μετά» από την ΠΟΒΑΚΩ, σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-Helexpo. Τα έργα μάλιστα παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης.


Latest News

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025