Αύξηση της τάξης του 55,86% σημείωσαν οι ενοποιημένες πωλήσεις της Attica Group το 9μηνο και διαμορφώθηκαν σε 421,61 εκατ. ευρώ έναντι 270,05 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Στο τρίτο τρίμηνο οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε 220,17 εκατ. ευρώ έναντι 148,31 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 48,45%.
Η κερδοφορία του ομίλου
Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 62,33 εκατ. ευρώ κατά το γ΄ τρίμηνο 2022 και σε 52,73 εκατ. ευρώ για την περίοδο 01.01.2022-30.09.2022 έναντι 47,11 εκατ. και 42,74 εκατ. ευρώ κατά
τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2021.
Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (EBIT) ανήλθαν σε 49,09 εκατ. ευρώ κατά το τρίτο τρίμηνο 2022 και σε 14,62 εκατ. για την περίοδο 01.01.2022-30.09.2022 έναντι 33,34 εκατ. και 4,31 εκατ. ευρώ κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2021.
Τα ενοποιημένα Κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε Ευρώ 60,70 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2022, ενώ προέκυψαν κέρδη 30,16 εκατ. ευρώ για την περίοδο 01.01.2022-30.09.-2022 έναντι κερδών 32,74 εκατ. και ζημιών 1,31 εκατ. ευρώ κατά τις αντίστοιχες περιόδους
της χρήσης 2021.
Ταμειακά διαθέσιμα και δανεισμός
Για τους επόμενους μήνες του έτους 2022, οι οποίοι αποτελούν και μήνες χαμηλής επιβατικής κίνησης, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, το μεταφορικό έργο του ομίλου προβλέπεται να κινηθεί στα συνήθη προ Covid-19 επίπεδα.
Ο όμιλος διαθέτει ικανοποιητική ρευστότητα με τα ταμειακά διαθέσιμα του να ανέρχονται στις 30.09.2022 σε 75,67 εκατ.ευρώ έναντι 97,36 εκατ. ευρώ στις 31.12.2021. Επίσης, ο Όμιλος διαθέτει ανοιχτές γραμμές χρηματοδότησης ύψους 15 εκατ. ευρώ, οι οποίες στις 30.09.2022 είναι αχρησιμοποίητες.
Τον Οκτώβριο του 2022, η εταιρία ανακοίνωσε τη σύναψη διμερών συμβάσεων δανεισμού, διάρκειας πέντε έως επτά ετών, με τρία ελληνικά πιστωτικά ιδρύματα, συνολικού ύψους 210 εκατ. ευρώ, επιτυγχάνοντας την μακροπρόθεσμη αναχρηματοδότηση όλων των δανειακών υποχρεώσεων του συμβατικής λήξεως 2022-2023. Οι ανωτέρω συμφωνίες οδηγούν στη μείωση του μέσου περιθωρίου επιτοκίων (interest rate margin) του Ομίλου.
Επιπλέον, η ICAP A.E., στο πλαίσιο της τακτικής επαναξιολόγησης της εταιρίας, αναβάθμισε την πιστοληπτική της ικανότητα κατά μία (1) βαθμίδα, αποδίδοντάς της διαβάθμιση ΑΑ (κατηγορία χαμηλού πιστωτικού κινδύνου).
Σε συνέχεια της από 23.9.2022 υπογραφής της συμφωνίας μεταξύ της Εταιρίας και των μεγαλύτερων μετόχων και πιστωτών της «ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ A.E.» (εφεξής η «ΑΝΕΚ») για τη συγχώνευση με απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την Εταιρία, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας κατά τη συνεδρίασή του της 26.9.2022 αποφάσισε την έναρξη της διαδικασίας συγχωνεύσεως δι’ απορροφήσεως της ΑΝΕΚ από την Εταιρία. Ως ημερομηνία μετασχηματισμού ορίστηκε η 31η Δεκεμβρίου 2021.
Latest News
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή
Ρεκόρ εσόδων από την κρουαζιέρα το 2024 αλλά και γκρίνια για το «τέλος»
Τα έσοδα από την κρουαζιέρα ανήλθαν στο 1 δισ. ευρώ το 2024 – Διαμαρτύρονται οι εταιρείες για την επιβολή του τέλους