
Αύξηση της τάξης του 55,86% σημείωσαν οι ενοποιημένες πωλήσεις της Attica Group το 9μηνο και διαμορφώθηκαν σε 421,61 εκατ. ευρώ έναντι 270,05 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Στο τρίτο τρίμηνο οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε 220,17 εκατ. ευρώ έναντι 148,31 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 48,45%.
Η κερδοφορία του ομίλου
Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 62,33 εκατ. ευρώ κατά το γ΄ τρίμηνο 2022 και σε 52,73 εκατ. ευρώ για την περίοδο 01.01.2022-30.09.2022 έναντι 47,11 εκατ. και 42,74 εκατ. ευρώ κατά
τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2021.
Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (EBIT) ανήλθαν σε 49,09 εκατ. ευρώ κατά το τρίτο τρίμηνο 2022 και σε 14,62 εκατ. για την περίοδο 01.01.2022-30.09.2022 έναντι 33,34 εκατ. και 4,31 εκατ. ευρώ κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2021.
Τα ενοποιημένα Κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε Ευρώ 60,70 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2022, ενώ προέκυψαν κέρδη 30,16 εκατ. ευρώ για την περίοδο 01.01.2022-30.09.-2022 έναντι κερδών 32,74 εκατ. και ζημιών 1,31 εκατ. ευρώ κατά τις αντίστοιχες περιόδους
της χρήσης 2021.
Ταμειακά διαθέσιμα και δανεισμός
Για τους επόμενους μήνες του έτους 2022, οι οποίοι αποτελούν και μήνες χαμηλής επιβατικής κίνησης, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, το μεταφορικό έργο του ομίλου προβλέπεται να κινηθεί στα συνήθη προ Covid-19 επίπεδα.
Ο όμιλος διαθέτει ικανοποιητική ρευστότητα με τα ταμειακά διαθέσιμα του να ανέρχονται στις 30.09.2022 σε 75,67 εκατ.ευρώ έναντι 97,36 εκατ. ευρώ στις 31.12.2021. Επίσης, ο Όμιλος διαθέτει ανοιχτές γραμμές χρηματοδότησης ύψους 15 εκατ. ευρώ, οι οποίες στις 30.09.2022 είναι αχρησιμοποίητες.
Τον Οκτώβριο του 2022, η εταιρία ανακοίνωσε τη σύναψη διμερών συμβάσεων δανεισμού, διάρκειας πέντε έως επτά ετών, με τρία ελληνικά πιστωτικά ιδρύματα, συνολικού ύψους 210 εκατ. ευρώ, επιτυγχάνοντας την μακροπρόθεσμη αναχρηματοδότηση όλων των δανειακών υποχρεώσεων του συμβατικής λήξεως 2022-2023. Οι ανωτέρω συμφωνίες οδηγούν στη μείωση του μέσου περιθωρίου επιτοκίων (interest rate margin) του Ομίλου.
Επιπλέον, η ICAP A.E., στο πλαίσιο της τακτικής επαναξιολόγησης της εταιρίας, αναβάθμισε την πιστοληπτική της ικανότητα κατά μία (1) βαθμίδα, αποδίδοντάς της διαβάθμιση ΑΑ (κατηγορία χαμηλού πιστωτικού κινδύνου).
Σε συνέχεια της από 23.9.2022 υπογραφής της συμφωνίας μεταξύ της Εταιρίας και των μεγαλύτερων μετόχων και πιστωτών της «ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ A.E.» (εφεξής η «ΑΝΕΚ») για τη συγχώνευση με απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την Εταιρία, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας κατά τη συνεδρίασή του της 26.9.2022 αποφάσισε την έναρξη της διαδικασίας συγχωνεύσεως δι’ απορροφήσεως της ΑΝΕΚ από την Εταιρία. Ως ημερομηνία μετασχηματισμού ορίστηκε η 31η Δεκεμβρίου 2021.


Latest News

Θα γίνουν οι ΗΠΑ ναυπηγική δύναμη;
Ενώ η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία παραμένουν κυρίαρχες δυνάμεις, η Αμερική, το Βιετνάμ και η Ινδία τοποθετούνται ως αναδυόμενοι παίκτες

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα