
Αύξηση της τάξης του 55,86% σημείωσαν οι ενοποιημένες πωλήσεις της Attica Group το 9μηνο και διαμορφώθηκαν σε 421,61 εκατ. ευρώ έναντι 270,05 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Στο τρίτο τρίμηνο οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε 220,17 εκατ. ευρώ έναντι 148,31 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 48,45%.
Η κερδοφορία του ομίλου
Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 62,33 εκατ. ευρώ κατά το γ΄ τρίμηνο 2022 και σε 52,73 εκατ. ευρώ για την περίοδο 01.01.2022-30.09.2022 έναντι 47,11 εκατ. και 42,74 εκατ. ευρώ κατά
τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2021.
Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (EBIT) ανήλθαν σε 49,09 εκατ. ευρώ κατά το τρίτο τρίμηνο 2022 και σε 14,62 εκατ. για την περίοδο 01.01.2022-30.09.2022 έναντι 33,34 εκατ. και 4,31 εκατ. ευρώ κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2021.
Τα ενοποιημένα Κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε Ευρώ 60,70 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2022, ενώ προέκυψαν κέρδη 30,16 εκατ. ευρώ για την περίοδο 01.01.2022-30.09.-2022 έναντι κερδών 32,74 εκατ. και ζημιών 1,31 εκατ. ευρώ κατά τις αντίστοιχες περιόδους
της χρήσης 2021.
Ταμειακά διαθέσιμα και δανεισμός
Για τους επόμενους μήνες του έτους 2022, οι οποίοι αποτελούν και μήνες χαμηλής επιβατικής κίνησης, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, το μεταφορικό έργο του ομίλου προβλέπεται να κινηθεί στα συνήθη προ Covid-19 επίπεδα.
Ο όμιλος διαθέτει ικανοποιητική ρευστότητα με τα ταμειακά διαθέσιμα του να ανέρχονται στις 30.09.2022 σε 75,67 εκατ.ευρώ έναντι 97,36 εκατ. ευρώ στις 31.12.2021. Επίσης, ο Όμιλος διαθέτει ανοιχτές γραμμές χρηματοδότησης ύψους 15 εκατ. ευρώ, οι οποίες στις 30.09.2022 είναι αχρησιμοποίητες.
Τον Οκτώβριο του 2022, η εταιρία ανακοίνωσε τη σύναψη διμερών συμβάσεων δανεισμού, διάρκειας πέντε έως επτά ετών, με τρία ελληνικά πιστωτικά ιδρύματα, συνολικού ύψους 210 εκατ. ευρώ, επιτυγχάνοντας την μακροπρόθεσμη αναχρηματοδότηση όλων των δανειακών υποχρεώσεων του συμβατικής λήξεως 2022-2023. Οι ανωτέρω συμφωνίες οδηγούν στη μείωση του μέσου περιθωρίου επιτοκίων (interest rate margin) του Ομίλου.
Επιπλέον, η ICAP A.E., στο πλαίσιο της τακτικής επαναξιολόγησης της εταιρίας, αναβάθμισε την πιστοληπτική της ικανότητα κατά μία (1) βαθμίδα, αποδίδοντάς της διαβάθμιση ΑΑ (κατηγορία χαμηλού πιστωτικού κινδύνου).
Σε συνέχεια της από 23.9.2022 υπογραφής της συμφωνίας μεταξύ της Εταιρίας και των μεγαλύτερων μετόχων και πιστωτών της «ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ A.E.» (εφεξής η «ΑΝΕΚ») για τη συγχώνευση με απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την Εταιρία, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας κατά τη συνεδρίασή του της 26.9.2022 αποφάσισε την έναρξη της διαδικασίας συγχωνεύσεως δι’ απορροφήσεως της ΑΝΕΚ από την Εταιρία. Ως ημερομηνία μετασχηματισμού ορίστηκε η 31η Δεκεμβρίου 2021.


Latest News

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί