Το γυναικείο ποδόσφαιρο κάνει τεράστια άλματα παγκοσμίως, τόσο σε θέματα χορηγιών όσο και σε θέματα δημοτικότητας, σύμφωνα με μια νέα έκθεση συγκριτικής αξιολόγησης της FIFA που ανέλυσε 294 συλλόγους σε 30 πρωταθλήματα.

Οι σύλλογοι που περιλαμβάνονται στην έκθεση σημείωσαν ετήσια αύξηση των εμπορικών εσόδων κατά 33% και «ισχυρή ανάπτυξη» στις πωλήσεις εμπορευμάτων, ενώ περισσότερα από τα τρία τέταρτα των πρωταθλημάτων που συμμετείχαν στην έρευνα είχαν χορηγό τίτλου το 2022, σε σύγκριση με 66% ένα χρόνο πριν.

Διαβάστε επίσης – Η επανάσταση για το γυναικείο ποδόσφαιρο άρχισε από το Γουέμπλεϊ

Θετικές προοπτικές

«Τα δεδομένα στη φετινή έκθεση υπογραμμίζουν ότι οι οργανισμοί που είναι έτοιμοι να επενδύσουν στο γυναικείο ποδόσφαιρο έχουν απόδοση», δήλωσε η Σάραι Μπάρεμαν, η επικεφαλής της FIFA για το γυναικείο ποδόσφαιρο.

«Αναμένουμε ότι αυτό θα αυξηθεί καθώς ολοένα και περισσότεροι σύλλογοι και πρωταθλήματα, καθώς και ραδιοτηλεοπτικοί φορείς και συνεργάτες, αναγνωρίζουν πραγματικά τη μοναδική ευκαιρία ανάπτυξης που υπάρχει στο γυναικείο ποδόσφαιρο».

Διαβάστε επίσης – Euro Women: Ιστορικό ρεκόρ θεατών στο Γουέμπλεϊ στον τελικό ανάμεσα σε Αγγλία και Γερμανία – Μεγάλη νικήτρια η Αγγλία!

Πρόσθεσε ότι η FIFA είχε δει «σημαντικές εξελίξεις και ορόσημα» στο γυναικείο άθλημα από τότε που ξεκίνησε τη στρατηγική της για το γυναικείο ποδόσφαιρο πριν από τέσσερα χρόνια.
Με το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών του 2023 να απέχει λιγότερο από εννέα μήνες, η FIFA έχει τα πάντα να κερδίσει από την αυξανόμενη δημοτικότητα στο γυναικείο άθλημα.

Διαβάστε επίσης – Με όχημα το γυναικείο ποδόσφαιρο η Nike σκοράρει στην επιτυχία

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης