
Tην απόκτηση ένος VLCC τάνκερ ανακοίνωσε η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία Tsakos Energy Navigation (TEN) του Ομίλου Τσάκος.
Συγκεκριμένα, το πλοίο που εντάσσεται στον στόλο της TEN μετονομάστηκε σε «Dias I» και είναι ναυπηγημένο το 2020.
Διαβάστε επίσης: Παραλαβή δύο ακόμα Ultramax πλοίων από την Diana Shipping
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε την προσθήκη ενός τόσο ποιοτικού οικολογικού σκάφους στο σύγχρονο, διαφοροποιημένο μας στόλο και ανυπομονούμε στην εκμετάλλευση των υψηλών ναύλων που παρατηρούνται σήμερα στην ακμάζουσα αγορά των δεξαμενόπλοιων», σχολίασε ο κ. Γιώργος Σαρόγλου, COO της TEN.
«Με την αναπόφευκτη επανασχεδίαση των παγκόσμιων εμπορικών διαδρόμων, η οποία προκύπτει από τη νέα γεωπολιτική πραγματικότητα που ξεδιπλώνεται μπροστά μας, είμαστε βέβαιοι ότι τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς αργού πετρελαίου, όπως τα VLCC και τα Suezmaxes, θα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των μακρινότερων διαδρομών που αναμένεται να κυριαρχήσουν στις παγκόσμιες μεταφορές πετρελαίου τα επόμενα χρόνια. Με περίπου το 65% του στόλου να βρίσκεται σε συμβάσεις spot ή σε συμβάσεις διαμοιρασμού κερδών, η εταιρεία βρίσκεται στην κατάλληλη θέση ώστε να επωφεληθεί από αυτή την εξελισσόμενη ανοδική τάση μακροπρόθεσμα», κατέληξε ο κ. Σαρόγλου.
Η Tsakos Energy Navigation
Όπως τονίζεται, η TEN ιδρύθηκε το 1993 και είναι μια από τις πρώτες και πιο εδραιωμένες δημόσιες ναυτιλιακές εταιρείες στην κόσμο. Ο διαφοροποιημένος ενεργειακός στόλος της TEN αποτελείται σήμερα από 70 πλοία διπλού κύτους, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων aframax διπλού καυσίμου – LNG υπό κατασκευή, που αποτελούν ένα μείγμα δεξαμενόπλοιων αργού, συνολικής χωρητικότητας 8,1 εκατ. dwt.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»