Σφύζει από οικονομική υγεία ο Φρεσκούλης (Eurocatering), με τις πωλήσεις να σημειώνουν ρυθμό αύξησης άνω του 25% στο 9μηνο φέτος, σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία.
Η εταιρεία του Χρυσόστομου Μαυρόπουλου, που πρωταγωνιστεί κατά καιρούς σε σενάρια εξαγορών, τα οποία όμως διαψεύδονται κατηγορηματικά, συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο, συνολικού ύψους 9,5 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων, περίπου στα 5,5 εκατ. ευρώ, αφορούν τη νέα μονάδα στην Αθήνα με στόχο τη συνένωση των δραστηριοτήτων της εταιρείας από τις υφιστάμενες μονάδες που διατηρεί σε Αθήνα και Λιβαδειά, καθώς και την αύξηση της παραγωγικής δυναμικής στα 350 χιλ. τεμάχια ημερησίως.
Υπερδιπλασίασε τα κέρδη
Οι θετικές επιδόσεις της Νο1 εταιρείας νωπών οπωροκηπευτικών, στην οποία ήδη έχουν επενδύσει το fund EOS Capital Partners του Απόστολου Ταμβακάκη και το Elikonos 2 S.C.A. SICAR, έρχονται να προστεθούν στα καλά αποτελέσματα του 2021, χρονιά κατά την οποία διπλασίασε τα κέρδη της το 2021, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα σημαντική άνοδο του τζίρου της.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της Eurocatering, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 49,55 εκατ. ευρώ έναντι 38,64 εκατ. ευρώ το 2020, καταγράφοντας αύξηση 28,21%, ενώ το μικτό αποτέλεσμα ανήλθε σε 16,72 εκατ. ευρώ από 12 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση (αύξηση 39,29%).
Το αποτέλεσμα προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκε σε 5,25 εκατ. ευρώ έναντι 3,13 εκατ. ευρώ (αύξηση 67,79%).
Ακόμη καλύτερο ήταν το αποτέλεσμα προ φόρων που ανήλθε σε 3,8 εκατ. ευρώ έναντι 1,98 εκατ. ευρώ το 2020, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 91,85%.
Αναφορικά με το αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε 2,91 εκατ. ευρώ από 1,41 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, με την αύξηση να φθάνει σε ποσοστό το 106,2%.
Στη Βουλγαρία
Να σημειωθεί ότι στις ενοποιημένες χρηματοοικονομικές καταστάσεις συμπεριλαμβάνεται με τη μέθοδο της ολικής ενοποίησης και η κατά 100% θυγατρική εταιρεία MC Fresh Ltd, με έδρα τη Βουλγαρία.
Η εταιρεία, που ήταν η πρώτη που λανσάρισε στην ελληνική αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες με το brand Φρεσκούλης το 2004, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά της Βουλγαρίας, επιδιώκοντας και την παραγωγική της παρουσία στη γειτονική χώρα.
Η Eurocatering ιδρύθηκε το 2000 καινοτομώντας με τη διάθεση έτοιμων προς χρήση και κατανάλωση λαχανικών και φρούτων, ενώ το «Ολυμπιακό έτος» 2004, η εταιρεία εισήγαγε για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες υπό το brand «Φρεσκούλης», σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις ολοένα και εντεινόμενες ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών για υγιεινές επιλογές διατροφής.
Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει παραγωγικές μονάδες σε Αθήνα και Λιβαδειά, κέντρα logistics, διανομής και πωλήσεων σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα, καθώς επίσης κι ένα στόλο οχημάτων που απαρτίζεται από 65 ιδιόκτητα φορτηγά-ψυγεία.
Latest News
«Συναγερμός» στις τράπεζες για τα επιτόκια – Τρέχουν να μαζέψουν κόστη
Ποια στρατηγική ακολουθούν οι τράπεζες ενόψει μείωσης των επιτοκίων από την ΕΚΤ – Τι δείχνουν τα στοιχεία εννεαμήνου
ΔΕΗ: Πρόσω ολοταχώς για EBITDA 2 δισ. το 2025 – Τι σηματοδοτεί ο διπλασιασμός των επενδύσεων
Η ΔΕΗ σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO Γιώργο Στάσση θα κλείσει το 2024 με EBITDA 1,8 δισ. ευρώ – Ο νέος πήχης για την τριετία 2025 -2027
Αναταράξεις ενόψει… - Πώς θωρακίζονται οι επιχειρήσεις για την επιστροφή Τραμπ
Προβληματισμός και ανησυχία στις επιχειρήσεις – Τι μέτρα λαμβάνουν, πώς αλλάζουν τα business plan
Όλα τα λεφτά στην Black Friday - Μέχρι τότε η αγορά μπαίνει στον... πάγο
Τι έχει διαπιστώσει η αγορά για το διάστημα προ Black Friday - Οι στόχοι του εμπορικού κόσμου - Τι λέει ο Σταύρος Καφούνης του ΕΣΑ στον ΟΤ
Πόσα κερδίζει το σύστημα e-food στην Ελλάδα – Οι χιλιάδες αιτήσεις από διανομείς
Άλμα εσόδων για τη Go Delivery στα 59,54 εκατ. – Σχεδόν 26 εκατ. ο τζίρος της DMart Greece - Στα 163,8 εκατ. οι πωλήσεις της e-food
Ελληνικά φάρμακα στη Μέση Ανατολή - Η Elpen ιδρύει θυγατρική στo Ντουμπάι
Η ELPEN, διευρύνει τη δραστηριότητά της στο εξωτερικό σε μια από τις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές υγειονομικής περίθαλψης
Cenergy: Νέα γραμμή παραγωγής στη Σωληνουργεία Κορίνθου
Η επένδυση της Σωληνουργεία Κορίνθου αυξάνει την ευελιξία στον σχεδιασμό και μειώνει τους χρόνους παράδοσης για σωλήνες χάλυβα υψηλής ποιότητας
ΔΕΗ: Έκρηξη στα 1,35 δισ. τα EBITDA και εκτόξευση επενδύσεων στα 1,6 δισ. το εννεάμηνο 2024
«Επιβεβαιώσουμε τον στόχο για EBITDA €1,8 δισ και καθαρά κέρδη €0,35 δισ για το 2024», δήλωσε ο CEO της ΔΕΗ, Γεώργιος Στάσσης
Η Revoil συμμετείχε στο ΑTHEX Small Cap Conference 2024
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τα στελέχη της Revoil είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν πολλές συναντήσεις
Lamda: Αύξηση 155% στα EBITDA – 1 δισ. οι εισπράξεις από πωλήσεις ακινήτων στο Ελληνικό
Νέο ιστορικό ρεκόρ κερδών EBITDA για τη Lamda στα τέσσερα Εμπορικά Κέντρα σε λειτουργία, αυξημένα 7% έναντι του 2023