Σφύζει από οικονομική υγεία ο Φρεσκούλης (Eurocatering), με τις πωλήσεις να σημειώνουν ρυθμό αύξησης άνω του 25% στο 9μηνο φέτος, σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία.
Η εταιρεία του Χρυσόστομου Μαυρόπουλου, που πρωταγωνιστεί κατά καιρούς σε σενάρια εξαγορών, τα οποία όμως διαψεύδονται κατηγορηματικά, συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο, συνολικού ύψους 9,5 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων, περίπου στα 5,5 εκατ. ευρώ, αφορούν τη νέα μονάδα στην Αθήνα με στόχο τη συνένωση των δραστηριοτήτων της εταιρείας από τις υφιστάμενες μονάδες που διατηρεί σε Αθήνα και Λιβαδειά, καθώς και την αύξηση της παραγωγικής δυναμικής στα 350 χιλ. τεμάχια ημερησίως.
Υπερδιπλασίασε τα κέρδη
Οι θετικές επιδόσεις της Νο1 εταιρείας νωπών οπωροκηπευτικών, στην οποία ήδη έχουν επενδύσει το fund EOS Capital Partners του Απόστολου Ταμβακάκη και το Elikonos 2 S.C.A. SICAR, έρχονται να προστεθούν στα καλά αποτελέσματα του 2021, χρονιά κατά την οποία διπλασίασε τα κέρδη της το 2021, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα σημαντική άνοδο του τζίρου της.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της Eurocatering, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 49,55 εκατ. ευρώ έναντι 38,64 εκατ. ευρώ το 2020, καταγράφοντας αύξηση 28,21%, ενώ το μικτό αποτέλεσμα ανήλθε σε 16,72 εκατ. ευρώ από 12 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση (αύξηση 39,29%).
Το αποτέλεσμα προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκε σε 5,25 εκατ. ευρώ έναντι 3,13 εκατ. ευρώ (αύξηση 67,79%).
Ακόμη καλύτερο ήταν το αποτέλεσμα προ φόρων που ανήλθε σε 3,8 εκατ. ευρώ έναντι 1,98 εκατ. ευρώ το 2020, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 91,85%.
Αναφορικά με το αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε 2,91 εκατ. ευρώ από 1,41 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, με την αύξηση να φθάνει σε ποσοστό το 106,2%.
Στη Βουλγαρία
Να σημειωθεί ότι στις ενοποιημένες χρηματοοικονομικές καταστάσεις συμπεριλαμβάνεται με τη μέθοδο της ολικής ενοποίησης και η κατά 100% θυγατρική εταιρεία MC Fresh Ltd, με έδρα τη Βουλγαρία.
Η εταιρεία, που ήταν η πρώτη που λανσάρισε στην ελληνική αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες με το brand Φρεσκούλης το 2004, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά της Βουλγαρίας, επιδιώκοντας και την παραγωγική της παρουσία στη γειτονική χώρα.
Η Eurocatering ιδρύθηκε το 2000 καινοτομώντας με τη διάθεση έτοιμων προς χρήση και κατανάλωση λαχανικών και φρούτων, ενώ το «Ολυμπιακό έτος» 2004, η εταιρεία εισήγαγε για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες υπό το brand «Φρεσκούλης», σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις ολοένα και εντεινόμενες ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών για υγιεινές επιλογές διατροφής.
Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει παραγωγικές μονάδες σε Αθήνα και Λιβαδειά, κέντρα logistics, διανομής και πωλήσεων σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα, καθώς επίσης κι ένα στόλο οχημάτων που απαρτίζεται από 65 ιδιόκτητα φορτηγά-ψυγεία.
Latest News
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media