Σύμβαση παραχώρησης ύψους 500 εκατ. δολ. για τη δημιουργία ενός δεύτερου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων στο East Port Said υπέγραψαν η Γενική Αρχή της Οικονομικής Ζώνης της Διώρυγας του Σουέζ (SCZONE) και ο Τερματικός Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων της Διώρυγας του Σουέζ (SCCT).
Το έργο στοχεύει στην επέκταση του υφιστάμενου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων της SCCT στο λιμάνι East Said σε μήκος 955 μέτρων και έκτασης 510.000 τετραγωνικών μέτρων, για πρόσθετη ετήσια χωρητικότητα 2 εκατομμυρίων TEU.
Διαβάστε επίσης: Διώρυγα του Σουέζ: Νέο ρεκόρ διελεύσεων πλοίων
Σύμφωνα με τη σύμβαση, η SCCT θα είναι υπεύθυνη για τη «χρηματοδότηση, το σχεδιασμό, την κατασκευή, τη διαχείριση και τη λειτουργία» του νέου τερματικού σταθμού.
Αυτό το έργο εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεπούς πολιτικής της SCZONE στο πλαίσιο της οικονομικής στρατηγικής της Αιγύπτου, η οποία στοχεύει στην ανάπτυξη των αιγυπτιακών λιμανιών για να μεγιστοποιήσει το ρόλο τους στο παγκόσμιο θαλάσσιο εμπόριο και να εκμεταλλευτεί τις διάφορες επενδύσεις για τη δημιουργία ευκαιριών εργασίας, δήλωσε ο Waleid Gamal El- Dei, πρόεδρος της SCZONE.
Αυτό ακριβώς προσφέρει το έργο, καθώς στοχεύει στην επέκταση του υπάρχοντος τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων στο Port Said East Port με σωρευτικές επενδύσεις που υπολογίζονται στα 500 εκατομμύρια δολάρια, παρέχοντας 1.000 άμεσες και έμμεσες ευκαιρίες εργασίας, ειδικά για τους κατοίκους των πόλεων Port Said και του Βόρειου Σινά, συμπλήρωσε.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ