Δύο από τα τρία πλοία της Star Bulk που είχαν εγκλωβισθεί μετά την έναρξη της ρωσικής επίθεσης σε ουκρανικά λιμάνια, απελευθερώθηκαν στο πλαίσιο της πολυμερούς συμφωνίας μεταξύ της Ρωσίας, της Ουκρανίας, της Τουρκίας και των Ηνωμένων Εθνών για επανέναρξη των εξαγωγών σιτηρών από τις περιοχές της Μαύρης Θάλασσας. Αυτό αναφέρει η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία με την ευκαιρία ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου.
Τα δυο πλοία που τώρα πλέον είναι ελεύθερα είναι το «Star Helena» και το «Star Laura», ενώ το «Star Pavlina» παραμένει στην Ουκρανία επανδρωμένο με ουκρανικό πλήρωμα ασφαλείας ενώ όπως ανακοίνωσε η Star Bulk καλύπτεται ασφαλιστικά τόσο για Hull and Machinery όσο και με αυξημένης αξίας, ασφάλιση για απώλειες εσόδων λόγω κράτησης και πολέμου.
Οικονομικά αποτελέσματα
Η Star Bulk ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο έσοδα ύψους 364,1 εκατ. δολ. έναντι 415,6 εκατ. δολ το τρίτο τρίμηνο του 2021 και κέρδη ύψους 109,7 εκατ. δολ έναντι κερδών 220,4 εκατ. δολ πέρυσι.
Η πτώση των εσόδων οφείλεται στην πιο αδύνατη ναυλαγορά επισημαίνει η εταιρεία.
Σε δήλωση του πάντως ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Πέτρος Παππάς εξέφρασε την αισιοδοξία του για το μέλλον της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι με το βιβλίο παραγγελιών σε ιστορικό χαμηλό και με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που τίθενται σε ισχύ σε συνδυασμό με τις προσδοκίες για το σταδιακό άνοιγμα της κινεζικής οικονομίας, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς χύδην ξηρού φορτίου, παρά τις παγκόσμιες μακροοικονομικές αβεβαιότητες.
Ο κ. Παππάς αναφέρθηκε ακόμη στην απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας να διανείμει μέρισμα 1,20 δολ ανά μετοχή για το τρίο τρίμηνο, προσθέτοντας ότι από τις αρχές του 2021 έχουν διανεμηθεί στους μετόχους πάνω από 900 εκατ. δολ.
Η Star Bulk ελέγχει ένα στόλο από 128 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου , συνολικής μεταφορικής ικανότητας 14,1 εκατ. dwt.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση