Δύο από τα τρία πλοία της Star Bulk που είχαν εγκλωβισθεί μετά την έναρξη της ρωσικής επίθεσης σε ουκρανικά λιμάνια, απελευθερώθηκαν στο πλαίσιο της πολυμερούς συμφωνίας μεταξύ της Ρωσίας, της Ουκρανίας, της Τουρκίας και των Ηνωμένων Εθνών για επανέναρξη των εξαγωγών σιτηρών από τις περιοχές της Μαύρης Θάλασσας. Αυτό αναφέρει η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία με την ευκαιρία ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου.
Τα δυο πλοία που τώρα πλέον είναι ελεύθερα είναι το «Star Helena» και το «Star Laura», ενώ το «Star Pavlina» παραμένει στην Ουκρανία επανδρωμένο με ουκρανικό πλήρωμα ασφαλείας ενώ όπως ανακοίνωσε η Star Bulk καλύπτεται ασφαλιστικά τόσο για Hull and Machinery όσο και με αυξημένης αξίας, ασφάλιση για απώλειες εσόδων λόγω κράτησης και πολέμου.
Οικονομικά αποτελέσματα
Η Star Bulk ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο έσοδα ύψους 364,1 εκατ. δολ. έναντι 415,6 εκατ. δολ το τρίτο τρίμηνο του 2021 και κέρδη ύψους 109,7 εκατ. δολ έναντι κερδών 220,4 εκατ. δολ πέρυσι.
Η πτώση των εσόδων οφείλεται στην πιο αδύνατη ναυλαγορά επισημαίνει η εταιρεία.
Σε δήλωση του πάντως ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Πέτρος Παππάς εξέφρασε την αισιοδοξία του για το μέλλον της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι με το βιβλίο παραγγελιών σε ιστορικό χαμηλό και με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που τίθενται σε ισχύ σε συνδυασμό με τις προσδοκίες για το σταδιακό άνοιγμα της κινεζικής οικονομίας, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς χύδην ξηρού φορτίου, παρά τις παγκόσμιες μακροοικονομικές αβεβαιότητες.
Ο κ. Παππάς αναφέρθηκε ακόμη στην απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας να διανείμει μέρισμα 1,20 δολ ανά μετοχή για το τρίο τρίμηνο, προσθέτοντας ότι από τις αρχές του 2021 έχουν διανεμηθεί στους μετόχους πάνω από 900 εκατ. δολ.
Η Star Bulk ελέγχει ένα στόλο από 128 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου , συνολικής μεταφορικής ικανότητας 14,1 εκατ. dwt.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη