Δύο από τα τρία πλοία της Star Bulk που είχαν εγκλωβισθεί μετά την έναρξη της ρωσικής επίθεσης σε ουκρανικά λιμάνια, απελευθερώθηκαν στο πλαίσιο της πολυμερούς συμφωνίας μεταξύ της Ρωσίας, της Ουκρανίας, της Τουρκίας και των Ηνωμένων Εθνών για επανέναρξη των εξαγωγών σιτηρών από τις περιοχές της Μαύρης Θάλασσας. Αυτό αναφέρει η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία με την ευκαιρία ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου.
Τα δυο πλοία που τώρα πλέον είναι ελεύθερα είναι το «Star Helena» και το «Star Laura», ενώ το «Star Pavlina» παραμένει στην Ουκρανία επανδρωμένο με ουκρανικό πλήρωμα ασφαλείας ενώ όπως ανακοίνωσε η Star Bulk καλύπτεται ασφαλιστικά τόσο για Hull and Machinery όσο και με αυξημένης αξίας, ασφάλιση για απώλειες εσόδων λόγω κράτησης και πολέμου.
Οικονομικά αποτελέσματα
Η Star Bulk ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο έσοδα ύψους 364,1 εκατ. δολ. έναντι 415,6 εκατ. δολ το τρίτο τρίμηνο του 2021 και κέρδη ύψους 109,7 εκατ. δολ έναντι κερδών 220,4 εκατ. δολ πέρυσι.
Η πτώση των εσόδων οφείλεται στην πιο αδύνατη ναυλαγορά επισημαίνει η εταιρεία.
Σε δήλωση του πάντως ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Πέτρος Παππάς εξέφρασε την αισιοδοξία του για το μέλλον της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι με το βιβλίο παραγγελιών σε ιστορικό χαμηλό και με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που τίθενται σε ισχύ σε συνδυασμό με τις προσδοκίες για το σταδιακό άνοιγμα της κινεζικής οικονομίας, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς χύδην ξηρού φορτίου, παρά τις παγκόσμιες μακροοικονομικές αβεβαιότητες.
Ο κ. Παππάς αναφέρθηκε ακόμη στην απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας να διανείμει μέρισμα 1,20 δολ ανά μετοχή για το τρίο τρίμηνο, προσθέτοντας ότι από τις αρχές του 2021 έχουν διανεμηθεί στους μετόχους πάνω από 900 εκατ. δολ.
Η Star Bulk ελέγχει ένα στόλο από 128 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου , συνολικής μεταφορικής ικανότητας 14,1 εκατ. dwt.
Latest News
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,