Δύο από τα τρία πλοία της Star Bulk που είχαν εγκλωβισθεί μετά την έναρξη της ρωσικής επίθεσης σε ουκρανικά λιμάνια, απελευθερώθηκαν στο πλαίσιο της πολυμερούς συμφωνίας μεταξύ της Ρωσίας, της Ουκρανίας, της Τουρκίας και των Ηνωμένων Εθνών για επανέναρξη των εξαγωγών σιτηρών από τις περιοχές της Μαύρης Θάλασσας. Αυτό αναφέρει η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία με την ευκαιρία ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου.
Τα δυο πλοία που τώρα πλέον είναι ελεύθερα είναι το «Star Helena» και το «Star Laura», ενώ το «Star Pavlina» παραμένει στην Ουκρανία επανδρωμένο με ουκρανικό πλήρωμα ασφαλείας ενώ όπως ανακοίνωσε η Star Bulk καλύπτεται ασφαλιστικά τόσο για Hull and Machinery όσο και με αυξημένης αξίας, ασφάλιση για απώλειες εσόδων λόγω κράτησης και πολέμου.
Οικονομικά αποτελέσματα
Η Star Bulk ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο έσοδα ύψους 364,1 εκατ. δολ. έναντι 415,6 εκατ. δολ το τρίτο τρίμηνο του 2021 και κέρδη ύψους 109,7 εκατ. δολ έναντι κερδών 220,4 εκατ. δολ πέρυσι.
Η πτώση των εσόδων οφείλεται στην πιο αδύνατη ναυλαγορά επισημαίνει η εταιρεία.
Σε δήλωση του πάντως ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Πέτρος Παππάς εξέφρασε την αισιοδοξία του για το μέλλον της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι με το βιβλίο παραγγελιών σε ιστορικό χαμηλό και με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που τίθενται σε ισχύ σε συνδυασμό με τις προσδοκίες για το σταδιακό άνοιγμα της κινεζικής οικονομίας, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς χύδην ξηρού φορτίου, παρά τις παγκόσμιες μακροοικονομικές αβεβαιότητες.
Ο κ. Παππάς αναφέρθηκε ακόμη στην απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας να διανείμει μέρισμα 1,20 δολ ανά μετοχή για το τρίο τρίμηνο, προσθέτοντας ότι από τις αρχές του 2021 έχουν διανεμηθεί στους μετόχους πάνω από 900 εκατ. δολ.
Η Star Bulk ελέγχει ένα στόλο από 128 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου , συνολικής μεταφορικής ικανότητας 14,1 εκατ. dwt.
Latest News
Υπογράφει η Lamda Marinas και για τη «Μαρίνα Megayacht Κέρκυρας» - Το roadmap των επενδύσεων
Τον 6ο απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης της Μαρίνας Φλοίσβου, παρουσίασε η Lamda Marinas
ΑΕΝ Ύδρας: Εργο ανακαίνισης από το Ίδρυμα «Αντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης»
Υπογραφή πρωτοκόλλου παράδοσης–παραλαβής του έργου ανακαίνισης των χώρων υγιεινής των κοιτώνων των σπουδαστών στην ΑΕΝ Ύδρας
ΒΑΒΕΛ – Θ. Καπράλος (Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά): Το επενδυτικό κρεσέντο αλλάζει τον Πειραιά
Δεκάδες αναπλάσεις, νέα ξενοδοχεία πολυτελείας και η ανάπτυξη της βραχυχρόνιας μίσθωσης αλλάζουν την οικονομία της πόλης
Οι δυτικές κυρώσεις δεν σταματούν τον σκιώδη στόλο της Ρωσίας
Η Μόσχα μετέφερε 4,1 εκατ. βαρέλια την ημέρα τον Ιούνιο του 2024 έναντι 2,4 εκατ. βαρέλια έναν χρόνο νωρίτερα
Ποια πλοία φέρνουν τα περισσότερα κέρδη – Η ανάλυση του οίκου Clarksons
Πώς εξελίσσονται τα έσοδα των εταιρειών στη ναυτιλία στη σκιά των γεωπολιτικών εξελίξεων – Ο ρόλος των Χούθι
Ακτοπλόοι: Ζητούν από την ΠΝΟ να αναστείλει την απεργία
Με επιστολή του προς τον γενικό γραμματέα της ΠΝΟ Μανώλη Τσικαλάκη, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) καλεί σε ανάκληση της απόφασης για απεργία
Υπό παραγγελία 431 πλοία από τις 10 μεγαλύτερες εταιρείες
Ο στόχος είναι να εστιάσουν σε πλοία που θα χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα όπως είναι το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) και η μεθανόλη
Γρίφος η ρότα των ναυλαγορών
Οι αβεβαιότητες είναι πολλές ενώ οι σταθερές λιγότερες - Οι γεωπολιτικές εντάσεις δημιουργούν κινδύνους αλλά και ευκαιρίες
Αθηνά Μαρτίνου: Η κεφαλονίτικη καταγωγή και το όνειρο που έκανε πραγματικότητα
Ποια ήταν η πρωτοπόρος στην παγκόσμια ναυτιλία Αθηνά Μαρτίνου, που έφυγε από τη ζωή την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024
Πέθανε σε ηλικία 97 ετών η εφοπλίστρια Αθηνά (Νουνού) Μαρτίνου
Η Αθηνά (Νουνού) Μαρτίνου μπήκε στη ναυτιλία το 1964 και το 1971 ίδρυσε τoν ναυτιλιακό κολοσσό Thenamaris