H είδηση είναι γνωστή: Η αλυσίδα «Σκλαβενίτης» αγόρασε (σε πλειστηριασμό) και μετατρέπει το ακίνητο που στέγαζε επί δεκαετίες τα κεντρικά γραφεία της MAVA-Renault στη Νέα Φιλαδέλφεια σε «υπεραγορά».
  • Αυτό που δεν είναι γνωστό είναι πως το εμβληματικό κτήριο, το οποίο βάφτισε μέχρι και τον ομώνυμο κόμβο επί της εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας ως «κόμβο Ρενό» ετοιμάζεται να ανοίξει τις πύλες του την επόμενη εβδομάδα.
  • Η οικογένεια Σκλαβενίτη λέγεται πως δημιούργησε κάτι πρωτοποριακό που πέρα από νέα ζωή, θα δώσει στο κτήριο κάτι από την χαμένη αίγλη του ένδοξου παρελθόντος. Και θα βάλει τέλος στη θλιβερή εικόνα της εγκατάλειψης.
  • Μαθαίνουμε πως τους επισκέπτες θα περιμένει και μια μικρή έκπληξη στο δώμα των εγκαταστάσεων.
  • Όπως το κοινό, έτσι και εμείς περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα «αποκαλυπτήρια» του όλου project…

__________________________________________

Τι ψάχνει η Goldair στον Βόλο και ο ρόλος των Αμερικανών

  • «Άγκυρα» στην πόλη του Βόλου επιχειρεί να ρίξει η Goldair. Ο όμιλος μετά το mega-project του Θριάσιου Πεδίου αναμένεται να δηλώσει «παρών» στη διαγωνιστική διαδικασία για την αξιοποίηση του λιμένα της Μαγνησίας.
  • Μαθαίνουμε πως η «κάθοδός» του γίνεται με τις ευλογίες των Αμερικανών, οι οποίοι έχουν συμφέροντα στην περιοχή.
  • Δεν αποκλείεται μάλιστα η αμερικάνικη στήριξη να μετουσιωθεί σε μετοχική παρουσία στο σχήμα που θα συμμετάσχει στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ.
  • Στόχος των διοικούντων της Goldair είναι να μετατρέψουν το λιμάνι του Βόλου στον τρίτο πόλο εισόδου και εξόδου προϊόντων στην ευρύτερη ΝΑ Ευρώπη. Και να μπουν «σφήνα» στον Πειραιά και την Θεσσαλονίκη, διεκδικώντας μερίδιο της πίτας του διαμετακομιστικού εμπορίου της περιοχής. Αλλά και μεγάλους πελάτες, όπως η HP και η Sony.
  • Οι υποδομές όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν υπάρχουν (κυρίως το σιδηροδρομικό δίκτυο). Χρειάζεται μόνο η υλοποίηση κάποιων επενδύσεων για την αναβάθμισή τους…

__________________________________________

Ο «πονοκέφαλος» της οικογένειας Δαυίδ

  • Πονοκέφαλο…διαρκείας θα πρέπει να προκαλεί η Frigoglass στην οικογένεια Δαυίδ.
  • Αν και πρόκειται για μια βιομηχανία που ηγείται του κλάδου επαγγελματικών ψυγείων, εντούτοις αδυνατεί -εδώ και πάρα πολύ καιρό- να ορθοποδήσει.
  • Σε αντίθεση με τον βασικό πελάτη της, την Coca Cola HBC (επίσης συμφερόντων της οικογένειας Δαυίδ) που ανακάμπτει ταχύτητα μετά την πανδημία εμφανίζεται ανήμπορη να ξεφύγει από τις «φουρτούνες» που είναι εγκλωβισμένη, μετά και το πλήγμα που δέχθηκε από τον πόλεμο στην Ουκρανία.
  • Το κερασάκι στην «τούρτα» ήταν το πρόσφατο «χτύπημα» από την S&P, η οποία υποβάθμιση την πιστοληπτική της ικανότητα, με αποτέλεσμα να πιεστεί αρκετά και η μετοχή της.
  • Όλοι στην αγορά τώρα περιμένουν τις επόμενες κινήσεις της διοίκησης και πότε θα αποφασίσει να προχωρήσει σε μια τονωτική αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.

_________________________________________

Το αποτύπωμα Θεοδωρόπουλου στη Μεβγάλ

  • Ένας και πλέον χρόνος είναι αρκετός καιρός για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για την πορεία μιας συνεργασίας…
  • Μαθαίνουμε λοιπόν ότι η σύμπραξη της οικογένειας Χατζάκου με τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο στην ΜΕΒΓΑΛ πηγαίνει αρκετά καλά.
  • Ο έμπειρος επιχειρηματίας συμμετέχει ενεργά στη διοίκηση και προσφέρει τις συμβουλές του.
  • Βέβαια, οι δυο πλευρές δεν είναι άγνωστες. Η σχέση τους χρονολογείται από την δεκαετία του 1970, τότε που ο πατέρας Θεοδωρόπουλος δραστηριοποιούνταν στην αγορά γάλακτος με τη γαλακτοβιομηχανία Recor.
  • Και συνεχίστηκε αργότερα με την παρουσία της οικογένειας Χατζάκου στην Chipita.
    Μέχρι που αυτή πέρασε στην Mondelez, σε ένα από τα μεγαλύτερα deals που έγιναν ποτέ στην χώρα (το τίμημα ξεπέρασε τα 1,6 δισ. ευρώ).
  • Στο καλό κλίμα, σίγουρα βοηθάει και το γεγονός πως η ΜΕΒΓΑΛ συνεχίζει να αναπτύσσεται και να ανεβάζει όγκους και τζίρους παρ’ όλες τις αντιξοότητες και την εκτόξευση του κόστους παραγωγής.

Latest News