
Στην ιδιοκτησία της Disney Cruise Line πέρασε το ημιτελές γιγάντιο κρουαζιερόπλοιο Global Dream της MV Werften μετά την κατάρρευση της μητρικής της δεύτερης, Genting Hong Kong, τον Ιανουάριο.
Η Disney Cruise Line με έδρα τις ΗΠΑ, ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με τη γερμανική ναυπηγική Meyer Werft για την ολοκλήρωση του κρουαζιερόπλοιου χωρητικότητας 208.000 gt στο Wismar, όπου παραμένει το πλοίο και αναμένεται να σηκώσει άγκυρα το 2025.
Διαβάστε επίσης: OT FORUM 2 – Μetaverse: Ο θαυμαστός καινούριος κόσμος και η Disney
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η Disney απέκτησε το Global Dream «σε ευνοϊκή τιμή και σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες». Το πλοίο είχε ολοκληρωθεί κατά 90% όταν σταμάτησαν οι εργασίες.
Η εταιρεία πρόσθεσε ότι θα ανακοινώσει λεπτομέρειες για το νέο όνομα, το σχέδιο και τις μελλοντικές λειτουργίες του πλοίου αργότερα, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι θα εδρεύει εκτός των ΗΠΑ.
Ας σημειωθεί ότι η Disney διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο πέντε κρουαζιερόπλοιων, με δύο ακόμη νεότευκτα 135.000 gt υπό κατασκευή στο Meyer Werft που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2023.
Η TradeWinds γνωστοποίησε για πρώτη φορά το ενδιαφέρον της Disney για το Global Dream τον προηγούμενο Οκτώβριο.
Η πώληση του κρουαζιερόπλοιου ολοκληρώνει ένα από τα μεγαλύτερα καθήκοντα του διαχειριστή της διαδικασίας πτώχευσης της MV Werften, Christoph Morgen, ο οποίος κάποια στιγμή δήλωσε ότι το πλοίο θα διαλυόταν εάν δεν βρισκόταν αγοραστής.
Η Morgen βρισκόταν υπό πίεση να βρει αγοραστή για το Global Dream μετά την πώληση του ναυπηγείου Wismar της MV Werften στην Thyssenkrupp Marine Systems (TKMS) τον Ιούνιο. Η TKMS θέλει να χρησιμοποιήσει την αποβάθρα του Global Dream για την κατασκευή υποβρυχίων.
Η Disney διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο πέντε κρουαζιερόπλοιων, με δύο ακόμη νεότευκτα 135.000 gt υπό κατασκευή στο Meyer Werft που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2023.


Latest News

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία

Τι θα αλλάξει από μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι προβλέψεις για τον αντίκτυπο στις εμπορικές ροές και την αγορά των τάνκερ