Στην ιδιοκτησία της Disney Cruise Line πέρασε το ημιτελές γιγάντιο κρουαζιερόπλοιο Global Dream της MV Werften μετά την κατάρρευση της μητρικής της δεύτερης, Genting Hong Kong, τον Ιανουάριο.
Η Disney Cruise Line με έδρα τις ΗΠΑ, ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με τη γερμανική ναυπηγική Meyer Werft για την ολοκλήρωση του κρουαζιερόπλοιου χωρητικότητας 208.000 gt στο Wismar, όπου παραμένει το πλοίο και αναμένεται να σηκώσει άγκυρα το 2025.
Διαβάστε επίσης: OT FORUM 2 – Μetaverse: Ο θαυμαστός καινούριος κόσμος και η Disney
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η Disney απέκτησε το Global Dream «σε ευνοϊκή τιμή και σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες». Το πλοίο είχε ολοκληρωθεί κατά 90% όταν σταμάτησαν οι εργασίες.
Η εταιρεία πρόσθεσε ότι θα ανακοινώσει λεπτομέρειες για το νέο όνομα, το σχέδιο και τις μελλοντικές λειτουργίες του πλοίου αργότερα, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι θα εδρεύει εκτός των ΗΠΑ.
Ας σημειωθεί ότι η Disney διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο πέντε κρουαζιερόπλοιων, με δύο ακόμη νεότευκτα 135.000 gt υπό κατασκευή στο Meyer Werft που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2023.
Η TradeWinds γνωστοποίησε για πρώτη φορά το ενδιαφέρον της Disney για το Global Dream τον προηγούμενο Οκτώβριο.
Η πώληση του κρουαζιερόπλοιου ολοκληρώνει ένα από τα μεγαλύτερα καθήκοντα του διαχειριστή της διαδικασίας πτώχευσης της MV Werften, Christoph Morgen, ο οποίος κάποια στιγμή δήλωσε ότι το πλοίο θα διαλυόταν εάν δεν βρισκόταν αγοραστής.
Η Morgen βρισκόταν υπό πίεση να βρει αγοραστή για το Global Dream μετά την πώληση του ναυπηγείου Wismar της MV Werften στην Thyssenkrupp Marine Systems (TKMS) τον Ιούνιο. Η TKMS θέλει να χρησιμοποιήσει την αποβάθρα του Global Dream για την κατασκευή υποβρυχίων.
Η Disney διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο πέντε κρουαζιερόπλοιων, με δύο ακόμη νεότευκτα 135.000 gt υπό κατασκευή στο Meyer Werft που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2023.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons