Στην ιδιοκτησία της Disney Cruise Line πέρασε το ημιτελές γιγάντιο κρουαζιερόπλοιο Global Dream της MV Werften μετά την κατάρρευση της μητρικής της δεύτερης, Genting Hong Kong, τον Ιανουάριο.
Η Disney Cruise Line με έδρα τις ΗΠΑ, ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με τη γερμανική ναυπηγική Meyer Werft για την ολοκλήρωση του κρουαζιερόπλοιου χωρητικότητας 208.000 gt στο Wismar, όπου παραμένει το πλοίο και αναμένεται να σηκώσει άγκυρα το 2025.
Διαβάστε επίσης: OT FORUM 2 – Μetaverse: Ο θαυμαστός καινούριος κόσμος και η Disney
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η Disney απέκτησε το Global Dream «σε ευνοϊκή τιμή και σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες». Το πλοίο είχε ολοκληρωθεί κατά 90% όταν σταμάτησαν οι εργασίες.
Η εταιρεία πρόσθεσε ότι θα ανακοινώσει λεπτομέρειες για το νέο όνομα, το σχέδιο και τις μελλοντικές λειτουργίες του πλοίου αργότερα, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι θα εδρεύει εκτός των ΗΠΑ.
Ας σημειωθεί ότι η Disney διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο πέντε κρουαζιερόπλοιων, με δύο ακόμη νεότευκτα 135.000 gt υπό κατασκευή στο Meyer Werft που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2023.
Η TradeWinds γνωστοποίησε για πρώτη φορά το ενδιαφέρον της Disney για το Global Dream τον προηγούμενο Οκτώβριο.
Η πώληση του κρουαζιερόπλοιου ολοκληρώνει ένα από τα μεγαλύτερα καθήκοντα του διαχειριστή της διαδικασίας πτώχευσης της MV Werften, Christoph Morgen, ο οποίος κάποια στιγμή δήλωσε ότι το πλοίο θα διαλυόταν εάν δεν βρισκόταν αγοραστής.
Η Morgen βρισκόταν υπό πίεση να βρει αγοραστή για το Global Dream μετά την πώληση του ναυπηγείου Wismar της MV Werften στην Thyssenkrupp Marine Systems (TKMS) τον Ιούνιο. Η TKMS θέλει να χρησιμοποιήσει την αποβάθρα του Global Dream για την κατασκευή υποβρυχίων.
Η Disney διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο πέντε κρουαζιερόπλοιων, με δύο ακόμη νεότευκτα 135.000 gt υπό κατασκευή στο Meyer Werft που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2023.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη