
Στην ιδιοκτησία της Disney Cruise Line πέρασε το ημιτελές γιγάντιο κρουαζιερόπλοιο Global Dream της MV Werften μετά την κατάρρευση της μητρικής της δεύτερης, Genting Hong Kong, τον Ιανουάριο.
Η Disney Cruise Line με έδρα τις ΗΠΑ, ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με τη γερμανική ναυπηγική Meyer Werft για την ολοκλήρωση του κρουαζιερόπλοιου χωρητικότητας 208.000 gt στο Wismar, όπου παραμένει το πλοίο και αναμένεται να σηκώσει άγκυρα το 2025.
Διαβάστε επίσης: OT FORUM 2 – Μetaverse: Ο θαυμαστός καινούριος κόσμος και η Disney
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η Disney απέκτησε το Global Dream «σε ευνοϊκή τιμή και σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες». Το πλοίο είχε ολοκληρωθεί κατά 90% όταν σταμάτησαν οι εργασίες.
Η εταιρεία πρόσθεσε ότι θα ανακοινώσει λεπτομέρειες για το νέο όνομα, το σχέδιο και τις μελλοντικές λειτουργίες του πλοίου αργότερα, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι θα εδρεύει εκτός των ΗΠΑ.
Ας σημειωθεί ότι η Disney διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο πέντε κρουαζιερόπλοιων, με δύο ακόμη νεότευκτα 135.000 gt υπό κατασκευή στο Meyer Werft που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2023.
Η TradeWinds γνωστοποίησε για πρώτη φορά το ενδιαφέρον της Disney για το Global Dream τον προηγούμενο Οκτώβριο.
Η πώληση του κρουαζιερόπλοιου ολοκληρώνει ένα από τα μεγαλύτερα καθήκοντα του διαχειριστή της διαδικασίας πτώχευσης της MV Werften, Christoph Morgen, ο οποίος κάποια στιγμή δήλωσε ότι το πλοίο θα διαλυόταν εάν δεν βρισκόταν αγοραστής.
Η Morgen βρισκόταν υπό πίεση να βρει αγοραστή για το Global Dream μετά την πώληση του ναυπηγείου Wismar της MV Werften στην Thyssenkrupp Marine Systems (TKMS) τον Ιούνιο. Η TKMS θέλει να χρησιμοποιήσει την αποβάθρα του Global Dream για την κατασκευή υποβρυχίων.
Η Disney διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο πέντε κρουαζιερόπλοιων, με δύο ακόμη νεότευκτα 135.000 gt υπό κατασκευή στο Meyer Werft που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2023.


Latest News

Κίνα: Ξένοι αγοραστές τροφοδοτούν τον ναυπηγικό τομέα και τη ναυτική της άνοδο
Η Κίνα διαθέτει κυρίαρχο εμπορικό ναυπηγικό τομέα και σημαντική ανάπτυξη στις ικανότητες ναυπήγησης για το πολεμικό ναυτικό της

ΗΠΑ: Ρωσία και Ουκρανία συμφωνούν για εκεχειρία στη Μαύρη Θάλασσα
Ρωσία και η Ουκρανία συμφώνησαν να διασφαλίσουν την ασφαλή διέλευση των εμπορικών πλοίων στη Μαύρη Θάλασσα.

Μελίνα Τραυλού: «Η ναυτιλία θεμέλιο της οικονομικής και γεωπολιτικής σταθερότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης»
Ηγετική παρουσία της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην Ευρώπη, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Διάσκεψης στις Βρυξέλλες για τη Ναυτιλία «European Shipping Summit 2025»

ECSA: Καμπανάκι για την πρόταση Τραμπ για τέλη στα κινεζικής κατασκευής πλοία
Επιστολή έστειλε η ECSA που εκπροσωπεί τον ευρωπαϊκό στόλο στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης στις ΗΠΑ

Ευρωπαϊκή Ναυτιλία: Πόσα προσφέρει στην «πίτα» της ευρωπαϊκής οικονομίας
Ο ευρωπαϊκός ναυτιλιακός κλάδος παρείχε θέσεις εργασίας σε 219.000 εργαζομένους σύμφωνα με μελέτη της Delloitte και του Ινστιτούτου CE Delft

24ωρη απεργία στα πλοία ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία
Η απεργία της ΠΝΟ έχει πανελλαδικό χαρακτήρα και αφορά όλες τις κατηγορίες πλοίων.

Μελίνα Τραυλού: Η ΕΕ πρέπει να θωρακίσει την ηγετική θέση της ευρωπαϊκής ναυτιλίας
«Ανταγωνιστικότητα και βιωσιμότητα δεν είναι αντίρροπες δυνάμεις, αλλά ομόρροπες» τονίζει η κα Τραυλού

«Κανονικότητα» στην Ερυθρά Θάλασσα με πτώση των ναύλων - Τι αναφέρει η Intermodal
Mε την επιστροφή των πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα, οι αποστάσεις των ταξιδιών σε βασικές διαδρομές, όπως Ασία - Ευρώπη, θα συντόμευαν

Ενημέρωση Κικίλια από το Λιμενικό ενόψει των ημερών του Πάσχα
Ο κ. Κικίλιας ενημερώθηκε για θέματα λειτουργίας και επιχειρησιακής ετοιμότητας, προκειμένου να αξιοποιηθούν στο έπακρο όλα τα μέσα και το προσωπικό ενόψει των ημερών του Πάσχα

ΟΛΘ: «Ξεκλειδώνει» το εμβληματικό έργο επέκτασης του Προβλήτα 6
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει στην πλήρη υλοποίηση του αναπτυξιακού και επενδυτικού σχεδιασμού της