H COP27 σηματοδοτεί ένα μικρό βήμα προς την κλιματική δικαιοσύνη, αλλά χρειάζονται πολλά περισσότερα για τον πλανήτη, αναφέρει σε δήλωσή της η επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της Διάσκεψης για το Κλίμα, που διεξήχθη στο Σαρμ ελ Σέιχ της Αιγύπτου.
«Αντιμετωπίσαμε ορισμένα από τα συμπτώματα αλλά δεν θεραπεύσαμε τον ασθενή από τον πυρετό του» τόνισε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε επίσης – «Εύθραυστη» συμφωνία στην COP27 – Γιατί «έφυγαν» από την ατζέντα τα ορυκτά καύσιμα
«Χαίρομαι που η COP27 άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο για τη χρηματοδότηση των ζημιών και των απωλειών και έθεσε τα θεμέλια για μια νέα μέθοδο αλληλεγγύης μεταξύ εκείνων που έχουν ανάγκη και εκείνων που είναι σε θέση να βοηθήσουν. Ανοικοδομούμε την εμπιστοσύνη. Αυτό είναι κρίσιμο για να προχωρήσουμε μπροστά, διότι δεν μπορεί να υπάρξει μόνιμη δράση κατά της κλιματικής αλλαγής χωρίς κλιματική δικαιοσύνη. Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι ήδη ο κορυφαίος συνεισφέρων παγκοσμίως στη διεθνή χρηματοδότηση για το κλίμα και είμαι ικανοποιημένη που επιβεβαιώσαμε τη δέσμευσή μας να υποστηρίξουμε τους πιο ευάλωτους στον πλανήτη μας μέσω μιας πρώτης συμβολής σε απώλειες και ζημιές», αναφέρει η ανακοίνωση.
ΦΑΚΕΛΟΣ COP27: Mπορεί να σωθεί ο πλανήτης;
Σύμφωνα με την κ. φον ντερ Λάιεν, η COP27 κράτησε ζωντανό τον στόχο του 1,5 βαθμού: «Δυστυχώς, ωστόσο, δεν έχει εκπληρώσει τη δέσμευση των σημαντικότερων παραγωγών ρύπων του κόσμου για σταδιακή κατάργηση των ορυκτών καυσίμων, ούτε τις νέες δεσμεύσεις για τον μετριασμό του κλίματος. Ωστόσο, η ΕΕ θα παραμείνει στην πορεία, ιδίως μέσω της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας και του REPowerEU, επειδή είναι απαραίτητο να διατηρήσουμε τις φιλοδοξίες της Συμφωνίας του Παρισιού εφικτές».
Διαβάστε επίσης – «Sharmageddon»: Η μεταμφιεσμένη ευλογία της COP27
«Εκφράζω τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου στη διαπραγματευτική ομάδα της ΕΕ στο Σαρμ Ελ Σέιχ για την αποφασιστικότητα και τη σκληρή δουλειά τους καθ’ όλη τη διάρκεια της διάσκεψης» κατέληξε.
Latest News
Πονοκέφαλος η έκρηξη των επενδύσεων στις ΑΠΕ - Με νέους κανόνες η πρόσβαση στο σύστημα ηλεκτρισμού
Πώς θα αποκατασταθεί το μπλακ άουτ στις επενδύσεις ΑΠΕ - Έρχονται νέοι κανόνες πρόσβασης στο ηλεκτρικό σύστημα σε συνθήκες κορεσμού
Τι προκάλεσε τις φονικές πλημμύρες στη Βαλένθια – Το μοτίβο που φοβίζει τους επιστήμονες στην Ελλάδα
Οι πλημμύρες όπως της Βαλένθια είναι εικόνα από το μέλλον προειδοποιούν οι επιστήμονες που επισημαίνουν ότι χρειάζεται να ληφθούν μέτρα για την κλιματική αλλαγή
Σε ρότα υλοποίησης η αποθήκη CO2 στον Πρίνο - Αίτηση κοινοτικής χρηματοδότησης 1,1 δισ. ευρώ
Στην υπόγεια αποθήκη θα διοχετεύεται διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν μεγάλες βιομηχανίες στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή
Dana vs Daniel - Η σύγκριση των φονικών φαινομένων
Τόσο ο Daniel όσο και η Dana άφησαν πίσω τους μεγάλες καταστροφές και νεκρούς
Ηλεκτρικό ή υβριδικό ήταν 1 στα 2 εισαγόμενα οχήματα στην ΕΕ το 2023
Οι εξαγωγές της ΕΕ σε ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκαν από 2% επί του συνόλου το 2017 σε 26% 2023
Έκθεση ορόσημο για ΕΕ - Πόσα πρέπει να δαπανά για άμυνα και κλιματική αλλαγή
Η προειδοποίησε του πρώην προέδρου της Φινλανδίας Νιινίστρο σε μια έκθεση ορόσημο για την ασφάλεια της ΕΕ
Νέο φωτοβολταϊκό πάρκο για την Metlen στην Ιταλία
Στις αρχές του 2022, η Metlen και η Saint-Gobain υπέγραψαν συμφωνία πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας (PPA) μέσω απευθείας γραμμής
Ρεκόρ θανάτων λόγω ζέστης το 2023 – Κίνδυνος εξάπλωσης ασθενειών
Η ένατη έκθεση του Lancet Countdown για την κλιματική κρίση αποκαλύπτει ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν πρωτοφανείς απειλές για την υγεία τους από την ταχεία αλλαγή του κλίματος.
Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες