Πυρά δέχεται από χθες η Τicketmaster, εταιρεία πωλήσεων και διανομής εισιτηρίων με έδρα την Καλιφόρνια, καθώς δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της τεράστιας ζήτησης για εισιτήρια που εκδήλωσαν εκατομμύρια φανς της τραγουδίστριας Τέιλορ Σουίφτ.

Ο ιστότοπος της εταιρείας Live Nation- Ticketmaster κατακλύστηκε κυριολεκτικά από πολλές χιλιάδες υποψήφιους αγοραστές εισιτηρίων που προσπαθούσαν να κλείσουν τις καλύτερες θέσεις και να την παρακολουθήσουν ζωντανά στην πρώτη περιοδεία της τα τελευταία 5 χρόνια.

Διαβάστε επίσης – ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 70,4% καταγράφηκε τον Ιούλιο εφέτος στον αριθμό των επισκεπτών στα μουσεία της χώρας

Το site έκανε λόγο για «ιστορική απαίτηση σε εισιτήρια χωρίς προηγούμενο» για τις 52 συναυλίες της αμερικανικής περιοδείας της Σουίφτ με την εταιρεία να καλείται να διευθετήσει παροδικά προβλήματα που δημιουργήθηκαν λόγω της αυξημένης ζήτησης στην προπώληση.

Πολλοί φανς κατήγγειλαν ότι υπήρχε ώρα αναμονής για online προπώληση ακόμα και 8 ωρών ενώ ορισμένοι άργησαν και δεν κατάφεραν να αγοράσουν εισιτήρια κατά την προπώληση, η τιμή των οποίων κυμαινόταν αρχικά από 49 έως 449 δολάρια το ένα, ενώ στην πορεία οι τιμές εκτινάχτηκαν ακόμα και τα 22.000 δολάρια για ένα εισιτήριο.

Διαβάστε επίσης – Christies’s: Στο σφυρί ένα ακόμα ροζ διαμάντι

Προβληματισμός για τον ανταγωνισμό στον κλάδο

Στο φόντο αυτό, η Ticketmaster κλήθηκε να απαντήσει σε διάφορες ερωτήσεις από μία γερουσιαστή του Δημοκρατικού Κόμματος σχετικά με τις πρακτικές πωλήσεών της. Στην επιστολή προς τη μητρική εταιρεία Ticketmaster Live Nation Entertainment Inc, η γερουσιαστής Amy Klobuchar εξέφρασε «σοβαρή ανησυχία για την κατάσταση του ανταγωνισμού στον κλάδο των εισιτηρίων και τις επιβλαβείς επιπτώσεις στους καταναλωτές».

«Η δύναμη της Ticketmaster στην κύρια αγορά εισιτηρίων την απομονώνει από τις ανταγωνιστικές πιέσεις που συνήθως ωθούν τις εταιρείες να καινοτομούν και να βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους», πρόσθεσε η Klobuchar, η οποία είναι πρόεδρος μιας υποεπιτροπής της Γερουσίας για θέματα αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας. «Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε δραματικές αποτυχίες παροχής υπηρεσιών που είδαμε αυτή την εβδομάδα, όπου οι καταναλωτές είναι αυτοί που πληρώνουν το τίμημα».

Στην επιστολή της, η Klobuchar ζήτησε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Live Nation, Michael Rapino, να απαντήσει σε μια σειρά ερωτήσεων, όπως πόσα είχε ξοδέψει η εταιρεία για την αναβάθμιση της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί για να αντιμετωπίσει τις αυξήσεις της ζήτησης και ποιο ποσοστό των εισιτηρίων υψηλών προδιαγραφών δεσμεύτηκε για προπώληση.

Η συγχώνευση του 2010

Η Live Nation και η Ticketmaster συγχωνεύτηκαν το 2010 σε μια συμφωνία που εγκρίθηκε από το Υπουργείο Δικαιοσύνης. Η κυβέρνηση μπορεί να αμφισβητήσει τέτοιου είδους συγχωνεύσεις, αλλά σπάνια το ποράττει.

Η Ticketmaster έχει εξοργίσει πολλούς καλλιτέχνες και φανς εδώ και δεκαετίες. Στα μέσα της δεκαετίας του 1990, το συγκρότημα Pearl Jam αποφάσισε να κάνει περιοδεία χωρίς να χρησιμοποιήσει το Ticketmaster, αλλά τελικά αναγκάστηκε να επιστρέψει στην υπηρεσία μετά από 14 μήνες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης