Μετά την Pepco, γνωστή και ως «πολωνική Jumbo», η οποία έχει ήδη 4 καταστήματα επί ελληνικού εδάφους με στόχο να φτάσει άμεσα τα 10, φορτσάρει και ο όμιλος LPP, ο μεγαλύτερος λιανέμπορος «γρήγορης μόδας» (fast fashion) της Πολωνίας.
Διαβάστε επίσης: Pepco: Πού θα ανοίξει 7+3 καταστήματα – Η σχέση με τον Σκλαβενίτη
Με το προσωνύμιο «πολωνικά Zara», τα εμπορικά σήματα του ομίλου: Reserved, Sinsay, Cropp, House και Mohito έχουν ήδη αναπτύξει ηλεκτρονικά καταστήματα εξυπηρετώντας το ελληνικό κοινό, ενώ μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2023, το brand Sinsay, που είναι και πιο προσοδοφόρο, θα αποκτήσει και φυσική παρουσία στη χώρα μας.
Ήδη αγγελίες για το κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης, που «θα ανοίξει σύντομα» έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε διάφορους ιστότοπους εύρεσης εργασίας.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες το κατάστημα στο Ηράκλειο πρόκειται να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον Ιανουάριο του 2023.
Για την επόμενη χρονιά η ανάπτυξη θα αφορά το Sinsay brand. Από το 2024 και μετά είναι πολύ πιθανό να ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα brands της εταιρείας.
Διαβάστε επίσης: Ποιες ξένες αλυσίδες «φθηνών» προϊόντων αλλάζουν τα πάντα στο shopping
Στόχος είναι αρχικά οι μεγάλες πόλεις της χώρας, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα και Ηράκλειο, χωρίς να αποκλείεται στη συνέχεια η επέκταση και σε μικρότερες.
Ήδη τα δείγματα από την αγοραστική κίνηση στο e-shop της Sinsay είναι άκρως θετικά. Μάλιστα, όπως σημειώνεται στην οικονομική έκθεση του ομίλου για το εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 31 Ιουλίου 2022, το σήμα Sinsay σημείωσε ταχεία ανάπτυξη με αύξηση εσόδων 63% κυρίως από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις στην Ελλάδα, την Ισπανία και την Ιταλία.
Εκτός από την Ελλάδα, σχεδιάζεται η είσοδος του brand Sinsay και στην Ιταλία. Παράλληλα, το ντεμπούτο της Reserved στο Μιλάνο έχει προγραμματιστεί για το 2023, ενώ προετοιμάζεται και η επέκταση στο Λονδίνο, με καταστήματα σε τρία εμπορικά κέντρα.
Ελληνική θυγατρική και νέος γενικός διευθυντής
Για την είσοδο της Sinsay στην Ελλάδα έχει συσταθεί ήδη εταιρεία από τον περασμένο Ιούνιο, η LPP Greece Μονοπρόσωπη Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία, με το αρχικό εταιρικό κεφάλαιο να ανέρχεται σε 1 εκατ. ευρώ
Διαχειριστής της εταιρείας είναι ο Slawomir Loboda, ένας από τους τέσσερις αντιπροέδρους του Διοικητικού Συμβουλίου του ομίλου LPP.
Πρόσφατα ο Σωτήρης Σιγάλας ορίστηκε γενικός διευθυντής στην ελληνική θυγατρική.
Με μακρά εμπειρία στο retail, ο Σωτήρης Σιγάλας εργάστηκε στα Marks and Spencer για 12 χρόνια ως Area Sales Manager (Ελλάδα, Βουλγαρία), ως Head of Retail for Greece & Associated Territories (Ελλάδα, Ρουμανία, Κροατία, Βουλγαρία, Σλοβενία, Σερβία, Μαυροβούνιο) και ως Head of Operations για την Ελλάδα.
Τους προηγούμενους 7 μήνες ήταν Real Estate Manager για την Ελλάδα και την Κύπρο στη Marinopoulos Coffee Company, την εταιρία που διαχειρίζεται το δίκτυο της αλυσίδας καφέ Starbucks στη χώρα μας, ενώ για 3 χρόνια ήταν γενικός διευθυντής στο Neo Plaza, το πρώτο εκπτωτικό χωριό στην Κύπρο.
Αντιστάθμισμα στις πολεμικές απώλειες
Η απόφαση για επέκταση σε νέες αγορές, ειδικά στη Νότια Ευρώπη, όπου ο πολωνικός όμιλος «βλέπει δυνατότητες ανάπτυξης για τα brand της», πάρθηκε μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.
Αμέσως μετά το ξέσπασμα του πολέμου, ο πολωνικός όμιλος μόδας αποφάσισε αρχικά να αναστείλει τις δραστηριότητές του στη Ρωσία και στη συνέχεια να πουλήσει τη ρώσικη θυγατρική σε κινεζική κοινοπραξία.
Τον Μάιο ανακοίνωσε ότι τα καταστήματα που είχε στην κατοχή του θα ανοίξουν με νέα σήματα αφού περιέλθουν στους καινούργιους ιδιοκτήτες.
Ο έλεγχος της ρωσικής θυγατρικής του πολωνικού ομίλου μόδας πέρασε τον Ιούνιο στην άγνωστη Far East Services – FZCO, με έδρα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Το τίμημα ήταν 324 εκατ. ζλότι (περίπου 69 εκατ. ευρώ) και η αποπληρωμή θα ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη τετραετία.
Αν και ο όμιλος LPP υποστηρίζει ότι έχει φύγει οριστικά από τη Ρωσία και δεν έχει σκοπό να επιστρέψει εκεί, είναι πιθανό να εμφανιστεί ξανά. Μάλιστα θα αναγκαστεί να το κάνει αν τα καταστήματα που πούλησε στους Κινέζους αποδειχθούν ασύμφορα. Βάσει της συμφωνίας οι Πολωνοί οφείλουν να ξαναγοράσουν το ρωσικό δίκτυο καταστημάτων μέχρι το 2026.
Το προφίλ του ομίλου LPP
O όμιλος LPP υπό τη διοίκηση του ιδρυτή του, Marek Piechocki, δραστηριοποιείται στον κλάδο της «γρήγορης μόδας» (fast fashion) τα τελευταία 30 χρόνια και οι μετοχές του διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο της Βαρσοβίας.
Με παρουσία σε 38 χώρες σε τρείς ηπείρους (Ευρώπη, Ασία και Αφρική), τόσο με δίκτυο φυσικών καταστημάτων, όσο και μέσω ηλεκτρονικών πωλήσεων, υπολογίζεται ότι διανέμει περισσότερα από 259 εκατομμύρια είδη ρουχισμού ετησίως.
Συνολικά στο τέλος Ιουλίου εφέτος διέθετε 1.756 καταστήματα με χώρο πώλησης 1,45 εκατ. τετραγωνικών μέτρων σε 25 χώρες, ενώ σε ακόμη 13 έχει παρουσία μόνο μέσω του ψηφιακού καναλιού.
Latest News
Γέμισαν με 15 δισ. τα ταμεία των σούπερ μάρκετ το 2024 - Ο ρόλος των τιμών
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media