
Τρεις μήνες πιο μπροστά από το αρχικό χρονοδιάγραμμα κατασκευής του είναι ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος, όπως επιβεβαίωσε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, ο οποίος συνοδεύει τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στην περιοδεία του στην Αχαΐα.
Σε ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα στο facebook ο κ. Καραγιάννης, επισημαίνει ότι η κατασκευή του οδικού άξονα θα ολοκληρωθεί νωρίτερα από τον προγραμματισμό του. Ο κ. Καραγιάννης τονίζει ότι «με την πολιτική μας βελτιώνουμε στην πράξη την καθημερινότητα των πολιτών και ενισχύουμε την περιφερειακή και τοπική ανάπτυξη».
Διαβάστε επίσης – Ολυμπία Οδός: Καμπανάκι για τις αυξήσεις στο κόστος των υλικών

Η ανάρτηση του υφυπουργού Υποδομών
«Ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος, που είχε κολλήσει για χρόνια, είναι ήδη 3 μήνες πιο μπροστά από το αρχικό χρονοδιάγραμμα και όπως όλα δείχνουν θα ολοκληρωθεί νωρίτερα η κατασκευή του. Η ολοκλήρωση της κατασκευής του φράγματος Πείρου – Παραπείρου διασφαλίζει υψηλής ποιότητας πόσιμο νερό για εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους και επισκέπτες της περιοχής. Τέλος, υπογράψαμε τη σύμβαση για την κατασκευή της επιδομής – ηλεκτροκίνησης για τη διπλή σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο και μ’ αυτό τον τρόπο κάνουμε πλέον ένα ουσιαστικό βήμα ώστε να φτάσει το τρένο στο λιμάνι της Πάτρας. Αυτά είναι τα τρία έργα που επισκεφθήκαμε σήμερα στην Αχαΐα με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και επιβεβαιώνουν ότι με την πολιτική μας βελτιώνουμε στην πράξη την καθημερινότητα των πολιτών και ενισχύουμε την περιφερειακή και τοπική ανάπτυξη».


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA