Στις αρχές του 2023 θα έχει ολοκληρωθεί το κέντρο logistics που κατασκευάζει η εταιρεία παραγωγής φυσικού μεταλλικού νερού, Θεόνη, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, Δημήτρη Τσέλιο, ενώ τους επόμενους μήνες θα δημιουργηθεί και μία νέα γραμμή παραγωγής με βιοδιασπώμενα μπουκάλια.
Διαβάστε επίσης: Αυτές είναι οι 8+2 επενδύσεις στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού
Πρόκειται για επενδύσεις συνολικού ύψους 10 εκατ. ευρώ, που θα αυξήσουν την παραγωγική δυναμικότητα του τρίτου παίκτη στο επώνυμο προϊόν όσον αφορά τα μερίδια σε όγκο και σε αξία στην κατηγορία του φυσικού μεταλλικού νερού στην εγχώρια αγορά.
Ειδικότερα, το κέντρο logistics δομημένης επιφάνειας 7.618 τ.μ. αναπτύσσεται σε έκταση 38.000 τ.μ. στην περιοχή της Βατσουνιάς Καρδίτσας, όπου βρίσκεται και η έδρα της εταιρείας.
Η νέα εγκατάσταση θα δημιουργήσει περισσότερες από 60 θέσεις εργασίας, όπως ανέφερε σχετικά ο διοικητικός διευθυντής της επιχείρησης, Δημοσθένης Αναστασίου.
Επίσης έχει προγραμματιστεί η εγκατάσταση μιας νέας παραγωγικής γραμμής παραγωγής με βιοδιασπώμενα μπουκάλια με στόχο να επιτευχθεί μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας.
Η νέα γραμμή παραγωγής θα αυξήσει κατά 130% την παραγωγική δυνατότητα σε σχέση με την ήδη υφιστάμενη γραμμή, από τις 12.000 φιάλες 1,5 λίτρου την ώρα στις 26.000 φιάλες.
Μέσω της νέας γραμμής η Θεόνη θα εισάγει και την αποτύπωση γραφής Braille στα μπουκάλια. Η συγκεκριμένη διαδικασία θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες γραμμές που παράγουν PET.
Να σημειωθεί ότι στα μέσα Ιουλίου η Γενική Συνέλευση των μετόχων ενέκρινε σειρά τροποποιήσεων στο καταστατικό της Θεόνη Α.Ε. με σημαντικότερη την δυνατότητα δραστηριότητας στην παραγωγή αναψυκτικών με βάση το φυσικό μεταλλικό νερό.
Επιπλέον, στα τέλη του Οκτωβρίου πιστοποιήθηκε η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 1,71 εκατ. ευρώ κίνηση η οποία οδήγησε στον διπλασιασμό του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας που πλέον ανέρχεται σε 3,46 εκατ. ευρώ.
Οικονομικά μεγέθη
Αυξημένο τζίρο κοντά στα 26 εκατ. ευρώ αναμένει εφέτος η AHB Group, που παράγει το νερό Θεόνη, με την εταιρεία να πρέπει να διαχειριστεί, όπως και οι υπόλοιπες βιομηχανίες, τις υψηλές αυξήσεις στο ενεργειακό κόστος και στις πρώτες ύλες.
Το 2021 οι πωλήσεις της εταιρείας έσπασαν το φράγμα των 20 εκατ. ευρώ και διαμορφώθηκαν σε 21,6 εκατ. ευρώ από 16,16 εκατ. ευρώ το 2020, εμφανίζοντας αύξηση κατά 34%. Παράλληλα τα μεικτά κέρδη ανήλθαν σε 10,4 εκατ. ευρώ, μία θετική μεταβολή της τάξης του 23% σε σχέση με το 2020.
Σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων υπήρξε μία κατακόρυφη πτώση των κερδών, τα προ φόρων μειώθηκαν στις 575 χιλ. ευρώ (-60%) και τα μετά φόρων στις 250 χιλ. ευρώ από 1,1 εκατ. ευρώ το 2020 (-78%).
Σύμφωνα με την διοίκηση η πτώση των κερδών οφείλεται στον μεγαλύτερο βαθμό στις αυξημένες αποσβέσεις, ενώ επηρεάστηκαν και από τις αυξημένες δαπάνες ενέργειας και πρώτων υλών.
Εξαγωγές σε 23 χώρες
Με το βλέμμα στραμμένο σταθερά στις διεθνείς αγορές, το νερό Θεόνη σήμερα έχει παρουσία σε 23 χώρες, με τις εξαγωγικές πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 20% του συνολικού της κύκλου εργασιών.
Η Κύπρος, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Σαουδική Αραβία, οι ΗΠΑ, η Γερμανία, το Βέλγιο η Ολλανδία, αλλά και η Αυστραλία, το Χονγκ Κονγκ και ο Παναμάς είναι κάποιες από τις χώρες που περιλαμβάνονται στο δίκτυο εξαγωγών της εταιρείας.
Latest News
Τι δείχνει το ταμείο της Mars στην Ελλάδα - Γιατί πήγε στα δικαστήρια
Αισιόδοξη για την πορεία των μεγεθών της και τη φετινή χρονιά εμφανίζεται η διοίκηση της Mars Ελλάς
Joris (Frigoglass) στον ΟΤ: «Ο κύκλος των περικοπών έκλεισε, η σκυτάλη στην ανάπτυξη»
Το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης αναλύει στον ΟΤ ο νέος CEO του ομίλου Frigoglass, Serge Joris – Πού μπαίνει ο πήχης των πωλήσεων – Με ποιες κατηγορίες «φλερτάρει»
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Μύθοι και αλήθειες για τον υδράργυρο στις κονσέρβες τόνου – Οι επιπτώσεις στην αγορά των 100 εκατ.
Τι συμβαίνει με τις κονσέρβες τόνου – Πόσο έχει επηρεαστεί η αγορά των 100 εκατ. – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές
Με την πλάτη στον τοίχο η βιομηχανία - Το χτύπημα στην «Επίλεκτος»
Εκρηκτική παραμένει η κατάσταση στη βιομηχανία – Τα προβλήματα φέρνουν σε δύσκολη θέση ακόμη και μεγάλες εταιρείες όπως η Επίλεκτος
Χιντζίδης (Performance Technologies): Η Εναλλακτική μας προετοίμασε για την Κύρια Αγορά του ΧΑ
Ο Διονύσης Χιντζίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Performance Technologies, μίλησε για την πορεία της εταιρείας μέχρι την Κύρια Αγορά
Τι απαντά η Premia για το κτίριο της ΑΑΔΕ
Στην ανακοίνωση αναφέρει ότι «από την ίδρυσή της έως σήμερα λειτουργεί με πλήρη διαφάνεια και βάσει του ρυθμιστικού πλαισίου λειτουργίας των εισηγμένων στο Ελληνικό Χρηματιστήριο»
25 και σήμερα για το μεγάλο εμπορικό γεγονός - Η αγορά προετοιμάζεται για την Black Friday
Newsletters, διαφημίσεις, social media και μεγάλες εκπτώσεις θα δελεάσουν τους πρόθυμους καταναλωτές ενόψει Black Friday
Από το Μινιόν στον Πύργο Πειραιά... Αλλάζουν χέρια τέσσερα εμβληματικά κτίρια
Πωλητήρια εκατομμυρίων ευρώ σε κτίρια τοπόσημα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Ποια ακίνητα αλλάζουν ιδιοκτησιακό status
Λαϊκές αγορές: Στροφή στα σόσιαλ μίντια για προσέλκυση νέων ηλικιακά πελατών
Η εκστρατεία απευθύνεται κυρίως σε νέους που συχνά δεν γνωρίζουν τη λειτουργία και την ποικιλία προϊόντων που προσφέρουν οι λαϊκές αγορές