Στις αρχές του 2023 θα έχει ολοκληρωθεί το κέντρο logistics που κατασκευάζει η εταιρεία παραγωγής φυσικού μεταλλικού νερού, Θεόνη, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, Δημήτρη Τσέλιο, ενώ τους επόμενους μήνες θα δημιουργηθεί και μία νέα γραμμή παραγωγής με βιοδιασπώμενα μπουκάλια.

Διαβάστε επίσης: Αυτές είναι οι 8+2 επενδύσεις στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού

Πρόκειται για επενδύσεις συνολικού ύψους 10 εκατ. ευρώ, που θα αυξήσουν την παραγωγική δυναμικότητα του τρίτου παίκτη στο επώνυμο προϊόν όσον αφορά τα μερίδια σε όγκο και σε αξία στην κατηγορία του φυσικού μεταλλικού νερού στην εγχώρια αγορά.

Ειδικότερα, το κέντρο logistics δομημένης επιφάνειας 7.618 τ.μ. αναπτύσσεται σε έκταση 38.000 τ.μ. στην περιοχή της Βατσουνιάς Καρδίτσας, όπου βρίσκεται και η έδρα της εταιρείας.

Η νέα εγκατάσταση θα δημιουργήσει περισσότερες από 60 θέσεις εργασίας, όπως ανέφερε σχετικά ο διοικητικός διευθυντής της επιχείρησης, Δημοσθένης Αναστασίου.

Επίσης έχει προγραμματιστεί η εγκατάσταση μιας νέας παραγωγικής γραμμής παραγωγής με βιοδιασπώμενα μπουκάλια με στόχο να επιτευχθεί μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας.

Η νέα γραμμή παραγωγής θα αυξήσει κατά 130% την παραγωγική δυνατότητα σε σχέση με την ήδη υφιστάμενη γραμμή, από τις 12.000 φιάλες 1,5 λίτρου την ώρα στις 26.000 φιάλες.

Μέσω της νέας γραμμής η Θεόνη θα εισάγει και την αποτύπωση γραφής Braille στα μπουκάλια. Η συγκεκριμένη διαδικασία θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες γραμμές που παράγουν PET.

Να σημειωθεί ότι στα μέσα Ιουλίου η Γενική Συνέλευση των μετόχων ενέκρινε σειρά τροποποιήσεων στο καταστατικό της Θεόνη Α.Ε. με σημαντικότερη την δυνατότητα δραστηριότητας στην παραγωγή αναψυκτικών με βάση το φυσικό μεταλλικό νερό.

Επιπλέον, στα τέλη του Οκτωβρίου πιστοποιήθηκε η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 1,71 εκατ. ευρώ κίνηση η οποία οδήγησε στον διπλασιασμό του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας που πλέον ανέρχεται σε 3,46 εκατ. ευρώ.

Οικονομικά μεγέθη

Αυξημένο τζίρο κοντά στα 26 εκατ. ευρώ αναμένει εφέτος η AHB Group, που παράγει το νερό Θεόνη, με την εταιρεία να πρέπει να διαχειριστεί, όπως και οι υπόλοιπες βιομηχανίες, τις υψηλές αυξήσεις στο ενεργειακό κόστος και στις πρώτες ύλες.

Το 2021 οι πωλήσεις της εταιρείας έσπασαν το φράγμα των 20 εκατ. ευρώ και διαμορφώθηκαν σε 21,6 εκατ. ευρώ από 16,16 εκατ. ευρώ το 2020, εμφανίζοντας αύξηση κατά 34%. Παράλληλα τα μεικτά κέρδη ανήλθαν σε 10,4 εκατ. ευρώ, μία θετική μεταβολή της τάξης του 23% σε σχέση με το 2020.

Σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων υπήρξε μία κατακόρυφη πτώση των κερδών, τα προ φόρων μειώθηκαν στις 575 χιλ. ευρώ (-60%) και τα μετά φόρων στις 250 χιλ. ευρώ από 1,1 εκατ. ευρώ το 2020 (-78%).

Σύμφωνα με την διοίκηση η πτώση των κερδών οφείλεται στον μεγαλύτερο βαθμό στις αυξημένες αποσβέσεις, ενώ επηρεάστηκαν και από τις αυξημένες δαπάνες ενέργειας και πρώτων υλών.

Εξαγωγές σε 23 χώρες

Με το βλέμμα στραμμένο σταθερά στις διεθνείς αγορές, το νερό Θεόνη σήμερα έχει παρουσία σε 23 χώρες, με τις εξαγωγικές πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 20% του συνολικού της κύκλου εργασιών.

Η Κύπρος, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Σαουδική Αραβία, οι ΗΠΑ, η Γερμανία, το Βέλγιο η Ολλανδία, αλλά και η Αυστραλία, το Χονγκ Κονγκ και ο Παναμάς είναι κάποιες από τις χώρες που περιλαμβάνονται στο δίκτυο εξαγωγών της εταιρείας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Θεοδωρικάκος: Συνάντηση Σταύρου Καφούνη και εκπροσώπων του κλάδου της γουνοποιίας – Τι συζήτησαν
Επιχειρήσεις |

Συνάντηση Θεοδωρικάκου - Καφούνη με εκπροσώπους του κλάδου της γουνοποιίας - Τι συζητήθηκε

Ο υπουργός κατέγραψε όλα τα αιτήματα της επιτροπής και των πολιτικών εκπροσώπων της Δυτικής Μακεδονίας και δήλωσε της πρόθεση της κυβέρνησης να βοηθήσει τον κλάδο