Καθώς οι διαπραγματεύσεις για την ένταξη της ναυτιλίας στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Ρύπων (EU ETS) μπαίνουν στην τελική ευθεία, οι εκπρόσωποι του συνόλου της ευρωπαϊκής φορτηγού και επιβατηγού ναυτιλίας, των λιμανιών, των ναυπηγείων, των κατασκευαστών εξοπλισμού, των προμηθευτών καυσίμων, επαναλαμβάνουν την έκκλησή τους προς τις ρυθμιστικές αρχές να διαθέσουν στον ναυτιλιακό κλάδο, μέρος των εσόδων που θα έχει το EU ETS από τη ναυτιλία.

Το Ταμείο Καινοτομίας όπως δηλώνει ο Σωτήρης Ράπτης, γενικός γραμματέας της ένωσης των εφοπλιστικών φορέων της ΕΕ, της ECSA, θα πρέπει να αξιοποιήσει έσοδα από το EU ETS προκειμένου να χρηματοδοτηθούν δράσεις και έργα που θα βοηθήσουν τη ναυτιλία να απελευθερωθεί από τις ανθρακούχες εκπομπές.

Διαβάστε επίσης: Μέχρι και 14,5 δισ. δολ. το κόστος μετάβασης στην πράσινη ναυτιλία σε ένα χρόνο [πίνακας]

Στόχος

Επιπλέον, σημειώνεται πως στόχος είναι η χρηματοδότηση δράσεων που θα συμβάλλουν στην απανθρακοποίηση της ναυτιλίας, η οποία -όπως επισημαίνεται- παρουσιάζει και τις μεγαλύτερες δυσκολίες σε σχέση με άλλους κλάδους της οικονομίας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα