
Εντυπωσιακή είναι η ανάπτυξη της MSC, της μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας του κόσμου, η οποία από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι σήμερα αγόραζε περίπου 10 πλόια μηνιαίως.
Συγκεκριμένα, η MSC της οικογένειας Απόντε -που πήρε την πρώτη θέση από την Δανική Maersk τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους- αγόρασε συνολικά 253 second hand πλοία από τον Αύγουστο του 2020.
Διαβάστε επίσης: Σε δύο νέους «γίγαντες» της MSC τα σκήπτρα των μεγαλύτερων containerships

Eπιπλέον, η εταιρεία παρήγγειλε πλοία χωρητικότητας 1,7 εκατ. TEU, σηματοδοτώντας μια πρωτοφανή επέκταση του στόλου.
Χαρακτηριστικό της ανάπτυξης της MSC αποτελεί το γεγονός πως το βιβλίο παραγγελιών της σήμερα είναι περίπου το ίδιο με ολόκληρο τον υφιστάμενο στόλο της Hapag-Lloyd, του πέμπτου μεγαλύτερου στόλου containerships στον κόσμο.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο αριθμός των αγορών MSC από τον Αύγουστο του 2020 είναι μεγαλύτερος από τους επόμενους επτά μεγαλύτερους αγοραστές συνολικά.
Mε βάση αυτές τις επιδόσεις, όπως εκτιμά η Alphaliner, η MSC θα παραμείνει για το άμεσο μέλλον ο ηγέτης της αγοράς ενώ θα μεγαλώσει τη διαφορά από τη δεύτερη Maersk και τις υπόλοιπες μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες liners. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2020 του πρώτου εξαμήνου η MSC αύξησε τον στόλο της κατά 69%%.
Tα 100 δισ. των Απόντε
Με καταγωγή από τη Νάπολη, ο «μυστικοπαθής» Τζιανλουίτζι Απόντε έχει συγκεντρώσει μια προσωπική περιουσία ύψους 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ανέφεραν τα ελβετικά μέσα ενημέρωσης τον περασμένο μήνα, χαρακτηρίζοντας την οικογένεια ως την πλουσιότερη στη χώρα. Εάν ισχύει ο πλούτος των 100 δισ., αυτό θα έβαζε τους Απόντε στην έκτη θέση της λίστας των πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου, ανάμεσα στον Μπιλ Γκέιτς και τον Γουόρεν Μπάφετ.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»