Εντυπωσιακή είναι η ανάπτυξη της MSC, της μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας του κόσμου, η οποία από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι σήμερα αγόραζε περίπου 10 πλόια μηνιαίως.
Συγκεκριμένα, η MSC της οικογένειας Απόντε -που πήρε την πρώτη θέση από την Δανική Maersk τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους- αγόρασε συνολικά 253 second hand πλοία από τον Αύγουστο του 2020.
Διαβάστε επίσης: Σε δύο νέους «γίγαντες» της MSC τα σκήπτρα των μεγαλύτερων containerships
Eπιπλέον, η εταιρεία παρήγγειλε πλοία χωρητικότητας 1,7 εκατ. TEU, σηματοδοτώντας μια πρωτοφανή επέκταση του στόλου.
Χαρακτηριστικό της ανάπτυξης της MSC αποτελεί το γεγονός πως το βιβλίο παραγγελιών της σήμερα είναι περίπου το ίδιο με ολόκληρο τον υφιστάμενο στόλο της Hapag-Lloyd, του πέμπτου μεγαλύτερου στόλου containerships στον κόσμο.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο αριθμός των αγορών MSC από τον Αύγουστο του 2020 είναι μεγαλύτερος από τους επόμενους επτά μεγαλύτερους αγοραστές συνολικά.
Mε βάση αυτές τις επιδόσεις, όπως εκτιμά η Alphaliner, η MSC θα παραμείνει για το άμεσο μέλλον ο ηγέτης της αγοράς ενώ θα μεγαλώσει τη διαφορά από τη δεύτερη Maersk και τις υπόλοιπες μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες liners. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2020 του πρώτου εξαμήνου η MSC αύξησε τον στόλο της κατά 69%%.
Tα 100 δισ. των Απόντε
Με καταγωγή από τη Νάπολη, ο «μυστικοπαθής» Τζιανλουίτζι Απόντε έχει συγκεντρώσει μια προσωπική περιουσία ύψους 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ανέφεραν τα ελβετικά μέσα ενημέρωσης τον περασμένο μήνα, χαρακτηρίζοντας την οικογένεια ως την πλουσιότερη στη χώρα. Εάν ισχύει ο πλούτος των 100 δισ., αυτό θα έβαζε τους Απόντε στην έκτη θέση της λίστας των πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου, ανάμεσα στον Μπιλ Γκέιτς και τον Γουόρεν Μπάφετ.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη