
Εντυπωσιακή είναι η ανάπτυξη της MSC, της μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας του κόσμου, η οποία από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι σήμερα αγόραζε περίπου 10 πλόια μηνιαίως.
Συγκεκριμένα, η MSC της οικογένειας Απόντε -που πήρε την πρώτη θέση από την Δανική Maersk τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους- αγόρασε συνολικά 253 second hand πλοία από τον Αύγουστο του 2020.
Διαβάστε επίσης: Σε δύο νέους «γίγαντες» της MSC τα σκήπτρα των μεγαλύτερων containerships

Eπιπλέον, η εταιρεία παρήγγειλε πλοία χωρητικότητας 1,7 εκατ. TEU, σηματοδοτώντας μια πρωτοφανή επέκταση του στόλου.
Χαρακτηριστικό της ανάπτυξης της MSC αποτελεί το γεγονός πως το βιβλίο παραγγελιών της σήμερα είναι περίπου το ίδιο με ολόκληρο τον υφιστάμενο στόλο της Hapag-Lloyd, του πέμπτου μεγαλύτερου στόλου containerships στον κόσμο.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο αριθμός των αγορών MSC από τον Αύγουστο του 2020 είναι μεγαλύτερος από τους επόμενους επτά μεγαλύτερους αγοραστές συνολικά.
Mε βάση αυτές τις επιδόσεις, όπως εκτιμά η Alphaliner, η MSC θα παραμείνει για το άμεσο μέλλον ο ηγέτης της αγοράς ενώ θα μεγαλώσει τη διαφορά από τη δεύτερη Maersk και τις υπόλοιπες μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες liners. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2020 του πρώτου εξαμήνου η MSC αύξησε τον στόλο της κατά 69%%.
Tα 100 δισ. των Απόντε
Με καταγωγή από τη Νάπολη, ο «μυστικοπαθής» Τζιανλουίτζι Απόντε έχει συγκεντρώσει μια προσωπική περιουσία ύψους 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ανέφεραν τα ελβετικά μέσα ενημέρωσης τον περασμένο μήνα, χαρακτηρίζοντας την οικογένεια ως την πλουσιότερη στη χώρα. Εάν ισχύει ο πλούτος των 100 δισ., αυτό θα έβαζε τους Απόντε στην έκτη θέση της λίστας των πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου, ανάμεσα στον Μπιλ Γκέιτς και τον Γουόρεν Μπάφετ.


Latest News

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ

Σύγκρουση δεξαμενόπλοιων στα ανοιχτά της Βρετανίας
Φόβοι για μεγάλη διαρροή καυσίμων – Πάνω από 30 οι τραυματίες