Black Friday σήμερα και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας, Σταύρος Καφούνης κάλεσε, μέσα από το Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8  όλους τους καταναλωτές να κάνουν μια βόλτα στην αγορά, εκφράζοντας την βεβαιότητα ότι σε επιλεγμένα είδη, όχι σε όλα, θα βρουν τιμές εντυπωσιακές, τιμές που φτάνουν στα όρια του κοστολογίου του είδους.

«Δεν υπάρχει κάποιος παραλογισμός, κάποιο μυστικό, γιατί ακούω και συζητήσεις τι να πούμε στους καταναλωτές, πώς να τους προφυλάξουμε. Καταρχάς εγώ θεωρώ ότι οι καταναλωτές ξέρουν πολύ καλά τι γίνεται στην αγορά και επιβραβεύουν και τιμωρούν τον κακό και τον καλό επιχειρηματία. Αυτό που γίνεται στην Black Friday είναι ότι υπάρχει μια πρόβλεψη των επιχειρήσεων εδώ και πολύ καιρό για αγορές συγκεκριμένων ειδών σε μεγαλύτερες ποσότητες σε ειδικές τιμές, λόγω χρωμάτων λόγω διαφόρων παραγόντων.

Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις και τα βγάζουν σε πολύ χαμηλές τιμές. Όλες επιλέγουν, άλλη ένα, άλλη 10 είδη να τα προσφέρουν πολύ χαμηλά για να προσελκύσουν τον κόσμο, ευελπιστώντας ότι παράλληλα θα πουλήσουν και κάποιο είδος που δεν το έχουν σε εκπτώσεις, όπως και πρέπει να γίνεται» εξήγησε ο κ. Καφούνης.

Διαβάστε επίσης: Black Friday: Οι χάκερ καραδοκούν με δικές τους «προσφορές» – Τι πρέπει να προσέξετε

Έχει black month

«Μην κρυβόμαστε, έχει γίνει black month» είπε ο κ. πρόεδρος του εμπορικού Συλλόγου Αθήνας, σχετικά με το γεγονός ότι προηγούνται αρκετές ημέρες νωρίτερα από την ημέρα Black Friday, προσφορές σε προϊόντα. «Έτσι γίνεται σε όλο τον κόσμο τελικά. Όμως το ότι έχουμε ξεκινήσει από την αρχή του Νοεμβρίου κάποιες επιχειρήσεις να δίνουν προσφορές δεν σημαίνει ότι σήμερα δεν είναι η μέρα. Δεν σημαίνει ότι αυτό το Σαββατοκύριακο δεν είναι η μέρα. Και να θυμίσουμε ότι την Κυριακή τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά. Ο καιρός θα είναι καλός, άρα είναι μια ωραία ευκαιρία για μια βόλτα στην αγορά, ώστε τη Δευτέρα να σας στείλω απολογισμό ταμείων θετικό και χαμόγελα και στους καταναλωτές και στους εμπόρους» συμπλήρωσε ο κ. Καφούνης.

Τα καταστήματα την Κυριακή θα είναι ανοικτά έως τις 6, άρα υπάρχει χρόνος για βόλτα στην αγορά, σημείωσε, εκτιμώντας ότι οι καταναλωτές θα μείνουν ικανοποιημένοι».

Οι προσφορές

Όπως προκύπτει και από τα δεδομένα, η «Μαύρη Παρασκευή» έχει φτάσει να γίνει «Μαύρος Νοέμβριος», αφού οι προσφορές έχουν ξεκινήσει ήδη από τις 13 Νοεμβρίου και θα συνεχιστούν από αρκετές επιχειρήσεις μέχρι και τη Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου, που «γιορτάζεται» η Cyber Monday, σήμερα αναμένεται η κορύφωση της αγοραστικής κίνησης, με τις εμπορικές επιχειρήσεις να διατηρούν υψηλές προσδοκίες.

Την αισιοδοξία ενισχύει το γεγονός ότι τη σημερινή Black Friday θα διαδεχθεί το… Black Weekend καθώς την Κυριακή 27 Νοεμβρίου τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά, ενώ ακολουθεί η Cyber Monday στις 28 Νοεμβρίου, ημέρα μεγάλων προσφορών αποκλειστικά για ηλεκτρονικές αγορές.

Επιπλέον εφέτος, μετά από δύο χρόνια περιορισμών λόγω της πανδημίας, το στριμωξίδι επιτρέπεται, με το λιανεμπόριο να ποντάρει στις λεγόμενες «αυθόρμητες» αγορές, καθώς αυτές προσφέρουν τα επιπλέον έσοδα και κέρδη.

Τιμές και τζίρος

Μειώσεις τιμών… μαύρου χρώματος, δεν βρίσκει κάποιος μόνο στις αλυσίδες προϊόντων τεχνολογίας και ηλεκτρικών οικιακών συσκευών, οι οποίες κάθε χρόνο δίνουν το ρυθμό στο εκπτωτικό event της Black Friday, αλλά και σε αλυσίδες καλλυντικών, παιχνιδιών, προϊόντων οικιακού εξοπλισμού, εποχικών ειδών, παιδικών ρούχων, αθλητικής ένδυσης και υπόδησης, αλλά και της λοιπής ένδυσης.

Συμμετοχή υπάρχει και από πολλές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ενώ «μαύρες» έχουν «βάψει» τις φυσικές ή ηλεκτρονικές τους βιτρίνες και χιλιάδες μικρά καταστήματα.

Ο τζίρος του τριημέρου από τη Black Friday έως και τη Cyber Monday υπολογίζεται ότι μπορεί να φτάσει στα 300 εκατ. ευρώ με 3 εκατ. συναλλαγές.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), φέτος εκτιμάται ότι η καταναλωτική δαπάνη για αγορές την Black Friday θα διαμορφωθεί σε επίπεδα άνω των 120 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για ποσό 50% υψηλότερο από μία «κανονική» Παρασκευή του Νοεμβρίου.

Βεβαίως στο «ταμείο» εξαρτάται από τα ποσοστά των εκπτώσεων που θα κάνουν οι επιχειρήσεις και το πόσο πραγματικά θα πέσουν οι τιμές, καθώς οι καταναλωτές έχοντας πλέον την ευκαιρία να συγκρίνουν την εξέλιξη των τιμών ψηφιακά είναι περισσότερο υποψιασμένοι.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κοινωνία