Έναν ευρηματικό τρόπο σκέφτηκαν οι υπεύθυνοι της γερμανικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας για να περάσουν το μήνυμα υπέρ της διαφορετικότητας, μετά την απαγόρευση της FIFA στους ποδοσφαιριστές να φορέσουν περιβραχιόνιο με το μήνυμα «One Love», υπέρ των δικαιωμάτων της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας.

Όπως μεταδίδει το Reuters, η Γερμανία προχώρησε σε μία αλλαγή στον τοίχο που φαίνεται ως φόντο στην αίθουσα των συνεντεύξεων Τύπου, στο Κατάρ: Αντικατέστησε το λογότυπο της REWE, μιας αλυσίδας σούπερ μάρκετ που απέσυρε τη χορηγία της, με το ουράνιο τόξο του «One Love».

Διαβάστε επίσης: Μουντιάλ Κατάρ: Τις επόμενες κινήσεις τους εξετάζουν 7 χώρες μετά την απαγόρευση του «one love»

Ο συγκεκριμένος χώρος δεν είναι ανοιχτός για το κοινό αλλά μόνο για τους διαπιστευμένους δημοσιογράφους. Όμως, αν δεν υπάρξει κάποια νέα αντίδραση από την FIFA ή τις αρχές του Κατάρ, με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα υπέρ της διαφορετικότητας θα καταφέρει να διαπεράσει την απαγόρευση.

Το μήνυμα και η διαμάχη

Τα περιβραχιόνια με το λογότυπο «One Love», που προορίζονταν να στείλουν μήνυμα υπέρ της ανεκτικότητας και της εναντίωσης σε κάθε μορφή διάκρισης, βρίσκονται στο προσκήνιο από όταν η FIFA απείλησε αρκετούς αρχηγούς ευρωπαϊκών ομάδων με κυρώσεις αν τα φορούσαν για να υποστηρίξουν τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα στο Κατάρ, όπου η ομοφυλοφιλία είναι παράνομη.

Η Γερμανία δήλωσε αρχικά ότι ο αρχηγός της ομάδας Manuel Neuer θα φορούσε το περιβραχιόνιο, αλλά έκανε στροφή μετά την απειλή της FIFA μια μέρα πριν από τον πρώτο της αγώνα στο Παγκόσμιο Κύπελλο, την Τετάρτη.

Ως αποτέλεσμα της υποχώρησης της Γερμανίας, η μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Rewe απέσυρε τη διαφημιστική της καμπάνια.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης