Έναν ευρηματικό τρόπο σκέφτηκαν οι υπεύθυνοι της γερμανικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας για να περάσουν το μήνυμα υπέρ της διαφορετικότητας, μετά την απαγόρευση της FIFA στους ποδοσφαιριστές να φορέσουν περιβραχιόνιο με το μήνυμα «One Love», υπέρ των δικαιωμάτων της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η Γερμανία προχώρησε σε μία αλλαγή στον τοίχο που φαίνεται ως φόντο στην αίθουσα των συνεντεύξεων Τύπου, στο Κατάρ: Αντικατέστησε το λογότυπο της REWE, μιας αλυσίδας σούπερ μάρκετ που απέσυρε τη χορηγία της, με το ουράνιο τόξο του «One Love».
Διαβάστε επίσης: Μουντιάλ Κατάρ: Τις επόμενες κινήσεις τους εξετάζουν 7 χώρες μετά την απαγόρευση του «one love»
Ο συγκεκριμένος χώρος δεν είναι ανοιχτός για το κοινό αλλά μόνο για τους διαπιστευμένους δημοσιογράφους. Όμως, αν δεν υπάρξει κάποια νέα αντίδραση από την FIFA ή τις αρχές του Κατάρ, με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα υπέρ της διαφορετικότητας θα καταφέρει να διαπεράσει την απαγόρευση.
Το μήνυμα και η διαμάχη
Τα περιβραχιόνια με το λογότυπο «One Love», που προορίζονταν να στείλουν μήνυμα υπέρ της ανεκτικότητας και της εναντίωσης σε κάθε μορφή διάκρισης, βρίσκονται στο προσκήνιο από όταν η FIFA απείλησε αρκετούς αρχηγούς ευρωπαϊκών ομάδων με κυρώσεις αν τα φορούσαν για να υποστηρίξουν τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα στο Κατάρ, όπου η ομοφυλοφιλία είναι παράνομη.
Η Γερμανία δήλωσε αρχικά ότι ο αρχηγός της ομάδας Manuel Neuer θα φορούσε το περιβραχιόνιο, αλλά έκανε στροφή μετά την απειλή της FIFA μια μέρα πριν από τον πρώτο της αγώνα στο Παγκόσμιο Κύπελλο, την Τετάρτη.
Ως αποτέλεσμα της υποχώρησης της Γερμανίας, η μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Rewe απέσυρε τη διαφημιστική της καμπάνια.
Latest News
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!