
«Η στρατηγική της Ελλάδας είναι να επεκτείνει την άφιξη τουριστών σε όλη τη χώρα και να τους ενθαρρύνει να εξερευνήσουν την Ελλάδα όχι μόνο το καλοκαίρι, αλλά και τον χειμώνα, διότι η Ελλάδα έχει και χειμώνα», δήλωσε σε συνέντευξή της στο ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων Ansa, η πρόεδρος του ΕΟΤ, ‘Αντζελα Γκερέκου.
Διαβάστε επίσης – Κικίλιας: Ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2019 οι γάλλοι τουρίστες
«Στις νέες μας εκστρατείες κάνουμε σαφές ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και παραλίες των νησιών», είπε χαρακτηριστικά η κα Γκερέκου η οποία πρόσθεσε: « Έχουμε επίσης όμορφες παραλίες στη Βόρεια και στην Δυτική Ελλάδα, τις οποίες δεν γνωρίζει κανείς. Στον ΕΟΤ, λοιπόν. κύριος στόχος μας είναι να προβάλουμε περιοχές που δεν είναι πολύ γνωστές» προσθέτει η κυρία Γκερέκου.
«Η Ελλάδα είναι τουριστικός προορισμός για κάθε εποχή», λέει στο ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων. Τονίζει δε, ότι η φετινή χρονιά θα κλείσει με θετικό πρόσημο σε σύγκριση με το 2019, δηλαδή την τελευταία χρονιά πριν ξεσπάσει η πανδημία κορωνοϊού».
Νέο ρεκόρ περιόδου έως Δεκέμβριο
«Η Ελλάδα σημειώνει νέο ρεκόρ για τον τουρισμό της περιόδου Οκτωβρίου Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου. Τα έσοδα για το 2022 έχουν ήδη ξεπεράσει τα 18,2 δις ευρώ του 2019 και υπάρχουν πάντα πολλοί Ιταλοί τουρίστες » δηλώνει η ‘Αντζελα Γκερέκου. Εξηγεί, δε, ότι η χώρα μας, μέσω του ΕΟΤ, δίνει μεγάλη έμφαση στο συνδυασμό της ελληνικής φιλοξενίας, του φαγητού και του πολιτισμού στα πλαίσια της βιώσιμης ανάπτυξης και υπενθυμίζει ότι τον περασμένο Απρίλιο, με πρωτοβουλία της, διοργανώθηκε το πρώτο συμπόσιο «Ελλάδα, η χώρα του Ευ Ζην: η βιώσιμη οικονομία της φιλοξενίας σε σχέση με την ελληνική διατροφή και τον πολιτισμό».
«Με αναφορά στις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, το Ευ Ζην είναι η καλή διατροφή – δηλαδή η ελληνική μεσογειακή διατροφή – η σωματική άσκηση σε επαφή με τη φύση, η αναζωογόνηση στη θάλασσα και στα ιαματικά λουτρά, η καλλιέργεια και η ενίσχυση του πνεύματος, οι θετικές σκέψεις, ο αλληλοσεβασμός, ο σεβασμός στο περιβάλλον για τις επόμενες γενιές», εξηγεί η επικεφαλής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Τουριστικός προορισμός η Ελευσίνα
Η κΑ Γκερέκου, τέλος, αναφέρεται με έμφαση στο ότι η Ελευσίνα θα είναι η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης του 2023. «Η Ελευσίνα μεταμορφώνεται σε νέο τουριστικό προορισμό. Μεγάλος αριθμός επισκεπτών και καλλιτεχνών από όλη την Ευρώπη αναμένεται να γεμίσει την ιστορική πόλη της δυτικής Αττικής. Η Ελευσίνα, μια από τις πέντε ιερές πόλεις της αρχαιότητας, έχει σπάνιο αρχαιολογικό πλούτο. Η Δήμητρα και η Περσεφόνη, η είσοδος στον κάτω κόσμο στον Πλούτωνα, οι Καρυάτιδες των Προπυλαίων και τα συμπαγή τείχη αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους στην χώρα μας», καταλήγει η πρόεδρος του ΕΟΤ.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας