
«Η επόμενη καμπάνια που ετοιμάζουμε θα έχει στο επίκεντρο το βιώσιμο τουριστικό προϊόν, την προστασία του περιβάλλοντος, την πράσινη επιχειρηματικότητα και τη μπλε οικονομία» δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας από το βήμα του CIRCLE THΕ MED FORUM 2022.
O κ. Κικίλιας τόνισε ότι όλες οι έρευνες δείχνουν πως οι ταξιδιώτες ευαισθητοποιούνται όλο και περισσότερο αναφορικά με τον βιώσιμο τουρισμό, και η Ελλάδα – με την καθοδήγηση του πρωθυπουργού – έχει κάνει σημαντικά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση.
Διαβάστε επίσης: Κικίλιας: Ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2019 οι γάλλοι τουρίστες
«Οι ταξιδιώτες πρωτοστατούν, ζητούν λιγότερες ή μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Μαζί με την ασφάλεια στα ταξίδια, αυτό το ζήτημα θα αποτελέσει κορυφαία προτεραιότητα για τους επισκέπτες από όλο τον κόσμο την τρέχουσα τουριστική σεζόν αλλά και στις επόμενες» είπε ο υπουργός, υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα πρωτοστατεί στις παρεμβάσεις που έχουν ως στόχο την επιτάχυνση του πράσινου και βιώσιμου μετασχηματισμού του τουριστικού κλάδου της χώρας.
Η συνεργασία με την Google
Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στη στρατηγική συνεργασία του υπουργείου Τουρισμού με τη Google, που περιλαμβάνει την εκπαίδευση πάνω από 2.000 ξενοδόχων και τη δημιουργία εκπαιδευτικού προγράμματος για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε συνεργασία και με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Αειφόρου Τουρισμού, στο Μνημόνιο συνεργασίας με τον Οργανισμό Common Seas για τη μείωση των πλαστικών μίας χρήσης στις ξενοδοχειακές μονάδες και στα καταλύματα της Ελλάδας μέσω του προγράμματος PlasTICK, καθώς και στα «πράσινα» παραδείγματα στο Αιγαίο.
«Η Ελλάδα έχει ακτογραμμή 15.000 χιλιομέτρων και είναι γνωστή για τις πανέμορφες παραλίες της. Κάνουμε ένα σημαντικό βήμα για να προστατεύσουμε αυτά τα χιλιόμετρα των ακτών, τις θάλασσες, την πανίδα, καθώς και την ποιότητα ζωής των κατοίκων της χώρας και των επισκεπτών της. Παράλληλα με το “Rhodes Co-Lab” στη Ρόδο, το “ASTYBUS” στην Αστυπάλαια, το “Just Go Zero” στην Τήλο, το “Gr-eco Islands” στη Χάλκη, το “Aegean Neorion Innovation Center” στη Σύρο και με το “Naxos Smart Island” στη Νάξο και άλλες ακόμα δράσεις, φέρνουμε την Ελλάδα στην πρωτοπορία της Ευρώπης για τον βιώσιμο τουρισμό» δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού.


Latest News

Ποιοι τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν πέρυσι
Ακόμη μια χρονιά με υψηλές επιδόσεις κατέγραψε ο ελληνικός τουρισμός - Το 2024 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 5,4% και διαμορφώθηκαν στα 21,7 δισ. ευρώ

Μπαράζ επενδύσεων από την Hilton - Ανοίγει τρία νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα
Στο τουριστικό προϊόν της Αθήνας επενδύει η Hilton - Για ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα μίλησε ο επικεφαλής της εταιρείας

Τριπλό ρεκόρ για τον τουρισμό στην Αθήνα - Οι επισκέπτες, οι τιμές στα ξενοδοχεία και οι ξένες αλυσίδες
Άγγιξαν τα 8 εκατομμύρια οι ξένοι επισκέπτες στην Αθήνα, ενώ 11 επιπλέον διεθνή ξενοδοχεία εισήλθαν στην πρωτεύουσα

Ξαναγράφοντας το τουριστικό στόρι της Σαντορίνης - Τα 6 βήματα για να αλλάξει πίστα
Οι προκλήσεις για τη Σαντορίνη και πώς μπορεί να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν - Έρευνα του Ινστιτούτου ΕΝΑ

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Μπαλλιάν ανακαινίζει το ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental
Στα 43,7 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ-ΜΠΑΛΙΑΝ
![Τουρισμός: Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα της σεζόν [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/tourismos-600x401.jpg)
Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα του τουρισμού [πινακες]
Αβεβαιότητα προκαλεί η σεισμική δραστηριότητα στη Σαντορίνη - Τι εκτιμούν παράγοντες του τουρισμού για την πορεία της φετινής σεζόν

Στον Προκοπίου περνά ο έλεγχος του Αστέρα Βουλιαγμένης - Το χρονικό του deal
Ο Έλληνας εφοπλιστής εξαγοράζει σύμφωνα με πληροφορίες το υπόλοιπο 77% του Αστέρα Βουλιαγμένης από τους Άραβες μετόχους της Jermyn Street Real Estate Fund
![Αεροδρόμια: «Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Άνοδος 12,6% τον Ιανουάριο του 2025 [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_touristas_aerodromio-600x352.png)
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση τον Ιανουάριο [πίνακες]
Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την κίνηση στα αεροδρόμια

Πόσα κερδίζει η Κέρκυρα από την κρουαζιέρα - Τι βαθμό βάζουν οι τουρίστες στο νησί
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία από την κρουαζιέρα αποτυπώνει μελέτη που παρουσιάσθηκε σε συνέδριο του ΟΛΚΕ στην Κέρκυρα

Πόση αύξηση θα πάρουν 150 χιλ. εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία – Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση
H νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας στα ξενοδοχεία έχει διάρκεια 2 έτη - αφορά 10.550 περίπου επιχειρήσεις και σχεδόν 150.000 εργαζομένους