Με τη FIFA να κάνει προβλέψεις για τουλάχιστον 5 δισεκατομμύρια τηλεθεατές, το παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου που διεξάγεται στο Κατάρ αποτελεί μία σημαντική ευκαιρία για τους κατασκευαστές αθλητικών ειδών που προωθούν φανέλες, παπούτσια και άλλα παρόμοια προϊόντα.
Διαβάστε επίσης: Μουντιάλ Κατάρ: Τις επόμενες κινήσεις τους εξετάζουν 7 χώρες μετά την απαγόρευση του «one love»
Κατά την διάρκεια του προηγούμενου μουντιάλ το 2018, οι μετοχές της Adidas έχασαν 6% εξαιτίας της άσχημης πορείας της Γερμανίας, ομάδα που έχει χορηγό την Adidas, που αποκλείστηκε νωρίς.
Αντίθετα, oι μετοχές της Nike κέρδισαν 4% κατά κύριο λόγο χάρη στη Γαλλία -της οποίας χορηγός είναι η εταιρεία αθλητικών ειδών- που κατέκτησε το κύπελλο.
Διαβάστε επίσης: Ευρωκοινοβούλιο: Ψήφισμα καλεί τη FIFA να αποζημιώσει τους εργάτες-θύματα στα έργα του Μουντιάλ 2022
Αύξηση πωλήσεων
Η Adidas, στην τριμηνιαία τηλεδιάσκεψή της στις 9 Νοεμβρίου, ανέφερε ότι αναμένει πωλήσεις περίπου 400 εκατ. ευρώ που σχετίζονται αποκλειστικά με το Παγκόσμιο Κύπελλο, οι οποίες αντιστοιχούν στο 2% των ετήσιων εσόδων της.
Η Nike δεν θέλησε να απαντήσει σε ερώτημα σχετικά με το πόσο θα επηρεάσει το Παγκόσμιο Κύπελλο τις πωλήσεις της.
Ενώ τα προϊόντα που σχετίζονται με το ποδόσφαιρο αντιπροσωπεύουν ένα μικρό ποσοστό, τόσο της Adidas όσο και της Nike, ο «θόρυβος» γύρω από το Παγκόσμιο Κύπελλο και τις φανέλες των ομάδων μπορεί να προσφέρει μία σημαντική ευκαιρία διασταυρούμενων πωλήσεων, σύμφωνα με τον αναλυτή της Wedbush, Τομ Νίκιτς.
«Αν κάποιος στη Γερμανία αγοράσει μία φανέλα του Παγκοσμίου Κυπέλλου, αγοράζει επίσης ένα νέο ζευγάρι παπούτσια; Ή αν μία ομάδα που χρηματοδοτείται από την Adidas κερδίσει το τουρνουά, μέσα στην ευφορία της κατάκτησης του Παγκοσμίου Κυπέλλου, οι άνθρωποι αγοράζουν περισσότερες φανέλες από ό,τι θα αγόραζαν διαφορετικά; Σε αυτό το σημείο μπορείτε να δείτε κάποια μεταβλητότητα», δήλωσε ο Νίκιτς.
Η Nike την μερίδα του λέοντος
Η Nike είναι χορηγός 13 ομάδων στο φετινό Κύπελλο, συμπεριλαμβανομένων της Βραζιλίας, της Γαλλίας και των Ηνωμένων Πολιτειών. Επτά ομάδες είναι εξοπλισμένες με φανέλες της Adidas, συμπεριλαμβανομένων της Γερμανίας, της Ισπανίας και της Αργεντινής, ενώ έξι χώρες έχουν χορηγό την Puma.
Τέσσερις ημέρες μετά την έναρξη του μουντιάλ, οι ομάδες της Nike έχουν συγκεντρώσει 15 βαθμούς, ενώ οι ομάδες με τη φανέλα της Adidas έχουν συγκεντρώσει 11.
Μέχρι στιγμής, οι μετοχές της Nike έχουν ανέβει πάνω από 1%, ενώ οι Adidas και Puma έχουν υποχωρήσει περισσότερο από 3%.
Οι αποδόσεις των στοιχηματικών εταιρειών ευνοούν τις ομάδες της Nike, Βραζιλία και Γαλλία, θεωρώντας τις τα δύο μεγάλα φαβορί για την κατάκτηση του κυπέλλου.
Latest News
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!