Με τη FIFA να κάνει προβλέψεις για τουλάχιστον 5 δισεκατομμύρια τηλεθεατές, το παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου που διεξάγεται στο Κατάρ αποτελεί μία σημαντική ευκαιρία για τους κατασκευαστές αθλητικών ειδών που προωθούν φανέλες, παπούτσια και άλλα παρόμοια προϊόντα.

Διαβάστε επίσης: Μουντιάλ Κατάρ: Τις επόμενες κινήσεις τους εξετάζουν 7 χώρες μετά την απαγόρευση του «one love»

Κατά την διάρκεια του προηγούμενου μουντιάλ το 2018, οι μετοχές της Adidas έχασαν 6% εξαιτίας της άσχημης πορείας της Γερμανίας, ομάδα που έχει χορηγό την Adidas, που αποκλείστηκε νωρίς.

Αντίθετα, oι μετοχές της Nike κέρδισαν 4% κατά κύριο λόγο χάρη στη Γαλλία -της οποίας χορηγός είναι η εταιρεία αθλητικών ειδών- που κατέκτησε το κύπελλο.

Διαβάστε επίσης: Ευρωκοινοβούλιο: Ψήφισμα καλεί τη FIFA να αποζημιώσει τους εργάτες-θύματα στα έργα του Μουντιάλ 2022

Αύξηση πωλήσεων

Η Adidas, στην τριμηνιαία τηλεδιάσκεψή της στις 9 Νοεμβρίου, ανέφερε ότι αναμένει πωλήσεις περίπου 400 εκατ. ευρώ  που σχετίζονται αποκλειστικά με το Παγκόσμιο Κύπελλο, οι οποίες αντιστοιχούν στο 2% των ετήσιων εσόδων της.

Η Nike δεν θέλησε να απαντήσει σε ερώτημα σχετικά με το πόσο θα επηρεάσει το Παγκόσμιο Κύπελλο τις πωλήσεις της.

Ενώ τα προϊόντα που σχετίζονται με το ποδόσφαιρο αντιπροσωπεύουν ένα μικρό ποσοστό, τόσο της Adidas όσο και της Nike, ο «θόρυβος» γύρω από το Παγκόσμιο Κύπελλο και τις φανέλες των ομάδων μπορεί να προσφέρει μία σημαντική ευκαιρία διασταυρούμενων πωλήσεων, σύμφωνα με τον αναλυτή της Wedbush, Τομ Νίκιτς.

«Αν κάποιος στη Γερμανία αγοράσει μία φανέλα του Παγκοσμίου Κυπέλλου, αγοράζει επίσης ένα νέο ζευγάρι παπούτσια; Ή αν μία ομάδα που χρηματοδοτείται από την Adidas κερδίσει το τουρνουά, μέσα στην ευφορία της κατάκτησης του Παγκοσμίου Κυπέλλου, οι άνθρωποι αγοράζουν περισσότερες φανέλες από ό,τι θα αγόραζαν διαφορετικά; Σε αυτό το σημείο μπορείτε να δείτε κάποια μεταβλητότητα», δήλωσε ο Νίκιτς.

Η Nike την μερίδα του λέοντος

Η Nike είναι χορηγός 13 ομάδων στο φετινό Κύπελλο, συμπεριλαμβανομένων της Βραζιλίας, της Γαλλίας και των Ηνωμένων Πολιτειών. Επτά ομάδες είναι εξοπλισμένες με φανέλες της Adidas, συμπεριλαμβανομένων  της Γερμανίας, της Ισπανίας και της Αργεντινής, ενώ έξι χώρες έχουν χορηγό την Puma.

Τέσσερις ημέρες μετά την έναρξη του μουντιάλ, οι ομάδες της Nike έχουν συγκεντρώσει 15 βαθμούς, ενώ οι ομάδες με τη φανέλα της Adidas έχουν συγκεντρώσει 11.

Μέχρι στιγμής, οι μετοχές της Nike έχουν ανέβει πάνω από 1%, ενώ οι Adidas και Puma έχουν υποχωρήσει περισσότερο από 3%.

Οι αποδόσεις των στοιχηματικών εταιρειών ευνοούν τις ομάδες της Nike, Βραζιλία και Γαλλία, θεωρώντας τις τα δύο μεγάλα φαβορί για την κατάκτηση του κυπέλλου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας  με την FIFPRO Europe
Business of Sport |

UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας με την FIFPRO Europe

Οι βασικές αποφάσεις που επηρεάζουν τις συνθήκες απασχόλησης των παικτών ή τον φόρτο εργασίας των παικτών στις διοργανώσεις της UEFA θα λαμβάνονται πλέον μόνο μετά από εκτεταμένο διάλογο μεταξύ των δύο οργανισμών.