
Αναβαθμισμένο ρόλο στην επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού διεκδικούν, με τρεις νέες δράσεις και με καινοτόμες ψηφιακές λύσεις τα μικρά τουριστικά καταλύματα, όπως καταδεικνύει η ολοκληρωμένη στρατηγική της ΣΕΤΚΕ (Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος) που παρουσιάστηκε στην Xenia 2022.
Στο πλαίσιο «στρογγυλής τράπεζας» για το θέμα που συνδιοργάνωσε η Συνομοσπονδία σε συνεργασία με την Epsilon Hospitality (εταιρία του Ομίλου Επιχειρησιακού Λογισμικού Epsilon Net, η οποία ειδικεύεται στις ψηφιακές λύσεις για τις τουριστικές επιχειρήσεις), ο πρόεδρος της ΣΕΤΚΕ, Παναγιώτης Τοκούζης ανέλυσε το πλάνο υλοποίησης των δράσεων «Smotel», «Καλάθι Πρωινού» και «Alternative Holiday Experiences by SETKE».
Διαβάστε επίσης: Smotel: Το νέο «brand» στα τουριστικά καταλύματα
Συγκεκριμένα ο κ. Τοκούζης σημείωσε ότι αλλαγή της τουριστικής ζήτησης σε συνδυασμό με τα προβλήματα βιωσιμότητας που αντιμετωπίζουν τα τουριστικά καταλύματα του κλάδου μας, έχουν δημιουργήσει την ανάγκη για αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών τους και τη διαφοροποίησή τους, με την απόκτηση νέας ταυτότητας.
Οι δράσεις
Η ΣΕΤΚΕ αφουγκραζόμενη τις νέες τάσεις της εποχής, καθώς και τις ανάγκες των επιχειρηματιών του κλάδου, ξεκίνησε την υλοποίηση των δράσεων «Smotel», «Καλάθι Πρωινού» και «Alternative Holiday Experiences by SETKE» (Τουρισμός Εμπειρίας από τη ΣΕΤΚΕ), που θα τους δώσουν τα «εφόδια – εργαλεία», να αναδείξουν τις επιχειρήσεις τους σε μια αγορά που μεταβάλλεται συνεχώς και στην οποία θα πρέπει να προσαρμόζονται, έτσι ώστε να είναι ανταγωνιστικές και κατ’ επέκταση βιώσιμες.
Smotel
Το «Smotel» είναι ένα brand name που αποσκοπεί στη δημιουργία μία νέας «γενιάς» τουριστικών καταλυμάτων. Με το νέο brand name μπορεί να πιστοποιείται ένα τουριστικό κατάλυμα, ανεξαρτήτως κατηγορίας και μεγέθους, υπό την προϋπόθεση, ότι παρέχει αναβαθμισμένες και εξειδικευμένες υπηρεσίες και παροχές προς τους επισκέπτες του.
Καλάθι πρωινού
Το «Καλάθι Πρωινού της ΣΕΤΚΕ» είναι ένα καλάθι γεμάτο από αγνά, παραδοσιακά προϊόντα κάθε τόπου, από αυθεντικές ελληνικές γεύσεις, το οποίο στόχο έχει, αφενός τη διασύνδεση του πολιτισμικού, γαστρονομικού πλούτου της χώρας μας με τη διαμονή και τη φιλοξενία στις επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων και αφετέρου την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών, που προσφέρουν τα μικρά τουριστικά καταλύματα.
Τουρισμός εμπειρίας
Ο «Τουρισμός Εμπειρίας από τη ΣΕΤΚΕ» προσφέρει στα τουριστικά καταλύματα του κλάδου τη δυνατότητα να εξειδικευτούν σε συγκεκριμένες υπηρεσίες, προσελκύοντας επισκέπτες με ειδικά ενδιαφέροντα, συμβάλλοντας συγχρόνως στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αναφέρει ο κ. Τοκουζης.
Εξειδικευμένες προτάσεις
Οι τέσσερις πρώτες εξειδικευμένες προτάσεις διακοπών της ΣΕΤΚΕ είναι το Nature by SETKE (Περιπατητικός – Περιηγητικός Τουρισμός από τη ΣΕΤΚΕ), το Cycling by SETKE (Ποδηλατικός Τουρισμός από τη ΣΕΤΚΕ), το Family by SETKE (Οικογενειακός Τουρισμός από τη ΣΕΤΚΕ) και τέλος το Gastronomy by SETKE (Γνωριμία με την Ελληνική Κουζίνα από τη ΣΕΤΚΕ).
Ψηφιακά εργαλεία
Στα ψηφιακά εργαλεία αναφέρθηκε και ο γενικός διευθυντής της Epsilon Hospitality και διευθυντής Τεχνολογίας του Ομίλου Epsilon Net Αμανάτιος Αμανατίδης τονίζοντας ότι η χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και γενικότερα η αξιοποίηση του digital marketing για την προσέλκυση ενός ευρύτερου κοινού και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των καταλυμάτων αυξάνεται συνεχώς στον ελληνικό τουρισμό.
Παράλληλα η απλοποίηση της διαχείρισης των καθημερινών εργασιών με τη χρήση ενός σύγχρονου λογισμικού διαχείρισης PMS, που συνδέεται άμεσα με τα ψηφιακά κανάλια πώλησης, αυτοματοποιεί τις διαδικασίες και μειώνει τα κόστη λειτουργίας της επιχείρησης.
Με τον τρόπο αυτό, δίνεται η δυνατότητα στους επαγγελματίες του τουρισμού, να εστιάσουν την προσοχή τους και την ενέργεια τους στον πελάτη τους και στο πως θα βελτιώσουν την εμπειρία διαμονής του. Όλα αυτά τα ψηφιακά εργαλεία είναι πλέον διαθέσιμα και προσιτά σε κάθε μέγεθος καταλύματος και δεν είναι προνόμιο των μεγάλων μονάδων, όπως τονίστηκε.


Latest News

Ποιοι τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν πέρυσι
Ακόμη μια χρονιά με υψηλές επιδόσεις κατέγραψε ο ελληνικός τουρισμός - Το 2024 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 5,4% και διαμορφώθηκαν στα 21,7 δισ. ευρώ

Μπαράζ επενδύσεων από την Hilton - Ανοίγει τρία νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα
Στο τουριστικό προϊόν της Αθήνας επενδύει η Hilton - Για ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα μίλησε ο επικεφαλής της εταιρείας

Τριπλό ρεκόρ για τον τουρισμό στην Αθήνα - Οι επισκέπτες, οι τιμές στα ξενοδοχεία και οι ξένες αλυσίδες
Άγγιξαν τα 8 εκατομμύρια οι ξένοι επισκέπτες στην Αθήνα, ενώ 11 επιπλέον διεθνή ξενοδοχεία εισήλθαν στην πρωτεύουσα

Ξαναγράφοντας το τουριστικό στόρι της Σαντορίνης - Τα 6 βήματα για να αλλάξει πίστα
Οι προκλήσεις για τη Σαντορίνη και πώς μπορεί να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν - Έρευνα του Ινστιτούτου ΕΝΑ

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Μπαλλιάν ανακαινίζει το ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental
Στα 43,7 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ-ΜΠΑΛΙΑΝ
![Τουρισμός: Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα της σεζόν [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/tourismos-600x401.jpg)
Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα του τουρισμού [πινακες]
Αβεβαιότητα προκαλεί η σεισμική δραστηριότητα στη Σαντορίνη - Τι εκτιμούν παράγοντες του τουρισμού για την πορεία της φετινής σεζόν

Στον Προκοπίου περνά ο έλεγχος του Αστέρα Βουλιαγμένης - Το χρονικό του deal
Ο Έλληνας εφοπλιστής εξαγοράζει σύμφωνα με πληροφορίες το υπόλοιπο 77% του Αστέρα Βουλιαγμένης από τους Άραβες μετόχους της Jermyn Street Real Estate Fund
![Αεροδρόμια: «Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Άνοδος 12,6% τον Ιανουάριο του 2025 [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_touristas_aerodromio-600x352.png)
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση τον Ιανουάριο [πίνακες]
Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την κίνηση στα αεροδρόμια

Πόσα κερδίζει η Κέρκυρα από την κρουαζιέρα - Τι βαθμό βάζουν οι τουρίστες στο νησί
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία από την κρουαζιέρα αποτυπώνει μελέτη που παρουσιάσθηκε σε συνέδριο του ΟΛΚΕ στην Κέρκυρα

Πόση αύξηση θα πάρουν 150 χιλ. εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία – Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση
H νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας στα ξενοδοχεία έχει διάρκεια 2 έτη - αφορά 10.550 περίπου επιχειρήσεις και σχεδόν 150.000 εργαζομένους