Στον χάρτη του δικτύου των υδατοδρομίων της Ελλάδας φιλοδοξούν να βάλουν την Παραλία Κατερίνης, φέρνοντας τα υδροπλάνα ολοένα και πιο κοντά στο αλιευτικό καταφύγιο της περιοχής, ο Δήμος Κατερίνης και το Λιμενικό Ταμείο Πιερίας.
Στη διάρκεια της συνεδρίαση, στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του Δημαρχείου Κατερίνης, της Λιμενικής Επιτροπής του ΛΤΝ Πιερίας, έγινε από εκπροσώπους της ΔΕΠΑΝ (“Δίκτυο Ελληνικών Πόλεων για την Ανάπτυξη”), η παρουσίαση της μελέτης για το «ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ». Η μελέτη προβλέπει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται για την ίδρυσή του, το σχέδιο ασφαλείας, το σχέδιο πτήσης, την αρχιτεκτονική μελέτη των κτιρίων που πρόκειται να τοποθετηθούν στο Λιμάνι, καθώς και τους υδατοδιαδρόμους για την προσθαλάσσωση-αποθαλάσσωση των υδροπλάνων.
Διαβάστε επίσης: Πράσινο φως στην Καλαμάτα για ίδρυση υδατοδρομίου
Στρατηγικός στόχος
Ο Δήμαρχος Κατερίνης Κώστας Κουκοδήμος, ο οποίος ως πρόεδρος της Επιτροπής Χωροταξίας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων της Κ.Ε.Δ.Ε., πρωτοστατεί στον σχεδιασμό λειτουργίας Υδατοδρομίων στην Ελλάδα, εισηγήθηκε πρόσφατα στη σύσκεψη της Επιτροπής το θέμα της «Ίδρυσης και Λειτουργίας Υδατοδρομίων». Παράλληλα, το θέμα της ίδρυσης υδατοδρομίου στην Παραλία, απασχόλησε διαδοχικές συναντήσεις του Δημάρχου Κατερίνης, Κώστα Κουκοδήμου και του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Πιερίας Αστέριου Μπουσνάκη, στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Όπως τονίζει σε δήλωσή του ο κος Κουκοδήμος: «Για τον Δήμο Κατερίνης συνιστά στρατηγικό στόχο η υλοποίηση του εγχειρήματος ίδρυσης και λειτουργίας Υδατοδρομίου στην Παραλία μας, ώστε να επιτευχθεί η αδιάλειπτη και ποιοτική συνδεσιμότητα της περιοχής μας, με την νησιωτική και ηπειρωτική Ελλάδα. Μια συνδεσιμότητα που αποτελεί το μεγάλο ζητούμενο για λόγους Αναπτυξιακούς, Τουριστικούς και ευρύτερα Κοινωνικούς, Η διαχείριση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο των αναπτυξιακών δυνατοτήτων του Λιμένα Παραλίας, η εποικοδομητική συνεργασία μας με τη Λιμενική Επιτροπή του Λιμενικού Ταμείου Ν. Πιερίας μπορεί να επιφέρει πολλαπλά οφέλη στην τοπική μας κοινωνία».
Μεγάλο αναπτυξιακό έργο
«Η διασύνδεση με υδροπλάνα θα ενδυναμώσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Πιερίας ως προορισμού, την τοπική οικονομία και την ποιότητα ζωής των κατοίκων. Είμαστε πλέον έτοιμοι να υποβληθεί προς το Υπουργείο μεταφορών το αίτημα για την άδεια ίδρυσης του υδατοδρομίου της Κατερίνης. Ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο – όπως προκύπτει και από την υπεπλήρη μελέτη που παρουσιάστηκε σήμερα – για την ευρύτερη περιοχή, που αναμένεται να συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση του τουρισμού συνεισφέροντας στη διασύνδεση των τοπικών κοινωνιών και στη βελτίωση της οικονομίας» σημειώνει σε δήλωσή του, ο Πρόεδρος της Λιμενικής Επιτροπής του ΛΤΝ Πιερίας, Αστέριος Μπουσνάκης.
Δίκτυο υδατοδρομίων
Παράλληλα, στη διάρκεια της συνεδρίασης της Λιμενικής Επιτροπής του ΛΤΝ Πιερίας, οι εκπρόσωποι της ΔΕΠΑΝ μετέφεραν στο Δ.Σ. της Λιμενικής Επιτροπής, την επιθυμία που διατύπωσε πρόσφατα ο Δήμαρχος Σκιάθου, Θοδωρής Τζούμας, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα δίκτυο υδατοδρομίων σε πρώτη φάση μεταξύ Πιερίας (Κατερίνης), Χαλκιδικής και Σποράδων με επίκεντρο τη Σκιάθο. Η συγκεκριμένη πρόταση έγινε αποδεκτή με ενθουσιασμό από το σώμα και όπως τονίστηκε θα δρομολογηθούν άμεσα εξελίξεις προς αυτή την κατεύθυνση.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι, είχε προηγηθεί η υπογραφή σύμβασης για την εκπόνηση της μελέτης ανάμεσα στα 2 μέρη (Λιμενικό Ταμείο Πιερίας και ΔΕΠΑΝ). Η αποπληρωμή της, γίνεται από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων κατόπιν έγκρισης του Γ.Γ. Λιμένων κ. Κυριαζόπουλου.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ