Την έγκριση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021 – 2030 αποφάσισε την Δευτέρα η Κυβερνητική Επιτροπή κατά την τέταρτη συνεδρίαση της.

Διαβάστε επίσης: Οδική ασφάλεια: Γκάζι για παρεμβάσεις σε 5.902 επικίνδυνα σημεία

Στη συνεδρίαση συμμετείχαν ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές και Πρόεδρος της Επιτροπής κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη και Αντιπρόεδρος της Επιτροπής κ. Ελευθέριος Οικονόμου, η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή, η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κα Ασημίνα Γκάγκα, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ. Στέλιος Πέτσας και η Γενική Γραμματέας Υποδομών κα Μαρία – Έλλη Γεράρδη.

Διαβάστε επίσης: Καραμανλής για Μετρό: Έτσι αλλάζει ο συγκοινωνιακός χάρτη της Αθήνας με την Γραμμή 4

Κατά την εισήγησή του, ο Υφυπουργός Μεταφορών υπογράμμισε ότι η αποδοχή του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου σηματοδοτεί την έμπρακτη απόδειξη ότι η βελτίωση του επιπέδου Οδικής Ασφάλειας αποτελεί προτεραιότητα της Κυβέρνησης, του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, του Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, αλλά και δική του.

Το σχέδιο βασίζεται σε 4 άξονες:

–       Επικαιροποίηση και Προτεραιοποίηση δράσεων για την Οδική Ασφάλεια

–       Σχέδιο Νόμου για το κυρωτικό πλαίσιο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

–       Έμφαση στο Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας, τα εργαλεία χρηματοδότησης υποδομών και τη βάση αξιολόγησης συγχρηματοδοτούμενων έργων

–       Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το ποδήλατο

«Εγκρίναμε σήμερα το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030, που αποσκοπεί στη μείωση του αριθμού των νεκρών και των τραυματιών από τροχαία ατυχήματα, κατά 50% έως το 2030. Δρομολογείται η αναμόρφωση του κυρωτικού πλαισίου του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με στόχο τη συμμόρφωση των οδηγών και την επιβολή δίκαιων ποινών, που να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα της κάθε παράβασης και να αφορούν κυρίως στον οδηγό και όχι στο όχημα, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιείται από περισσότερους από έναν οδηγούς. Η παροχή καλής ποιότητας δεδομένων μέσα από το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας θα εξασφαλίσει, ταυτόχρονα, τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων της Πολιτείας. Θέτουμε σήμερα τις βάσεις για μια ολοκληρωμένη πολιτική η οποία θα διαμορφώσει συνθήκες ασφαλούς μετακίνησης πεζών και οχημάτων, προωθώντας παράλληλα τις ήπιες μορφές κινητικότητας, όπως το ποδήλατο, με τον Οδηγό Δημόσιας Πολιτικής που αποτελεί τον πυρήνα του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για το ποδήλατο», δήλωσε ο κος Παπαδόπουλος.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Πολιτική
Μητσοτάκης: Η μεγάλη πτώση στην καταλληλότητα – Οι εσωτερικές διαφωνίες στη ΝΔ
Επικαιρότητα |

Η μεγάλη πτώση στην καταλληλότητα Μητσοτάκη - Οι εσωτερικές διαφωνίες στη ΝΔ

Στις τάσεις της MRB του Ιουνίου διαπιστώνεται η αρκετά μεγάλη φθορά στην καταλληλότητα του Κυριάκου Μητσοτάκη ως πρωθυπουργού - Δέκα ολόκληρες μονάδες έχουν χαθεί σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση του Δεκεμβρίου του 2023

Κασσελάκης: Σύγκρουση με τα συμφέροντα, θα το φτάσουμε ως το τέλος – Σκληρό ροκ για Attica Bank
Επικαιρότητα |

Κασσελάκης: Σύγκρουση με τα συμφέροντα, θα το φτάσουμε ως το τέλος – Σκληρό ροκ για Attica Bank

Ο Κασσελάκης δηλώνει αποφασισμένος να συγκρουστεί με τη διαπλοκή στέλνοντας μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση ότι θα το πάει μέχρι τέλους και ζητά από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να «βάλουν πλάτη». Το σκληρό ροκ άρχισε ήδη με την Attica Bank.