Το «τσεκούρι του πολέμου» στο «μέτωπο» των εξαγορών αποφάσισε να θάψει για κάποιο διάστημα η Μέλισσα Κίκιζας.
  • Μαθαίνουμε ότι η ελληνική βιομηχανία δεν προτίθεται -τουλάχιστον για το προσεχές διάστημα- να προχωρήσει σε κάποια νέα επιθετική κίνηση.
  • Δεν έχει περάσει άλλωστε ούτε ένας χρόνος από τότε που εξαγόρασε την κρητική εταιρεία ελαιολάδου Terra Creta.
  • Η διοίκησή της επιθυμεί να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη των υφιστάμενων δραστηριοτήτων.
  • Αυτό το διάστημα «σαρώνει» τις διεθνείς αγορές προς αναζήτηση νέων συνεργασιών στον τομέα των ζυμαρικών.
  • Μάλιστα, το τελευταίο της ταξίδι ήταν στη Γερμανία, όπου υπήρξαν συνομιλίες με τους επιτελείς της Lidl.
  • Στις αποσκευές της είχε και ένα μεγάλο «ατού». Το συμβόλαιο που υπέγραψε πριν από περίπου ένα χρόνο με τον κολοσσό της Walmart.
  • Χρειάστηκε βέβαια να περάσει από εξαντλητικά τεστ ποιότητας, μέχρι να εξασφαλίσει την πολυπόθητη έγκριση των Αμερικανών.
  • Ωστόσο, όπως λέει σε συνομιλητές της δεν μετανιώνει καθόλου που πέρασε αυτή τη δοκιμασία.
  • Η «σφραγίδα» του συγκεκριμένου λιανέμπορου, υπογραμμίζει, αποτελεί… «διαβατήριο» για νέες συμφωνίες.

——————————————————————————————————————–

Το ιδιότυπο μοντέλο της Enel και τι κρύβει το «stewarhsip»

  • Το ενδιαφέρον της επενδυτικής κοινότητας, και όχι μόνο συνεχίζει να προκαλεί ο τρόπος αποεπένδυσης της Enel από την Ελλάδα.
  • Σε αντίθεση με την Ρουμανία που επέλεξε τη λύση της εξόδου (exit), η ιταλική εταιρεία επέλεξε το μοντέλο του «stewardship». Όπερ σημαίνει ότι θα συνεχίσει να επιβλέπει τη δραστηριότητά της στην χώρα, αλλά θα αναζητήσει συνεργάτη για τις επόμενες επενδύσεις της.
  • Στην αγορά έχει «ανάψει για τα καλά η συζήτηση» για την απόφαση των Ιταλών και πόσο λειτουργική μπορεί να αποδειχθεί στην πράξη.
  • Γιατί τελικά όλα στην πράξη κρίνονται.

——————————————————————————————————————–

Πότε ξεκινά το project του Food Hall στη Στοά Αρσακείου

  • Όχι μόνο δεν «πάγωσε», αλλά μετρά αντίστροφα για την έναρξή του. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν πηγές κοντά στο project της δημιουργίας «food hall» (αγοράς τροφίμων) στη Στοά Αρσακείου.
  • Στα πρότυπα της ισπανικής San Miguel στο κέντρο της Μαδρίτης, με εστιατόρια μεσογειακής κουζίνας και χώρους με premium προϊόντα μικρών παραγωγών.
  • Μαθαίνουμε λοιπόν πως το φιλόδοξo έργο, στο οποίο μεταξύ άλλων συμμετέχει και ο διεθνούς φήμης brand strategist Πέτρος Οικονομίδης (με θητεία στο πλευρό του θεμελιωτή της Apple, Steve Jobs) προχωρά κανονικά…
  • Δεν αποκλείεται μάλιστα να ανοίξει τις πύλες του ακόμη και μέσα στο 2023.
  • Άνθρωποι που γνωρίζουν υποστηρίζουν πως τα περισσότερα «μέτωπα» έχουν κλείσει (μελέτες, άδειες, δημοπράτηση έργων, στελέχη εταιρείας κα.) ενώ έχουν υλοποιηθεί και τρεις αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου.
  • Επιπλέον, έχει βρεθεί και το όνομα της πρωτοποριακής αγοράς που στοχεύει στην προσέλκυση 3 εκατ. επισκεπτών το χρόνο… (7.000 με 8.000 ημερησίως)
  • Η τουριστική άνθηση της πρωτεύουσας λέγεται πως «σηκώνει» τέτοιους στόχους.
  • Εμείς να ευχηθούμε να ευοδωθούν τα σχέδια και να τονίσουμε πως θα είμαστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να στείλουμε το γράμμα μας…
  • ——————————————————————————————————–

Οι όμορφες προτάσεις, όμορφα καίγονται…

  • Θυμηδία προκαλούν πλέον οι εκκλήσεις που απευθύνουν διάφοροι φορείς στην Κομισιόν για άμεση αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης.
  • Καταδικασμένες να πέσουν στο κενό είναι και οι προτάσεις που απευθύνουν από καιρού εις καιρόν διάφορα ινστιτούτα και αναλυτές. Όσο εμπεριστατωμένες και αν είναι..
  • Όπως η πρόταση των τριών βασικών οικονομολόγων του Ινστιτούτου Bruegel για τη δημιουργία ενός ευρωπαϊκού ταμείου ενεργειακής κρίσης.
  • Είναι προφανές ότι μια ισχυρή ομάδα κρατών, μεταξύ των οποίων και η Γερμανία δεν επιθυμεί μια δραστική λύση, όπως η επιβολή (πραγματικού) πλαφόν στην τιμή του φυσικού αερίου.
  • Είναι βέβαιο ότι θα περάσει ο Χειμώνας και στην Ευρώπη ακόμη θα συζητάνε για την ανάγκη να παρθούν μέτρα.
  • Μακάρι να διαψευσθούμε…

Latest News