
Την έντονη διαμαρτυρία της εκφράζει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) για την απόρριψη από το Υπουργείο Εργασίας, της αίτησης του Δ.Σ. του ΕΛΟΕΝ (Ειδικού Λογαριασμού Οικογενειακών Επιδομάτων Ναυτικών) για την συμπληρωματική αναδιανομή στους δικαιούχους Ναυτικούς μέρους των πλεονασμάτων του.
Όπως εξηγεί η ΠΝΟ, ο ΕΛΟΕΝ είναι ιδιαίτερο νομικό πρόσωπο, το οποίο έχει αποκλειστικά δικό του προϋπολογισμό και δεν επιβαρύνει ούτε με 1 ευρώ τον κρατικό προϋπολογισμό και τα Κρατικά έσοδα. Οι πόροι του προέρχονται αποκλειστικά και μόνο από εισφορές των Ναυτικών και των πλοιοκτητών και από τους πόρους αυτούς καλύπτονται όλες οι λειτουργικές του ανάγκες και υποχρεώσεις καθώς και οι καταβολές των επιδομάτων προς τους δικαιούχους ναυτικούς.
Επειδή ο κλάδος των Ναυτικών όπως εξάλλου και ολόκληρος ο ελληνικός λαός βρίσκεται αντιμέτωπος με τις συνεχείς αυξήσεις στα βασικά είδη διατροφής, στα καύσιμα και στην θέρμανση, γι’αυτό και ο ΕΛΟΕΝ ζήτησε την πρόσθετη ενίσχυση των ναυτικών μας με την συμπληρωματική αναδιανομή μέρους των αποθεματικών, όπως ρητά το προβλέπει και το επιτρέπει ο νόμος.
Και ενώ το θέμα είναι ξεκάθαρο από κάθε άποψη, δυστυχώς οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας κατέληξαν στο εσφαλμένο συμπέρασμα ότι δεν πληρούνται δήθεν οι προϋποθέσεις για την αιτηθείσα συμπληρωματική αναδιανομή, τη στιγμή που γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο ΕΛΟΕΝ αποτελεί ξεχωριστό και αυτοτελή λογαριασμό διανεμητικού χαρακτήρα με μοναδικό κοινωνικό σκοπό τη χορήγηση οικογενειακών επιδομάτων και ειδικότερα επιδόματος τέκνων στους Έλληνες Ναυτικούς.
Η Διοίκηση της ΠΝΟ έχοντας υπόψη της όλα τα παραπάνω, αποφάσισε ομόφωνα κατά την συνεδρίαση της στις 25-11-2022, όπως με δυναμική παρέμβαση της, προσέλθει σύσσωμη στο Υπουργείου Εργασίας στις 7 Δεκεμβρίου 2022 ημέρα Τετάρτη και ώρα 12.30 προκειμένου να εκφράσει την έντονη διαμαρτυρία μας και για να ικανοποιηθεί το δίκαιο, από κάθε άποψη, αίτημα της, όπως αναφέρει.


Latest News

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία