Την έντονη διαμαρτυρία της εκφράζει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) για την απόρριψη από το Υπουργείο Εργασίας, της αίτησης του Δ.Σ. του ΕΛΟΕΝ (Ειδικού Λογαριασμού Οικογενειακών Επιδομάτων Ναυτικών) για την συμπληρωματική αναδιανομή στους δικαιούχους Ναυτικούς μέρους των πλεονασμάτων του.
Όπως εξηγεί η ΠΝΟ, ο ΕΛΟΕΝ είναι ιδιαίτερο νομικό πρόσωπο, το οποίο έχει αποκλειστικά δικό του προϋπολογισμό και δεν επιβαρύνει ούτε με 1 ευρώ τον κρατικό προϋπολογισμό και τα Κρατικά έσοδα. Οι πόροι του προέρχονται αποκλειστικά και μόνο από εισφορές των Ναυτικών και των πλοιοκτητών και από τους πόρους αυτούς καλύπτονται όλες οι λειτουργικές του ανάγκες και υποχρεώσεις καθώς και οι καταβολές των επιδομάτων προς τους δικαιούχους ναυτικούς.
Επειδή ο κλάδος των Ναυτικών όπως εξάλλου και ολόκληρος ο ελληνικός λαός βρίσκεται αντιμέτωπος με τις συνεχείς αυξήσεις στα βασικά είδη διατροφής, στα καύσιμα και στην θέρμανση, γι’αυτό και ο ΕΛΟΕΝ ζήτησε την πρόσθετη ενίσχυση των ναυτικών μας με την συμπληρωματική αναδιανομή μέρους των αποθεματικών, όπως ρητά το προβλέπει και το επιτρέπει ο νόμος.
Και ενώ το θέμα είναι ξεκάθαρο από κάθε άποψη, δυστυχώς οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας κατέληξαν στο εσφαλμένο συμπέρασμα ότι δεν πληρούνται δήθεν οι προϋποθέσεις για την αιτηθείσα συμπληρωματική αναδιανομή, τη στιγμή που γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο ΕΛΟΕΝ αποτελεί ξεχωριστό και αυτοτελή λογαριασμό διανεμητικού χαρακτήρα με μοναδικό κοινωνικό σκοπό τη χορήγηση οικογενειακών επιδομάτων και ειδικότερα επιδόματος τέκνων στους Έλληνες Ναυτικούς.
Η Διοίκηση της ΠΝΟ έχοντας υπόψη της όλα τα παραπάνω, αποφάσισε ομόφωνα κατά την συνεδρίαση της στις 25-11-2022, όπως με δυναμική παρέμβαση της, προσέλθει σύσσωμη στο Υπουργείου Εργασίας στις 7 Δεκεμβρίου 2022 ημέρα Τετάρτη και ώρα 12.30 προκειμένου να εκφράσει την έντονη διαμαρτυρία μας και για να ικανοποιηθεί το δίκαιο, από κάθε άποψη, αίτημα της, όπως αναφέρει.
Latest News
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα