Την έντονη διαμαρτυρία της εκφράζει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) για την απόρριψη από το Υπουργείο Εργασίας, της αίτησης του Δ.Σ. του ΕΛΟΕΝ (Ειδικού Λογαριασμού Οικογενειακών Επιδομάτων Ναυτικών) για την συμπληρωματική αναδιανομή στους δικαιούχους Ναυτικούς μέρους των πλεονασμάτων του.
Όπως εξηγεί η ΠΝΟ, ο ΕΛΟΕΝ είναι ιδιαίτερο νομικό πρόσωπο, το οποίο έχει αποκλειστικά δικό του προϋπολογισμό και δεν επιβαρύνει ούτε με 1 ευρώ τον κρατικό προϋπολογισμό και τα Κρατικά έσοδα. Οι πόροι του προέρχονται αποκλειστικά και μόνο από εισφορές των Ναυτικών και των πλοιοκτητών και από τους πόρους αυτούς καλύπτονται όλες οι λειτουργικές του ανάγκες και υποχρεώσεις καθώς και οι καταβολές των επιδομάτων προς τους δικαιούχους ναυτικούς.
Επειδή ο κλάδος των Ναυτικών όπως εξάλλου και ολόκληρος ο ελληνικός λαός βρίσκεται αντιμέτωπος με τις συνεχείς αυξήσεις στα βασικά είδη διατροφής, στα καύσιμα και στην θέρμανση, γι’αυτό και ο ΕΛΟΕΝ ζήτησε την πρόσθετη ενίσχυση των ναυτικών μας με την συμπληρωματική αναδιανομή μέρους των αποθεματικών, όπως ρητά το προβλέπει και το επιτρέπει ο νόμος.
Και ενώ το θέμα είναι ξεκάθαρο από κάθε άποψη, δυστυχώς οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας κατέληξαν στο εσφαλμένο συμπέρασμα ότι δεν πληρούνται δήθεν οι προϋποθέσεις για την αιτηθείσα συμπληρωματική αναδιανομή, τη στιγμή που γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο ΕΛΟΕΝ αποτελεί ξεχωριστό και αυτοτελή λογαριασμό διανεμητικού χαρακτήρα με μοναδικό κοινωνικό σκοπό τη χορήγηση οικογενειακών επιδομάτων και ειδικότερα επιδόματος τέκνων στους Έλληνες Ναυτικούς.
Η Διοίκηση της ΠΝΟ έχοντας υπόψη της όλα τα παραπάνω, αποφάσισε ομόφωνα κατά την συνεδρίαση της στις 25-11-2022, όπως με δυναμική παρέμβαση της, προσέλθει σύσσωμη στο Υπουργείου Εργασίας στις 7 Δεκεμβρίου 2022 ημέρα Τετάρτη και ώρα 12.30 προκειμένου να εκφράσει την έντονη διαμαρτυρία μας και για να ικανοποιηθεί το δίκαιο, από κάθε άποψη, αίτημα της, όπως αναφέρει.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη