Κατά 33% αυξήθηκαν από τον Μάιο τα νοικοκυριά, στην Αγγλία και την Ουαλία, που δυσκολεύονται να πληρώσουν τους λογαριασμούς του νερού, σύμφωνα με μια έκθεση της ρυθμιστικής αρχής υδροδότησης, καθώς η αύξηση του κόστους διαβίωσης επηρεάζει τους οικιακούς προϋπολογισμούς.
Η Ofwat, η αρχή που επιβλέπει τις εταιρείες υδροδότησης και αποχέτευσης στην Αγγλία και την Ουαλία, ανέφερε ότι σύμφωνα με μια έρευνα της Savanta σε 2.328 καταναλωτές, που διενεργήθηκε μεταξύ 4-13 Οκτωβρίου, διαπίστωσε ότι το ποσοστό εκείνων που δυσκολεύονται να πληρώσουν τους λογαριασμούς έφτασε το 20%, από 15% που ήταν τον Μάιο.
Διαβάστε επίσης: Η βρετανική οικονομία προβλέπεται να συρρικνωθεί κατά 1,4% το 2023
Το μεγαλύτερο «αγκάθι» η ενέργεια
Οι λογαριασμοί της ενέργειας παραμένουν πάντως το βασικό πρόβλημα των καταναλωτών. Το 37% των ερωτηθέντων είπαν ότι δυσκολεύονται να πληρώσουν τον λογαριασμό του αερίου (από 29% τον Μάιο) και το 35% τον λογαριασμό του ηλεκτρικού (από 27% προηγουμένως).
Από εκείνους που δυσκολεύονται να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους, ένας στους τρεις (33%) είπε ότι ζήτησε να δανειστεί χρήματα από φίλους και συγγενείς. Το 17% χρησιμοποίησε πιστωτικές κάρτες για να τους πληρώσει και το 13% πήρε ένα βραχυπρόθεσμο δάνειο.
Ο πληθωρισμός στη Βρετανία έφτασε το 11,1% τον Οκτώβριο, στο υψηλότερο επίπεδο εδώ και 41 χρόνια, κυρίως λόγω της αύξησης των τιμών στην ενέργεια.
Τα δύο τρίτα εκείνων που μετείχαν στην έρευνα της Ofwat είπαν ότι πιστεύουν ότι η οικονομική κατάστασή τους θα επιδεινωθεί τον επόμενο χρόνο.
Latest News
«Καμπανάκι» Βιλερουά: Η εκλογή Τραμπ απειλεί την παγκόσμια οικονομία
Ο Γάλλος τραπεζίτης Βιλερουά εκτιμά ότι η επιστροφή Τραμπ μπορεί να επαναφέρει τον πληθωρισμό στις Ηνωμένες Πολιτείες
Η σφήνα της οικογένειας Ito στην εξαγορά της ιαπωνικής 7-Eleven
Η μητρική της 7-Eleven στοχεύει στην απόσχιση της επιχείρησης σούπερ μάρκετ και άλλων περίπου 30 «μη βασικών» μονάδων - Ποιος θα τις εξαγοράσει
«Ποτέ μην ποντάρετε εναντίον του Ίλον» - Γιατί οι διαφημιστές επιστρέφουν στο Χ
Ορισμένα brands επωνυμίες στις ΗΠΑ είχαν εγκαταλείψει το X λόγω ανησυχιών αλλά τώρα επιζητούν την εύνοια του Ίλον Μασκ
Πώς έγινε η Lululemon ένα από τα πιο δημοφιλή athleisure brands
Από τον Καναδά στην Κίνα, την Ευρώπη και την Ελλάδα, η Lululeman κατέκτησε το γυναικείο και εφηβικό κοινό με όχημα τα διάσημα κολάν - Οι επόμενοι στόχοι
Πώς τα ακριβά τυριά έγιναν αγαπημένος στόχος εγκληματιών
Τα ακριβά τυριά έχουν μετατραπεί σε θελκτικό στόχος για ληστές, καθώς το κόστος τους ανεβαίνει σημαντικά τα τελευταία χρόνια
Αλλαγή ευρωπαϊκής πολιτικής για τις αμυντικές δαπάνες - Τι θα γίνει με τα Ταμεία Συνοχής
Η αλλαγή για τις αμυντικές δαπάνες θα αφορά περίπου το ένα τρίτο του προϋπολογισμού της ΕΕ από το 2021 έως το 2027 - Δεξαμενή τα Ταμεία Συνοχής
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για deals στις αερομεταφορές της Ευρώπης
Καταλύτης η τελική συμφωνία της Lufthansa με τη Ρώμη για αγορά του 41% της ΙΤΑ (πρώην Alitalia)
Νέες επιθέσεις στην Ερυθρά θάλασσα απο τους αντάρτες Χούθι
Αναφέρθηκαν εκρήξεις σε εμπορικό πλοίο 80 ναυτικά μιλια νότια της Χοντέιτα στην Ερυθρά θάλασσα λέει βρετανική υπηρεσία
Η Ευρώπη πρέπει να προετοιμαστεί για νέο εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ, λένε αξιωματούχοι της ΕΚΤ
«Μια αλλαγή στην ισοτιμία θα έκανε δυσκολότερο για την ΕΚΤ να φτάσει στον στόχο της για πληθωρισμό 2%»
Αργεντινή: O πληθωρισμός πέφτει αλλά έχει μειωθεί και η κατανάλωση
O πληθωρισμός στην Αργεντινή μπορει να μειώθηκε σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο στο 3,0%, από 3,5% το Σεπτέμβριο αλλα παραμένει στο... 209%