Όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στο αμερικάνικο χρηματιστήριο εταιρεία της Οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, η νέα επιχείρηση δημιουργήθηκε από μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών και θα ναυλώνει πλοία χύδην ξηρού φορτίου, θα συνάπτει συμβόλαια ναύλωσης και θα χρησιμοποιεί λύσεις αντιστάθμισης κινδύνου, συμπεριλαμβανομένων των συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης και αντιστάθμισης καυσίμων.
Διαβάστε επίσης: Ναυτιλία: Το «τιμόνι» του παγκόσμιου στόλου κρατά η Ελλάδα – Ακολουθούν Κίνα και Ιαπωνία
H Costamare έχει δεσμεύσει έως και 200 εκατ. δολ. για το νέο εγχείρημα
Η επιχείρηση θα δραστηριοποιείται παγκοσμίως μέσω γραφείων στην Αθήνα και στο Μονακό και μέσω πρακτορείων στην Κοπεγχάγη, το Αμβούργο και τη Σιγκαπούρη. Οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν το τέταρτο τρίμηνο του 2022. Το νέο εγχείρημα, για το οποίο η Costamare έχει δεσμεύσει έως και 200 εκατ. δολ., αναμένεται να χρησιμοποιήσει ελάχιστη οικονομική μόχλευση. Το νέο εγχείρημα βασίζεται στις ίδιες ηθικές αξίες και επιχειρηματικές αρχές που ακολούθησε η Costamare τις τελευταίες δεκαετίες, και τέτοιες αξίες και αρχές μοιράζονται και οι συνεργάτες μας. Λαμβάνοντας υπόψη τα αυξημένα επίπεδα αξίας περιουσιακών στοιχείων στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων και την αντικυκλική επενδυτική προσέγγιση της εταιρείας, η Costamare πιστεύει ότι το νέο εγχείρημα παρέχει ένα ελκυστικό προφίλ κινδύνου-απόδοσης για τα επενδυμένα κεφαλαία της.
Διαβάστε επίσης: Ναυτιλία: Απέκτησαν 234 πλοία σε 11 μήνες οι έλληνες εφοπλιστές
Υπενθυμίζεται ότι η Costamare που διευθύνεται από τον Κωστή Κωνσταντακόπουλο, ελέγχει ένα στόλο 73 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας περίπου 537.000 TEU (συμπεριλαμβανομένων δύο πλοίων που έχει συμφωνήσει να πουλήσει) και 45 πλοία ξηρού χύδην συνολικής χωρητικότητας περίπου 2.436.000 DWT.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International