
Όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στο αμερικάνικο χρηματιστήριο εταιρεία της Οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, η νέα επιχείρηση δημιουργήθηκε από μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών και θα ναυλώνει πλοία χύδην ξηρού φορτίου, θα συνάπτει συμβόλαια ναύλωσης και θα χρησιμοποιεί λύσεις αντιστάθμισης κινδύνου, συμπεριλαμβανομένων των συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης και αντιστάθμισης καυσίμων.
Διαβάστε επίσης: Ναυτιλία: Το «τιμόνι» του παγκόσμιου στόλου κρατά η Ελλάδα – Ακολουθούν Κίνα και Ιαπωνία
H Costamare έχει δεσμεύσει έως και 200 εκατ. δολ. για το νέο εγχείρημα
Η επιχείρηση θα δραστηριοποιείται παγκοσμίως μέσω γραφείων στην Αθήνα και στο Μονακό και μέσω πρακτορείων στην Κοπεγχάγη, το Αμβούργο και τη Σιγκαπούρη. Οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν το τέταρτο τρίμηνο του 2022. Το νέο εγχείρημα, για το οποίο η Costamare έχει δεσμεύσει έως και 200 εκατ. δολ., αναμένεται να χρησιμοποιήσει ελάχιστη οικονομική μόχλευση. Το νέο εγχείρημα βασίζεται στις ίδιες ηθικές αξίες και επιχειρηματικές αρχές που ακολούθησε η Costamare τις τελευταίες δεκαετίες, και τέτοιες αξίες και αρχές μοιράζονται και οι συνεργάτες μας. Λαμβάνοντας υπόψη τα αυξημένα επίπεδα αξίας περιουσιακών στοιχείων στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων και την αντικυκλική επενδυτική προσέγγιση της εταιρείας, η Costamare πιστεύει ότι το νέο εγχείρημα παρέχει ένα ελκυστικό προφίλ κινδύνου-απόδοσης για τα επενδυμένα κεφαλαία της.
Διαβάστε επίσης: Ναυτιλία: Απέκτησαν 234 πλοία σε 11 μήνες οι έλληνες εφοπλιστές
Υπενθυμίζεται ότι η Costamare που διευθύνεται από τον Κωστή Κωνσταντακόπουλο, ελέγχει ένα στόλο 73 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας περίπου 537.000 TEU (συμπεριλαμβανομένων δύο πλοίων που έχει συμφωνήσει να πουλήσει) και 45 πλοία ξηρού χύδην συνολικής χωρητικότητας περίπου 2.436.000 DWT.


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά