Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν συνεχώς έδαφος και πείθουν κάθε μήνα όλο και μεγαλύτερη μερίδα οδηγών. Μάλιστα καταφέρνουν να κερδίσουν και αρκετούς, που χρόνια τώρα μένουν πιστοί στις μάρκες τους, όπως πρόκειται για τους ιδιοκτήτες της Toyota και Honda.

Πρόσφατα δεδομένα της S&P Global Mobility δείχνουν ότι πολλά ηλεκτρικά μοντέλα των υπολοίπων εταιρειών καταφέρνουν να παίρνουν μερίδιο αγοράς από τους υποψήφιους πελάτες καινούριων αυτοκινήτων, αλλά και από αυτούς που πριν από λίγα χρόνια ήθελαν να αποκτήσουν μια Tesla. Η απώλεια πωλήσεων της αμερικάνικης εταιρείας είναι αναπόφευκτη, καθώς υπάρχουν σήμερα δεκάδες ηλεκτρικά μοντέλα με πολλές επιδόσεις, χαρακτηριστικά και οδηγική συμπεριφορά. Ωστόσο σήμερα η Tesla παραμένει πρωτοπόρος στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων των ΗΠΑ, ενώ συνεχίζει να γράφει υψηλά ποσοστά πωλήσεων σε όλο τον κόσμο.

Διαβάστε επίσης: Ηλεκτροκίνηση: Καθοριστική η συμβολή της στην αστική εφοδιαστική αλυσίδα

Οι περισσότερες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν παρουσιάσει με επιτυχία τα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα και προγραμματίζουν να αυξήσουν στο μέλλον τα ηλεκτρικά μοντέλα τους. Από την άλλη, το γεγονός ότι η Toyota και η Honda έχουν αργήσει να εισάγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις αγορές, βλέπουν να χάνουν (έστω και μικρό) μερίδιο αγοράς και μάλιστα από πιστούς ιδιοκτήτες.

Απώλειες για τα μοντέλα με φυσικό αέριο

Μερίδιο από την αγορά χάνουν και τα μοντέλα με φυσικό αέριο, καθώς η επιλογή της κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια έχει κερδίσει και τους οδηγούς που κινούνται με φυσικό αέριο. Τα δεδομένα της S&P Global Mobility δείχνουν μια μεγάλη αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών με τάση προς τα ηλεκτρικά οχήματα, αφήνοντας σταδιακά τις προτάσεις με συμβατικούς κινητήρες.

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης

Όλα αυτά όταν ακόμη υπάρχουν μεγάλα προβλήματα με τα σημεία φόρτισης και τις θεωρητικά μικρές αυτονομίες, αλλά και τις υψηλές τιμές. Από την άλλη έχουμε και αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν έχουν σταματήσει να εξελίσσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ποντάροντας ακριβώς στην επιθυμία πολλών να θέλουν να παραμείνουν στην χρήση συμβατικών αυτοκινήτων, ακόμη και μετά το 2035 όπου θεωρητικά η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα σταματήσει.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα