
Η αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου έχει πολύ θετικές προοπτικές καθώς τα LNG Carriers, είναι το ισχυρό πλεονέκτημα όσων χωρών θέλουν ανεξαρτησία και ευελιξία στον ενεργειακό εφοδιασμό τους.
Διαβάστε επίσης: Levante Ferries: Ολοκλήρωση χειμερινών δρομολογίων της γραμμής Θεσσαλονίκης – Σμύρνης
Είμαστε αρκετά αισιόδοξοι για την ναυλαγορά υγροποιημένου φυσικού αέριου καθώς οι απαιτήσεις για νέα σύγχρονα πλοία μεταφοράς του (LNG Carriers) αυξάνονται επεσήμανε ο κ. Σπύρος Λεούσης εμπορικός διευθυντής της Capital Product Partners LP, μιλώντας σήμερα στο διεθνές συνέδριο «22ο WORLD LNG Summit & Awards», συμπληρώνοντας ότι αυτό που λείπει από την βιομηχανία είναι μια καθαρή θέση για το ποια θα είναι η επόμενη τεχνολογία στην οποία πρέπει να επενδύσουν οι πλοιοκτήτες προκειμένου να μεταβεί ο κλάδος στην εποχή χωρίς άνθρακα. Προς το παρόν λοιπόν αυτό που μένει να κάνει η ναυτιλία του LNG είναι να επενδύει σε όσο το δυνατόν πιο σύγχρονα πλοία, βοηθώντας την αγορά να ανανεώσει τον στόλο της.
Διαβάστε επίσης: Πλοιοκτήτες ρυμουλκών: Πυρά κατά κυβέρνησης, ζητούν «φορολογική δικαιοσύνη»
Όπως εξήγησε η ανάγκη της ανανέωσης υπάρχει αφού μέχρι στιγμής τα νέα και υψηλής αποδοτικότητας πλοία αντιπροσωπεύουν μόλις το 23% του στόλου οπότε θεωρητικά από το υπόλοιπο 77% θα πρέπει σταδιακά και μέχρι το τέλος της δεκαετίας να αντικατασταθεί ένα σημαντικό τμήμα.
Έλλειψη μιας σταθερής νομοθεσίας
Στο πρόβλημα της έλλειψης μιας σταθερής νομοθεσίας αναφέρθηκε και ο εμπορικός διευθυντής της Maran Gas κ. Μάρκος Τερζόπουλος, τονίζοντας ότι η ναυτιλία χρειάζεται τους σταθερούς κανόνες.
Από τη πλευρά του ο κ. Πάνος Μήτρου διευθυντής του διεθνούς τμήματος του τομέα αερίου του Lloyd’s Register, εστιάζοντας στο θέμα των κανονισμών υπογράμμισε ειδικότερα τα προβλήματα που θα έχουν ακόμη και τα πλέον σύγχρονα πλοία. Αν δεν γίνουν κάποιες παρεμβάσεις μέχρι το τέλος της δεκαετίας πολλά σύγχρονα LNG Carriers θα έχουν πρόβλημα προσαρμογής στους νέους κανονισμούς, προειδοποίησε. Έφερε σαν παράδειγμα το πρόβλημα της διαρροής μεθανίου εξηγώντας ότι από τα 230 υπό ναυπήγηση LNF Carriers λιγότερο από τα 10% αξιοποιεί τις μηχανές υψηλής πίεσης, που ελαχιστοποιούν το πρόβλημα
Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι εστιάσουμε σε νέες τεχνολογίες όπως δέσμευσης άνθρακα πάνω στο πλοίο προκειμένου να είναι πιο αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον τα πλοία, είπε ο κ. Μήτρου και συμπλήρωσε ότι τα πλοία θα πρέπει να μπορούν να ολοκληρώνουν το κύκλο ζωής τους.
Έδαφος για νέες ναυπηγήσεις
Σχετικά με την κατάσταση στα ναυπηγεία σύμφωνα με τον David Colson, Commercial Vice-President της GTT υπάρχει έδαφος για νέες ναυπηγήσεις ενώ ο Matthew Higgs Head of Commercial, της GasLog συμπλήρωσε ότι πρέπει να κινούμαστε με βάση το τι θέλουν οι πελάτες μας.
Τα ναυπηγεία θα είναι γεμάτα τα επόμενα χρόνια και μέχρι το 2026, λόγω της ανάγκης αντικατάστασης στου στόλου των LNG Carriers είπε από την πλευρά του ο κ. Λεούσης.
Όσον αφορά τη χρηματοδότηση συμπλήρωσε ότι εταιρείες με ισχυρούς ισολογισμούς δεν θα έχουν πρόβλημα.
Ο κ. Τερζόπουλος από την πλευρά του εστίασε στις σταθερές σχέσεις που έχει η εταιρεία του με τραπεζικά ιδρύματα και ναυπηγεία.


Latest News

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία

Τι θα αλλάξει από μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι προβλέψεις για τον αντίκτυπο στις εμπορικές ροές και την αγορά των τάνκερ