
Νέα στοιχεία για το τηλεοπτικό κοινό που προσελκύει σε όλο τον κόσμο το Μουντιάλ του Κατάρ, παρουσίασε η FIFA και τα νούμερα είναι ιδαίτερα ενθαρρυντικά.
Στην Ασία, ο αγώνας μεταξύ Ιαπωνίας και Κόστα Ρίκα (0-1) την Κυριακή 27 Νοεμβρίου συγκέντρωσε μέσο κοινό 36,37 εκατομμύρια θεατές, ξεπερνώντας αυτό στη νίκη (2-1) των Ιαπώνων εναντίον της Γερμανίας κατά, πάνω από 10 εκατομμύρια.
Την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου στη Νότια Κορέα, 11,14 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν τον αγώνα εναντίον Ουρουγουάης (0-0), παρουσιάζοντας αύξηση 97% στο τηλεοπτικό κοινό σε σύγκριση με τον μέσο όρο των αγώνων της φάσης των ομίλων στο Παγκόσμιο Κύπελλο στη Βραζιλία το 2014 και ήταν 18% υψηλότερα από ό,τι στη Ρωσία το 2018.
Διαβάστε επίσης: Ποια ομάδα «βγάζουν» πρωταθλήτρια του Μουντιάλ οι Ασφαλιστικές
Την Κυριακή 28 Νοεμβρίου, το 65% των ανθρώπων που παρακολουθούσαν τηλεόραση στην Ισπανία είδαν τη «La Roja» να αντιμετωπίζει τη Γερμανία (1-1), ενώ πάνω από τα τρία τέταρτα (76,6%) των ανθρώπων που παρακολουθούσαν τηλεόραση στην Ολλανδία, είδαν την ισοπαλία της «Οράνιε» (1-1) με τον Ισημερινό. Αυτό ήταν το υψηλότερο τηλεοπτικό κοινό στη χώρα το 2022 και μεγαλύτερο από οποιονδήποτε αγώνα κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου το 2018.

Στη Γαλλία, η συνάντηση των «Les Bleus» με τη Δανία (2-1) μεταδόθηκε στο TF1, με μέσο κοινό 11,6 εκατομμυρίων θεατών, το οποίο κορυφώθηκε στα τελευταία λεπτά του αγώνα καθώς 14,56 εκατομμύρια παρακολούθησαν τον Κιλιάν Μπαπέ να σκοράρει δίνοντας τη νίκη στους Γάλλους.
Ο αγώνας της Πορτογαλίας με την Ουρουγουάη (2-0) τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου ήταν το υψηλότερο τηλεοπτικό κοινό στην Πορτογαλία για αγώνα Παγκοσμίου Κυπέλλου. Συνολικά, 5,35 εκατομμύρια τηλεθεατές στην Πορτογαλία παρακολούθησαν τουλάχιστον ένα λεπτό κάλυψης.
Η αγγλόφωνη κάλυψη της συνάντησης των ΗΠΑ με την Αγγλία (0-0) την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου ήταν ο αγώνας ποδοσφαίρου ανδρών με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην αμερικανική τηλεόραση ποτέ, με κορυφαίο κοινό 19,65 εκατομμυρίων θεατών στο FOX.
Στο Μεξικό, η κάλυψη της ήττας (2-0) από την Αργεντινή είχε εθνικό κοινό 20,96 εκατομμυρίων τηλεθεατών, ενώ ο μέσος όρος του κοινού στον Καναδά για το ματς με την Κροατία (1-4) ήταν 4,33 εκατομμύρια.
Στην Αργεντινή, το μέσο κοινό για τους δύο φορές νικητές του Παγκοσμίου Κυπέλλου στον κρίσιμο αγώνα τους με το Μεξικό (2-0) ήταν 8,48 εκατομμύρια. Το κοινό ήταν το υψηλότερο του τουρνουά μέχρι στιγμής στη χώρα και 5% υψηλότερο τόσο από τον πρώτο τους αγώνα με τη Σαουδική Αραβία όσο και από το μέσο κοινό για τους αγώνες της φάσης των ομίλων κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA 2018.


Latest News

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ

Η «χρυσή» Euroleague - Από τον Ναν και τον Βεζένκοφ στα 2.600.000 του Σλούκα
Πόσοι Έλληνες βρίσκονται στη λιστα με τους δέκα πιο ακριβοπληρωμένους παίκτες στη Euroleague

Βαγγέλης Μαρινάκης στη Νέα Υόρκη – «Παίρνουμε ευρωπαϊκά και πρωταγωνιστούμε σε όλη την Ευρώπη» (pics+vid)
Ο σύνδεσμος φιλάθλων του Ολυμπιακού στη Νέα Υόρκη, βράβευσε τον ηγέτη της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ, Βαγγέλη Μαρινάκη.

Τίμησε τον Βαγγέλη Μαρινάκη ο Σύνδεσμος φιλάθλων Ολυμπιακού Νέας Υόρκης
Κεντρικό πρόσωπο στις εορταστικές εκδηλώσεις στη Νέα Υόρκη ο ηγέτης του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης

Τα σχέδια του ΝΒΑ για επέκταση στην Ευρώπη
Το NBA σχεδιάζει την δημιουργία νέου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στην Ευρώπη εκ του μηδενός