Νέα στοιχεία για το τηλεοπτικό κοινό που προσελκύει σε όλο τον κόσμο το Μουντιάλ του Κατάρ, παρουσίασε η FIFA και τα νούμερα είναι ιδαίτερα ενθαρρυντικά.

Στην Ασία, ο αγώνας μεταξύ Ιαπωνίας και Κόστα Ρίκα (0-1) την Κυριακή 27 Νοεμβρίου συγκέντρωσε μέσο κοινό 36,37 εκατομμύρια θεατές, ξεπερνώντας αυτό στη νίκη (2-1) των Ιαπώνων εναντίον της Γερμανίας κατά, πάνω από 10 εκατομμύρια.

Την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου στη Νότια Κορέα, 11,14 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν τον αγώνα εναντίον Ουρουγουάης (0-0), παρουσιάζοντας αύξηση 97% στο τηλεοπτικό κοινό σε σύγκριση με τον μέσο όρο των αγώνων της φάσης των ομίλων στο Παγκόσμιο Κύπελλο στη Βραζιλία το 2014 και ήταν 18% υψηλότερα από ό,τι στη Ρωσία το 2018.

Διαβάστε επίσης: Ποια ομάδα «βγάζουν» πρωταθλήτρια του Μουντιάλ οι Ασφαλιστικές

Την Κυριακή 28 Νοεμβρίου, το 65% των ανθρώπων που παρακολουθούσαν τηλεόραση στην Ισπανία είδαν τη «La Roja» να αντιμετωπίζει τη Γερμανία (1-1), ενώ πάνω από τα τρία τέταρτα (76,6%) των ανθρώπων που παρακολουθούσαν τηλεόραση στην Ολλανδία, είδαν την ισοπαλία της «Οράνιε» (1-1) με τον Ισημερινό. Αυτό ήταν το υψηλότερο τηλεοπτικό κοινό στη χώρα το 2022 και μεγαλύτερο από οποιονδήποτε αγώνα κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου το 2018.

Στη Γαλλία, η συνάντηση των «Les Bleus» με τη Δανία (2-1) μεταδόθηκε στο TF1, με μέσο κοινό 11,6 εκατομμυρίων θεατών, το οποίο κορυφώθηκε στα τελευταία λεπτά του αγώνα καθώς 14,56 εκατομμύρια παρακολούθησαν τον Κιλιάν Μπαπέ να σκοράρει δίνοντας τη νίκη στους Γάλλους.

Ο αγώνας της Πορτογαλίας με την Ουρουγουάη (2-0) τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου ήταν το υψηλότερο τηλεοπτικό κοινό στην Πορτογαλία για αγώνα Παγκοσμίου Κυπέλλου. Συνολικά, 5,35 εκατομμύρια τηλεθεατές στην Πορτογαλία παρακολούθησαν τουλάχιστον ένα λεπτό κάλυψης.

Η αγγλόφωνη κάλυψη της συνάντησης των ΗΠΑ με την Αγγλία (0-0) την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου ήταν ο αγώνας ποδοσφαίρου ανδρών με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην αμερικανική τηλεόραση ποτέ, με κορυφαίο κοινό 19,65 εκατομμυρίων θεατών στο FOX.

Στο Μεξικό, η κάλυψη της ήττας (2-0) από την Αργεντινή  είχε εθνικό κοινό 20,96 εκατομμυρίων τηλεθεατών, ενώ ο μέσος όρος του κοινού στον Καναδά για το ματς με την Κροατία (1-4) ήταν 4,33 εκατομμύρια.

Στην Αργεντινή, το μέσο κοινό για τους δύο φορές νικητές του Παγκοσμίου Κυπέλλου στον κρίσιμο αγώνα τους με το Μεξικό (2-0) ήταν 8,48 εκατομμύρια. Το κοινό ήταν το υψηλότερο του τουρνουά μέχρι στιγμής στη χώρα και 5% υψηλότερο τόσο από τον πρώτο τους αγώνα με τη Σαουδική Αραβία όσο και από το μέσο κοινό για τους αγώνες της φάσης των ομίλων κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA 2018.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης