Νέα στοιχεία για το τηλεοπτικό κοινό που προσελκύει σε όλο τον κόσμο το Μουντιάλ του Κατάρ, παρουσίασε η FIFA και τα νούμερα είναι ιδαίτερα ενθαρρυντικά.
Στην Ασία, ο αγώνας μεταξύ Ιαπωνίας και Κόστα Ρίκα (0-1) την Κυριακή 27 Νοεμβρίου συγκέντρωσε μέσο κοινό 36,37 εκατομμύρια θεατές, ξεπερνώντας αυτό στη νίκη (2-1) των Ιαπώνων εναντίον της Γερμανίας κατά, πάνω από 10 εκατομμύρια.
Την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου στη Νότια Κορέα, 11,14 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν τον αγώνα εναντίον Ουρουγουάης (0-0), παρουσιάζοντας αύξηση 97% στο τηλεοπτικό κοινό σε σύγκριση με τον μέσο όρο των αγώνων της φάσης των ομίλων στο Παγκόσμιο Κύπελλο στη Βραζιλία το 2014 και ήταν 18% υψηλότερα από ό,τι στη Ρωσία το 2018.
Διαβάστε επίσης: Ποια ομάδα «βγάζουν» πρωταθλήτρια του Μουντιάλ οι Ασφαλιστικές
Την Κυριακή 28 Νοεμβρίου, το 65% των ανθρώπων που παρακολουθούσαν τηλεόραση στην Ισπανία είδαν τη «La Roja» να αντιμετωπίζει τη Γερμανία (1-1), ενώ πάνω από τα τρία τέταρτα (76,6%) των ανθρώπων που παρακολουθούσαν τηλεόραση στην Ολλανδία, είδαν την ισοπαλία της «Οράνιε» (1-1) με τον Ισημερινό. Αυτό ήταν το υψηλότερο τηλεοπτικό κοινό στη χώρα το 2022 και μεγαλύτερο από οποιονδήποτε αγώνα κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου το 2018.
Στη Γαλλία, η συνάντηση των «Les Bleus» με τη Δανία (2-1) μεταδόθηκε στο TF1, με μέσο κοινό 11,6 εκατομμυρίων θεατών, το οποίο κορυφώθηκε στα τελευταία λεπτά του αγώνα καθώς 14,56 εκατομμύρια παρακολούθησαν τον Κιλιάν Μπαπέ να σκοράρει δίνοντας τη νίκη στους Γάλλους.
Ο αγώνας της Πορτογαλίας με την Ουρουγουάη (2-0) τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου ήταν το υψηλότερο τηλεοπτικό κοινό στην Πορτογαλία για αγώνα Παγκοσμίου Κυπέλλου. Συνολικά, 5,35 εκατομμύρια τηλεθεατές στην Πορτογαλία παρακολούθησαν τουλάχιστον ένα λεπτό κάλυψης.
Η αγγλόφωνη κάλυψη της συνάντησης των ΗΠΑ με την Αγγλία (0-0) την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου ήταν ο αγώνας ποδοσφαίρου ανδρών με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην αμερικανική τηλεόραση ποτέ, με κορυφαίο κοινό 19,65 εκατομμυρίων θεατών στο FOX.
Στο Μεξικό, η κάλυψη της ήττας (2-0) από την Αργεντινή είχε εθνικό κοινό 20,96 εκατομμυρίων τηλεθεατών, ενώ ο μέσος όρος του κοινού στον Καναδά για το ματς με την Κροατία (1-4) ήταν 4,33 εκατομμύρια.
Στην Αργεντινή, το μέσο κοινό για τους δύο φορές νικητές του Παγκοσμίου Κυπέλλου στον κρίσιμο αγώνα τους με το Μεξικό (2-0) ήταν 8,48 εκατομμύρια. Το κοινό ήταν το υψηλότερο του τουρνουά μέχρι στιγμής στη χώρα και 5% υψηλότερο τόσο από τον πρώτο τους αγώνα με τη Σαουδική Αραβία όσο και από το μέσο κοινό για τους αγώνες της φάσης των ομίλων κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA 2018.
Latest News
Ο ιδιοκτήτης της Aston Villa σκέφτεται την «έξοδο» από τη Βρετανία λόγω φορολογίας
Ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας Νασέφ Σαουρίρις φέρεται να εξετάζει τη μετεγκατάστασή του, ενώ το οικογενειακό του γραφείο NNS Group μεταφέρθηκε στο Άμπου Ντάμπι πέρυσι
CIES: Αυτοί είναι οι πιο ακριβοί παίκτες στον κόσμο
Ο Αγγλος άσος της Ρεάλ Μαδρίτης άφησε στη δεύτερη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον Ερλινγκ Χάαλαντ
Θέλει να... παίξει μπάλα ο Ίλον Μασκ - Για ποια εξαγορά-έκπληξη ετοιμάζεται
Όπως αποκάλυψε ο πατέρας του Ίλον Μασκ, ο δισεκατομμυριούχος ενδιαφέρεται όντως για την εξαγορά των «ρεντς»
Αλλάζει άρδην ο τρόπος που παρακολουθούν μεταδόσεις οι φίλαθλοι - Πού στρέφονται
Σήμερα, η συντριπτική πλειονότητα των φιλάθλων λέει ότι χρησιμοποιεί και δεύτερες οθόνες κατά τη διάρκεια ζωντανών μεταδόσεων
Στον «αέρα» 50 εκατ. που πλήρωσε σε παίκτη η Μπαρτσελόνα - Οικονομικό χάος στον ιστορικό σύλλογο
Η ισπανική LaLiga αφαίρεσε τον μέσο Ντάνι Όλμο, καθώς και τον επιθετικό Πάου Βίκτορ, από το επίσημο ρόστερ της Μπαρτσελόνα
Αναστάτωση στη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή με ψεύτικους λογαριασμούς του Μπαχ
Ψεύτικοι λογαριασμοί και e-mail ως… Τόμας Μπαχ επικοινωνούν με υψηλόβαθμα πρόσωπα, σύμφωνα με καταγγελία που έκανε η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή
1925-2025: Ο Ολυμπιακός και 100 χρόνια τρισένδοξης ιστορίας
Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και η χρονιά που μόλις μπήκε, είναι σημείο αναφοράς στην μυθική ιστορία του συλλόγου
Το μήνυμα του Βαγγέλη Μαρινάκη στους οπαδούς της Νότιγχαμ
«Κάναμε μεγάλα βήματα με τη Νότιγχαμ το 2024, θα συνεχίσουμε για μεγαλύτερες επιτυχίες το 2025» τονίζει μεταξύ άλλων ο Βαγγέλης Μαρινάκης
Βαγγέλης Μαρινάκης: «Το 2024 ήταν μια αξέχαστη χρονιά, το 2025 να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο το όνομα του Ολυμπιακού»
Το μήνυμα του ηγέτη του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη, για το μαγικό 2024 και το ιστορικό 2025.
To brand Beckham πληρώνει 124 εκατ. δολ. σε μερίσματα
Περισσότερο από μία δεκαετία μετά την αποχώρησή του από το ποδόσφαιρο ο Μπέκαμ συνεχίζει να κερδίζει από το όνομά του