Νέα στοιχεία για το τηλεοπτικό κοινό που προσελκύει σε όλο τον κόσμο το Μουντιάλ του Κατάρ, παρουσίασε η FIFA και τα νούμερα είναι ιδαίτερα ενθαρρυντικά.
Στην Ασία, ο αγώνας μεταξύ Ιαπωνίας και Κόστα Ρίκα (0-1) την Κυριακή 27 Νοεμβρίου συγκέντρωσε μέσο κοινό 36,37 εκατομμύρια θεατές, ξεπερνώντας αυτό στη νίκη (2-1) των Ιαπώνων εναντίον της Γερμανίας κατά, πάνω από 10 εκατομμύρια.
Την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου στη Νότια Κορέα, 11,14 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν τον αγώνα εναντίον Ουρουγουάης (0-0), παρουσιάζοντας αύξηση 97% στο τηλεοπτικό κοινό σε σύγκριση με τον μέσο όρο των αγώνων της φάσης των ομίλων στο Παγκόσμιο Κύπελλο στη Βραζιλία το 2014 και ήταν 18% υψηλότερα από ό,τι στη Ρωσία το 2018.
Διαβάστε επίσης: Ποια ομάδα «βγάζουν» πρωταθλήτρια του Μουντιάλ οι Ασφαλιστικές
Την Κυριακή 28 Νοεμβρίου, το 65% των ανθρώπων που παρακολουθούσαν τηλεόραση στην Ισπανία είδαν τη «La Roja» να αντιμετωπίζει τη Γερμανία (1-1), ενώ πάνω από τα τρία τέταρτα (76,6%) των ανθρώπων που παρακολουθούσαν τηλεόραση στην Ολλανδία, είδαν την ισοπαλία της «Οράνιε» (1-1) με τον Ισημερινό. Αυτό ήταν το υψηλότερο τηλεοπτικό κοινό στη χώρα το 2022 και μεγαλύτερο από οποιονδήποτε αγώνα κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου το 2018.
Στη Γαλλία, η συνάντηση των «Les Bleus» με τη Δανία (2-1) μεταδόθηκε στο TF1, με μέσο κοινό 11,6 εκατομμυρίων θεατών, το οποίο κορυφώθηκε στα τελευταία λεπτά του αγώνα καθώς 14,56 εκατομμύρια παρακολούθησαν τον Κιλιάν Μπαπέ να σκοράρει δίνοντας τη νίκη στους Γάλλους.
Ο αγώνας της Πορτογαλίας με την Ουρουγουάη (2-0) τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου ήταν το υψηλότερο τηλεοπτικό κοινό στην Πορτογαλία για αγώνα Παγκοσμίου Κυπέλλου. Συνολικά, 5,35 εκατομμύρια τηλεθεατές στην Πορτογαλία παρακολούθησαν τουλάχιστον ένα λεπτό κάλυψης.
Η αγγλόφωνη κάλυψη της συνάντησης των ΗΠΑ με την Αγγλία (0-0) την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου ήταν ο αγώνας ποδοσφαίρου ανδρών με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην αμερικανική τηλεόραση ποτέ, με κορυφαίο κοινό 19,65 εκατομμυρίων θεατών στο FOX.
Στο Μεξικό, η κάλυψη της ήττας (2-0) από την Αργεντινή είχε εθνικό κοινό 20,96 εκατομμυρίων τηλεθεατών, ενώ ο μέσος όρος του κοινού στον Καναδά για το ματς με την Κροατία (1-4) ήταν 4,33 εκατομμύρια.
Στην Αργεντινή, το μέσο κοινό για τους δύο φορές νικητές του Παγκοσμίου Κυπέλλου στον κρίσιμο αγώνα τους με το Μεξικό (2-0) ήταν 8,48 εκατομμύρια. Το κοινό ήταν το υψηλότερο του τουρνουά μέχρι στιγμής στη χώρα και 5% υψηλότερο τόσο από τον πρώτο τους αγώνα με τη Σαουδική Αραβία όσο και από το μέσο κοινό για τους αγώνες της φάσης των ομίλων κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA 2018.
Latest News
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!