Καθώς το πρώτο Παγκόσμιο Κύπελλο πραγματοποιείται για πρώτη σε περιοχή της Μέσης Ανατολής και σε μια αραβική χώρα του Κόλπου, όπως το Κατάρ, καφετέριες και αθλητικά καταστήματα στην πρωτεύουσα της Ιορδανίας, το Αμμάν, βιώνουν μια επιχειρηματική άνθηση.
«Την πρώτη μέρα του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2022, το καφενείο μας ήταν γεμάτο. Το Παγκόσμιο Κύπελλο αποτελεί high season για εμάς, παρόλο που ο χειμώνας είναι συνήθως μια “πεσμένη” περίοδος για την επιχείρησή μας», αναφέρει ο Mahmoud Subhi στο Xinhua, εργαζόμενος σε καφετέρια στο Αμμάν .
«Οι φίλοι του ποδοσφαίρου ξεχύθηκαν και ετοιμάστηκαν να παρακολουθήσουν το φετινό τουρνουά παρά την αποτυχία της εθνικής μας ομάδας να προκριθεί στους 32, κάτι που θα μας βοηθήσει να αντισταθμίσουμε τις απώλειες που είχαμε κατά τη διάρκεια του lockdown της πανδημίας», είπε ο Subhi.
Αυτό που προσθέτει στο ήδη έντονο ενδιαφέρον των Ιορδανών για το Μουντιάλ 2022 είναι ότι «η διοργάνωση διεξάγεται σε μια αραβική χώρα για πρώτη φορά», είπε στο Xinhua ο Amjad Ali, συντάκτης αθλητικών ειδήσεων στο Jordan Press Foundation.
Τέσσερις αραβικές ομάδες από τη Σαουδική Αραβία, το Μαρόκο, την Τυνησία και τη διοργανώτρια χώρα Κατάρ αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022.
«Ο κόσμος είναι περήφανος για όλες τις αραβικές ομάδες και τις επευφημεί», είπε ο Αλί.
Γεμάτες οι καφετέριες
Εργαζόμενοι σε πολλά καφέ που έβαλαν τις σημαίες των συμμετεχουσών ομάδων και φωτογραφίες των αστέρων του ποδοσφαίρου είπαν ότι οι κρατήσεις αυξάνονται, ειδικά όταν δημοφιλείς ομάδες παίζουν στο Παγκόσμιο Κύπελλο.
«Ακόμη και γύρω στις 11 μ.μ., μπορείτε ακόμα να δείτε σχεδόν γεμάτη την καφετέριά μας», είπε ο Adel Khaleel, εργαζόμενος σε ένα καφέ στο δυτικό Αμμάν.
Αντί για συνδρομή στο αθλητικό τηλεοπτικό κανάλι, ο Σάλεμ Τάχα, Ιορδανός οπαδός του ποδοσφαίρου, είπε ότι προτιμούσε να συγκεντρωθεί με την οικογένεια και τους φίλους του σε ένα καφέ για να παρακολουθήσει την εκδήλωση.
«Για μένα, όπως και πολλοί Ιορδανοί που είναι παθιασμένοι με το Παγκόσμιο Κύπελλο, η παρακολούθηση των αγώνων σε ένα καφέ -καπνίζοντας ναργιλέ- θα μας φέρει περισσότερη χαρά », εξήγησε.
Πλανόδιοι πωλητές
Οι πλανόδιοι πωλητές έχουν επίσης ενταχθεί στις τάξεις των επιχειρήσεων του Παγκοσμίου Κυπέλλου, πουλώντας σημαίες, φανέλες και αξεσουάρ, όπως κασκόλ, βραχιόλια, δαχτυλίδια. Εν τω μεταξύ, οι οπαδοί κάνουν ουρές για τα μπλουζάκια των αγαπημένων τους ομάδων ή παικτών σε καταστήματα αθλητικών ειδών.
Ο Ayman Haj Abed, εργαζόμενος σε ένα αθλητικό κατάστημα στη γειτονιά Jabal Al-Hussein του Αμμάν, είπε ότι οι καθημερινές πωλήσεις αυξάνονται σχεδόν κατά 50%-70% στις φανέλες και τις σημαίεες των ομάδων που συμμετέχουν.
Latest News
Ο ιδιοκτήτης της Aston Villa σκέφτεται την «έξοδο» από τη Βρετανία λόγω φορολογίας
Ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας Νασέφ Σαουρίρις φέρεται να εξετάζει τη μετεγκατάστασή του, ενώ το οικογενειακό του γραφείο NNS Group μεταφέρθηκε στο Άμπου Ντάμπι πέρυσι
CIES: Αυτοί είναι οι πιο ακριβοί παίκτες στον κόσμο
Ο Αγγλος άσος της Ρεάλ Μαδρίτης άφησε στη δεύτερη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον Ερλινγκ Χάαλαντ
Θέλει να... παίξει μπάλα ο Ίλον Μασκ - Για ποια εξαγορά-έκπληξη ετοιμάζεται
Όπως αποκάλυψε ο πατέρας του Ίλον Μασκ, ο δισεκατομμυριούχος ενδιαφέρεται όντως για την εξαγορά των «ρεντς»
Αλλάζει άρδην ο τρόπος που παρακολουθούν μεταδόσεις οι φίλαθλοι - Πού στρέφονται
Σήμερα, η συντριπτική πλειονότητα των φιλάθλων λέει ότι χρησιμοποιεί και δεύτερες οθόνες κατά τη διάρκεια ζωντανών μεταδόσεων
Στον «αέρα» 50 εκατ. που πλήρωσε σε παίκτη η Μπαρτσελόνα - Οικονομικό χάος στον ιστορικό σύλλογο
Η ισπανική LaLiga αφαίρεσε τον μέσο Ντάνι Όλμο, καθώς και τον επιθετικό Πάου Βίκτορ, από το επίσημο ρόστερ της Μπαρτσελόνα
Αναστάτωση στη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή με ψεύτικους λογαριασμούς του Μπαχ
Ψεύτικοι λογαριασμοί και e-mail ως… Τόμας Μπαχ επικοινωνούν με υψηλόβαθμα πρόσωπα, σύμφωνα με καταγγελία που έκανε η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή
1925-2025: Ο Ολυμπιακός και 100 χρόνια τρισένδοξης ιστορίας
Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και η χρονιά που μόλις μπήκε, είναι σημείο αναφοράς στην μυθική ιστορία του συλλόγου
Το μήνυμα του Βαγγέλη Μαρινάκη στους οπαδούς της Νότιγχαμ
«Κάναμε μεγάλα βήματα με τη Νότιγχαμ το 2024, θα συνεχίσουμε για μεγαλύτερες επιτυχίες το 2025» τονίζει μεταξύ άλλων ο Βαγγέλης Μαρινάκης
Βαγγέλης Μαρινάκης: «Το 2024 ήταν μια αξέχαστη χρονιά, το 2025 να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο το όνομα του Ολυμπιακού»
Το μήνυμα του ηγέτη του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη, για το μαγικό 2024 και το ιστορικό 2025.
To brand Beckham πληρώνει 124 εκατ. δολ. σε μερίσματα
Περισσότερο από μία δεκαετία μετά την αποχώρησή του από το ποδόσφαιρο ο Μπέκαμ συνεχίζει να κερδίζει από το όνομά του