Καθώς το πρώτο Παγκόσμιο Κύπελλο πραγματοποιείται για πρώτη σε περιοχή της Μέσης Ανατολής και σε μια αραβική χώρα του Κόλπου, όπως το Κατάρ, καφετέριες και αθλητικά καταστήματα στην πρωτεύουσα της Ιορδανίας, το Αμμάν, βιώνουν μια επιχειρηματική άνθηση.

«Την πρώτη μέρα του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2022, το καφενείο μας ήταν γεμάτο. Το Παγκόσμιο Κύπελλο αποτελεί high season για εμάς, παρόλο που ο χειμώνας είναι συνήθως μια “πεσμένη” περίοδος για την επιχείρησή μας», αναφέρει ο Mahmoud Subhi στο Xinhua, εργαζόμενος σε καφετέρια στο Αμμάν .

«Οι φίλοι του ποδοσφαίρου ξεχύθηκαν και ετοιμάστηκαν να παρακολουθήσουν το φετινό τουρνουά παρά την αποτυχία της εθνικής μας ομάδας να προκριθεί στους 32, κάτι που θα μας βοηθήσει να αντισταθμίσουμε τις απώλειες που είχαμε κατά τη διάρκεια του lockdown της πανδημίας», είπε ο Subhi.

Αυτό που προσθέτει στο ήδη έντονο ενδιαφέρον των Ιορδανών για το Μουντιάλ 2022 είναι ότι «η διοργάνωση διεξάγεται σε μια αραβική χώρα για πρώτη φορά», είπε στο Xinhua ο Amjad Ali, συντάκτης αθλητικών ειδήσεων στο Jordan Press Foundation.

Τέσσερις αραβικές ομάδες από τη Σαουδική Αραβία, το Μαρόκο, την Τυνησία και τη διοργανώτρια χώρα Κατάρ αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022.

«Ο κόσμος είναι περήφανος για όλες τις αραβικές ομάδες και τις επευφημεί», είπε ο Αλί.

Γεμάτες οι καφετέριες

Εργαζόμενοι σε πολλά καφέ που έβαλαν τις σημαίες των συμμετεχουσών ομάδων και φωτογραφίες των αστέρων του ποδοσφαίρου είπαν ότι οι κρατήσεις αυξάνονται, ειδικά όταν δημοφιλείς ομάδες παίζουν στο Παγκόσμιο Κύπελλο.

«Ακόμη και γύρω στις 11 μ.μ., μπορείτε ακόμα να δείτε σχεδόν γεμάτη την καφετέριά μας», είπε ο Adel Khaleel, εργαζόμενος σε ένα καφέ στο δυτικό Αμμάν.

Αντί για συνδρομή στο αθλητικό τηλεοπτικό κανάλι, ο Σάλεμ Τάχα, Ιορδανός οπαδός του ποδοσφαίρου, είπε ότι προτιμούσε να συγκεντρωθεί με την οικογένεια και τους φίλους του σε ένα καφέ για να παρακολουθήσει την εκδήλωση.

«Για μένα, όπως και πολλοί Ιορδανοί που είναι παθιασμένοι με το Παγκόσμιο Κύπελλο, η παρακολούθηση των αγώνων σε ένα καφέ -καπνίζοντας ναργιλέ- θα μας φέρει περισσότερη χαρά », εξήγησε.

Πλανόδιοι πωλητές

Οι πλανόδιοι πωλητές έχουν επίσης ενταχθεί στις τάξεις των επιχειρήσεων του Παγκοσμίου Κυπέλλου, πουλώντας σημαίες, φανέλες και αξεσουάρ, όπως κασκόλ, βραχιόλια, δαχτυλίδια. Εν τω μεταξύ, οι οπαδοί κάνουν ουρές για τα μπλουζάκια των αγαπημένων τους ομάδων ή παικτών σε καταστήματα αθλητικών ειδών.

Ο Ayman Haj Abed, εργαζόμενος σε ένα αθλητικό κατάστημα στη γειτονιά Jabal Al-Hussein του Αμμάν, είπε ότι οι καθημερινές πωλήσεις αυξάνονται σχεδόν κατά 50%-70% στις φανέλες και τις σημαίεες των ομάδων που συμμετέχουν.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης