Καθώς το πρώτο Παγκόσμιο Κύπελλο πραγματοποιείται για πρώτη σε περιοχή της Μέσης Ανατολής και σε μια αραβική χώρα του Κόλπου, όπως το Κατάρ, καφετέριες και αθλητικά καταστήματα στην πρωτεύουσα της Ιορδανίας, το Αμμάν, βιώνουν μια επιχειρηματική άνθηση.
«Την πρώτη μέρα του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2022, το καφενείο μας ήταν γεμάτο. Το Παγκόσμιο Κύπελλο αποτελεί high season για εμάς, παρόλο που ο χειμώνας είναι συνήθως μια “πεσμένη” περίοδος για την επιχείρησή μας», αναφέρει ο Mahmoud Subhi στο Xinhua, εργαζόμενος σε καφετέρια στο Αμμάν .
«Οι φίλοι του ποδοσφαίρου ξεχύθηκαν και ετοιμάστηκαν να παρακολουθήσουν το φετινό τουρνουά παρά την αποτυχία της εθνικής μας ομάδας να προκριθεί στους 32, κάτι που θα μας βοηθήσει να αντισταθμίσουμε τις απώλειες που είχαμε κατά τη διάρκεια του lockdown της πανδημίας», είπε ο Subhi.
Αυτό που προσθέτει στο ήδη έντονο ενδιαφέρον των Ιορδανών για το Μουντιάλ 2022 είναι ότι «η διοργάνωση διεξάγεται σε μια αραβική χώρα για πρώτη φορά», είπε στο Xinhua ο Amjad Ali, συντάκτης αθλητικών ειδήσεων στο Jordan Press Foundation.
Τέσσερις αραβικές ομάδες από τη Σαουδική Αραβία, το Μαρόκο, την Τυνησία και τη διοργανώτρια χώρα Κατάρ αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022.
«Ο κόσμος είναι περήφανος για όλες τις αραβικές ομάδες και τις επευφημεί», είπε ο Αλί.
Γεμάτες οι καφετέριες
Εργαζόμενοι σε πολλά καφέ που έβαλαν τις σημαίες των συμμετεχουσών ομάδων και φωτογραφίες των αστέρων του ποδοσφαίρου είπαν ότι οι κρατήσεις αυξάνονται, ειδικά όταν δημοφιλείς ομάδες παίζουν στο Παγκόσμιο Κύπελλο.
«Ακόμη και γύρω στις 11 μ.μ., μπορείτε ακόμα να δείτε σχεδόν γεμάτη την καφετέριά μας», είπε ο Adel Khaleel, εργαζόμενος σε ένα καφέ στο δυτικό Αμμάν.
Αντί για συνδρομή στο αθλητικό τηλεοπτικό κανάλι, ο Σάλεμ Τάχα, Ιορδανός οπαδός του ποδοσφαίρου, είπε ότι προτιμούσε να συγκεντρωθεί με την οικογένεια και τους φίλους του σε ένα καφέ για να παρακολουθήσει την εκδήλωση.
«Για μένα, όπως και πολλοί Ιορδανοί που είναι παθιασμένοι με το Παγκόσμιο Κύπελλο, η παρακολούθηση των αγώνων σε ένα καφέ -καπνίζοντας ναργιλέ- θα μας φέρει περισσότερη χαρά », εξήγησε.
Πλανόδιοι πωλητές
Οι πλανόδιοι πωλητές έχουν επίσης ενταχθεί στις τάξεις των επιχειρήσεων του Παγκοσμίου Κυπέλλου, πουλώντας σημαίες, φανέλες και αξεσουάρ, όπως κασκόλ, βραχιόλια, δαχτυλίδια. Εν τω μεταξύ, οι οπαδοί κάνουν ουρές για τα μπλουζάκια των αγαπημένων τους ομάδων ή παικτών σε καταστήματα αθλητικών ειδών.
Ο Ayman Haj Abed, εργαζόμενος σε ένα αθλητικό κατάστημα στη γειτονιά Jabal Al-Hussein του Αμμάν, είπε ότι οι καθημερινές πωλήσεις αυξάνονται σχεδόν κατά 50%-70% στις φανέλες και τις σημαίεες των ομάδων που συμμετέχουν.
Latest News
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου