
Τι έλεγε ο Τόνι Σερβίλο στο Il Divo ως άλλος Τζούλιο Αντρεότι; «Ο Θεός ακούει, αλλά οι ιερείς ψηφίζουν». Σήμερα όλοι κυνηγούν τους νέους για να γίνουν Θεοί αλλά και για να ψηφίσουν. Σταθερά πάνε βέβαια στις κάλπες, οι ιερείς, ή οι μεσαίοι και οι συνταξιούχοι. Και ως άλλοι μπούμερς οι πολιτικοί μας με σισύφειο τρόπο ξανασχεδιάζουν πώς θα φτάσουν σε αυτούς. Ως τότε επανάπαυση και πρόσληψη του νεανικού κοινού ως «παιδιά είναι θα ωριμάσουν».
Σήμερα εξάλλου, «οι νέοι γκρινιάζουν μα οι πενηντάρηδες- εξηντάρηδες στο τέλος βγάζουν κυβερνήσεις». Υπάρχει όμως σχέδιο για να κερδίσεις την νεανική ψήφο;
Αρκεί όσα εξαγγέλλει ο Μητσοτάκης για την στέγη- όντως υπαρκτό πρόβλημα αλλά και κάποιοι το δημιούργησαν ε; Είναι επαρκές να πας στα στέκια τους μερικούς μήνες ή μέρες πριν τις κάλπες;
Ή η όλη στρατηγική επιστροφής τους στην Πολιτική δια της ψήφου περνάει και από το συνολικό rebranding του πολιτικού συστήματος; Μήπως οι νέοι είναι πιο δίπλα και πιο κοντά μας από όσο φανταζόμαστε;
Μήπως αρκεί να ακούσει κάποιος τα παιδιά του ή τα εγγόνια του; Και να απαντήσουν για παράδειγμα οι σημερινοί κυβερνώντες γιατί ένας 30άρης φεύγει έξω ή δεν μπορεί να κρατήσει καν το πατρικό του (αν έχει). Μήπως πρέπει τα κόμματα να μπουν σε μια διαρκή διαβούλευση με τα παιδιά; Προφανώς όχι με νεογεροντικούς θεσμούς όπως οι προσομοιώσεις κοινοβουλίων αλλά να δώσουν χώρο και τρόπο ώστε να δοκιμασθούν και οι νέες τάσεις. Σήμερα εν Ελλάδι, δύο πόλοι κυνηγούν τους νέους λαχανιασμένοι: τα ΜΜΕ και τα κόμματα.
Καθόλου τυχαίο πως κάτω από την μύτη τους πέρασε ο ΛΕΞ, οι νέες σχέσεις και το dating, η νέα γλώσσα, οι μετανάστες και οι νομάδες του Ίντερνετ. Καθόλου τυχαία πως ακόμη και σήμερα δεν κατάλαβαν τίποτε –όχι όλοι- από τον Δεκέμβρη του 2008.
Καθόλου τυχαία τα δημογραφικά όσων ασχολούνται ενεργά με την Πολιτική. Και σχεδόν μελαγχολική κάθε φορά η κουβέντα για το πώς οι νέοι θα ασχοληθούν. Άστε που για να είμαστε ειλικρινείς αυτό το τελευταίο κρύβει την συντηρητική άποψη, «να ασχοληθεί βέβαια με τον τρόπο που θέλουμε εμείς». Γιατί ο νέος έχει πάντα και τρόπο και λόγο. Εμείς είμαστε το πρόβλημα.
Υ.Γ. Σε όλα τα ποιοτικά στοιχεία των μετρήσεων, ο ΣYΡΙΖΑ κερδίζει κατά κράτος στα νεανικά στρώματα. Aυτή θα είναι η επιτυχημένη του διεύρυνση. Και όχι προς το συρρικνούμενο και ασαφές Κέντρο.
Πηγή: in.gr


Latest News

Εμπορικός πόλεμος των ΗΠΑ με την Κίνα: τώρα αρχίζουν τα δύσκολα για τον Τραμπ
Ο διαφαινόμενος εμπορικός πόλεμος των ΗΠΑ με την Κίνα είναι κάτι πέρα από την «τέχνη της συμφωνίας» (art of the deal) του Τραμπ

Το ψυχολογικό πρόβλημα
Γενικώς συμβαίνουν περίεργα πράγματα σε περιβάλλον αβεβαιότητας. Ολοι ζυγίζουν την κατάσταση και ψάχνουν τις επιπτώσεις των επιλογών τους

Ριψοκίνδυνο χρέος
Τέτοιου είδους προσπάθειες να «κλέψουμε» στον καπιταλισμό τις έχουμε επιχειρήσει πρώτα εδώ εμείς στην Ελλάδα

Adam Posen: Η Ρωσία είναι υποτελής στην Κίνα
Ο επικεφαλής του διεθνούς κύρους Ινστιτούτου Πήτερσον για τη Διεθνή Οικονομία, αναλύει γιατί η Ρωσία του Πούτιν, παρά τις αμερικανικές προσπάθειες, δεν πρόκειται ποτέ να εγκαταλείψει την Κίνα για την Αμερική.

Από τα τρολ των social media στις τριγωνικές συναλλαγές
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποθέτουν ότι πίσω από τα αμέτρητα συμβόλαια του ομίλου των κ.κ Βαρβιτσιώτη και Ολύμπιου κρύβονται άλλες σχέσεις, πιο σύνθετες και δηλωτικές πολιτικών και οικονομικών εξαρτήσεων

Αυξάνεται το κόστος των επιχειρήσεων
Οι λίγες μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις θα δοκιμαστούν, θα αναθεωρήσουν επιχειρηματικά σχέδια αλλά θα προσαρμοστούν και θα τα καταφέρουν

Αυτή η κυβέρνηση Μητσοτάκη με τις υποκλοπές και τα bots δολοφονίας δικαίωσε τον Όργουελ
Η περιφρόνηση για τους θεσμούς, η απόπειρα ελέγχου της σκέψης, όπως έλεγε ο Όργουελ, μέσω προπαγάνδας και bots, η ηθική εξόντωση αντιπάλων με δολοφονίες χαρακτήρα, δεν μπορούν να θεωρηθούν «φιλελεύθερη πολιτική» αλλά μέθη της εξουσίας

Το… θαύμα του πρόχειρου φαγητού
Στην πρόσφατη έκθεση του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος για την ελληνική οικονομία, υπάρχει ειδική αναφορά στο πρόχειρο φαγητό

Όταν το Μαξίμου και οι φίλοι του συντηρούν μηχανισμούς τρολ και παραπληροφόρησης
Οι αποκαλύψεις για το πώς χρηματοδοτείται η διαβόητη -αναβαθμισμένη επί Μητσοτάκη- «Ομάδα Αλήθειας» από την εταιρεία Blue Skies των Βαρβιτσιώτη και Ολύμπιου της V+O, είναι διαφωτιστικές για το πώς στήνονται μηχανισμοί παραπληροφόρησης και προπαγάνδας που βάλλουν τελικά κατά της ίδιας της Δημοκρατίας

Είναι το «ελεύθερο εμπόριο» αυταξία;
Μπορούμε να θεωρήσουμε ότι πάντα και σε κάθε περίπτωση το «ελεύθερο εμπόριο» είναι προς το συμφέρον των κοινωνιών;