Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για το εορταστικό ωράριο στα καταστήματα εν όψει των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Το Δώρο Χριστουγέννων και η καταβολή του αναμένεται να αποτελέσει οικονομική «ανάσα» για τους δικαιούχους, οι οποίοι σχεδιάζουν να προχωρήσουν σε ορισμένες αγορές τα Χριστούγεννα, εκμεταλλευόμενοι και το εορταστικό ωράριο καταστημάτων που είναι συνεχές.

Διαβάστε επίσης: Χριστούγεννα: Σφίγγουν το ζωνάρι οι Ιταλοί

Εντός του Δεκεμβρίου, τα μαγαζιά θα είναι ανοιχτά και δύο Κυριακές.

Η πρώτη προηγείται του εορταστικού ωραρίου και είναι η Κυριακή 11 Δεκεμβρίου και η δεύτερη θα είναι η αμέσως επόμενη, δηλαδή, η Κυριακή 18 Δεκεμβρίου με το ωράριο να είναι 11:00 – 18:00.

Το εορταστικό ωράριο

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι κατά τη διάρκεια των εορτών τα εμπορικά καταστήματα σε όλη τη χώρα θα παραμείνουν ανοικτά:

  • Τις καθημερινές από τις 9:00 έως τις 21:00μμ
  • Τα Σάββατα από τις 9:00 έως τις 20:00μμ
  • Και τις Κυριακές 11/12/2022 και 18/12/2022 θα είναι ανοικτά από 11:00πμ έως και 20:00μμ, έτοιμα να υποδεχθούν το καταναλωτικό κοινό για τις αγορές του.

Πιο… σκοτεινά τα φετινά Χριστούγεννα

Μια σημαντική μερίδα καταναλωτών σε ολόκληρο τον κόσμο προετοιμάζονται για μια πιο προσεκτική οικονομικά εορταστική περίοδο, καθώς εντείνονται οι ανησυχίες για το κόστος ζωής και το περιβάλλον.

Σύμφωνα με έρευνα της ΕΥ, Future Consumer Index (FCI), οι καταναλωτές αναζητούν τρόπους μείωσης της κατανάλωσης. Το 37% θα αγοράσουν λιγότερα τρόφιμα για εορταστικά γεύματα, για να αποφύγουν τη σπατάλη αυτή την εορταστική περίοδο, ενώ το 44% σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν λιγότερο εορταστικό φωτισμό και διακόσμηση στο σπίτι. Το 67% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι δεν έχουν πρόβλημα να επισκευάζουν τα υπάρχοντά τους αντί να αγοράζουν καινούργια, με το 45% να δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για τη χρησιμότητα των προϊόντων που αγοράζουν.

Ωστόσο, οι ανησυχίες για τον πληθωρισμό και την οικονομία εξακολουθούν να κυριαρχούν για πολλούς καταναλωτές. Το 92% των ερωτηθέντων ανησυχούν πολύ ή μέτρια για την οικονομία της χώρας τους, ενώ το 87% ανησυχούν για τα προσωπικά οικονομικά τους.

Το 89% δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ξοδέψουν λιγότερα ή να μην αυξήσουν τις δαπάνες τους για τις οικογένειές τους αυτές τις γιορτές, ενώ το 41% ​​θα ξοδέψουν λιγότερα σε δώρα για φίλους.

Μόνο το 10% δε θα αλλάξουν τις καταναλωτικές τους συνήθειες επειδή επιμένουν στις παραδόσεις, ενώ το 39% θα ξοδέψουν λιγότερα σε ταξίδια την περίοδο των εορτών. Αισθητή μείωση αναμένεται, επίσης, στις δαπάνες των νοικοκυριών για παραλαβή (take out) και παράδοση έτοιμου φαγητού από έξω (delivery), καθώς το 42% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να ξοδέψουν λιγότερα στους επόμενους τρεις έως τέσσερις μήνες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου στην ΕΕΝΕ: Στόχος να φτάσουμε τις επενδύσεις στο 22%-23% του ΑΕΠ»
Επιχειρήσεις |

Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου στην ΕΕΝΕ: Στόχος να φτάσουμε τις επενδύσεις στο 22%-23% του ΑΕΠ»

Παρέμβαση δια σημειώματος έκανε και ο πρόεδρος του ΣΕΒ Σπύρος Θεοδωρόπουλος: «Απαξιώνονται οι επενδύσεις σήμερα σε 3 χρόνια, για αυτό και χρειάζονται υπεραποσβέσεις»

Επιχειρήσεις: Αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή
Tεχνητή νοημοσύνη |

Οι ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή

Τι έδειξε η έρευνα «Technology & Beyond: The impact of AI» που παρουσιάστηκε στο «Future Unfold» της Grant Thornton για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τη σχέση τους με την τεχνητή νοημοσύνη