
Το Λουτράκι επισκέφθηκε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, στο πλαίσιο περιοδείας και επιθεώρησε τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη για την Α’ Φάση του αντιπλημμυρικού έργου.
«Μέσα σε 3 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης» είπε ο υφυπουργός «βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες για την Α’ Φάση του έργου και έως τέλος του μήνα θα έχουμε τις δεσμευτικές προσφορές και για τη Β’ Φάση» και πρόσθεσε ότι «ταυτόχρονα προχωράμε και με τα αντιπλημμυρικά έργα στο κομμάτι των παραχωρήσεων προκειμένου να έχουμε μία συνολική παρέμβαση».
Διαβάστε επίσης: Μητσοτάκης: Σχέδιο ανάπτυξης ύψους 5 δισ. ευρώ για την Πελοπόννησο
Στη συνέχεια ο κ. Καραγιάννης συμμετείχε σε σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στην Τρίπολη, στο πλαίσιο της οποίας αναφέρθηκε στο πλήθος των έργων για την αναβάθμιση των υποδομών και την ενίσχυση της ανάπτυξης στην Πελοπόννησο.
Τα έργα που υλοποιούνται στην Πελοπόννησο
Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί «ένα συνολικό σχέδιο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της Πελοποννήσου για ανάπτυξη και ανθεκτικότητα».
Πρώτον γίνονται δυο παρεμβάσεις που αφορούν συνολικά την Πελοπόννησο και πρόκειται για «έργα οδικής ασφάλειας της τάξης των 65 εκατ. ευρώ που θα προκηρύξει η Περιφέρεια καθώς και τα αντιπλημμυρικά των παραχωρήσεων ύψους περίπου 60 εκατ. ευρώ».
Δεύτερον ο υφυπουργός αναφέρθηκε σε παρεμβάσεις που υλοποιούνται. Όπως σημείωσε «ωριμάσαμε το σημαντικό οδικό έργο ΣΔΙΤ, Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη και τις επόμενες εβδομάδες θα υπογραφεί η σύμβαση με το ανάδοχο σχήμα».
Ο κ. Καραγιάννης παρουσίασε στη συνέχεια τα έργα που υλοποιούνται είτε προωθούνται ανά περιοχή: «Στη Μεσσηνία, εκτός του οδικού έργου Σουληνάρι – Κορυφάσιο που εκτελούμε, ξεκινήσαμε και ήδη έχουν υποβληθεί προσφορές για το έργο της Παράκαμψης Γιάλοβας, ένα έργο με προϋπολογισμό 40 εκατομμύρια ευρώ» τόνισε και πρόσθεσε ότι «και το κομμάτι της νέας επέκτασης της Ολυμπίας Οδού, το Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, προχωρά με στόχο να ολοκληρωθούν οι μελέτες εντός του 2023 και να υποβληθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου».
Στην Αρκαδία, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «ολοκληρώνουμε τις γεωτεχνικές έρευνες για τη Παράκαμψη Λαγκαδίων, και αναζητούμε το χρηματοδοτικό εργαλείο, ενώ παράλληλα προχωρήσαμε στο έργο αναβάθμισης και επισκευής του Δικαστικού Μεγάρου στη Τρίπολη για το οποίο έχουμε ήδη προσωρινό ανάδοχο. Ακόμα, εκτελούμε το έργο αποκατάστασης ζημιών στο Αλιευτικό καταφύγιο Κιβερίου, στον χείμαρρο Ξομβριού, στο αλιευτικό καταφύγιο Αγίου Ανδρέα και στον λιμένα του Παράλιου Άστρους στην Αργολίδα».
Ο υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στην Κορινθία και «το εμβληματικό έργο της αποκατάστασης της Διώρυγας, η πρώτη φάση της οποίας ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Συνεχίζουμε και το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν τη καλοκαιρινή περίοδο ώστε να μην υπάρξει και πάλι κανένα ζήτημα».
Ο σιδηρόδρομος
Συνεχίζοντας με τον σιδηρόδρομο, ο κ. Καραγιάννης επισήμανε ότι «τον Ιούλιο του 2020 εγκαινιάσαμε τη Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή του τμήματος “Κιάτο – Ροδοδάφνη”, παραδίνοντας το έργο ως το Αίγιο, ενώ προχωράμε και εκείνο της ηλεκτροκίνησης του ίδιου τμήματος που υπογράψαμε πριν μερικές μέρες με προϋπολογισμό 83 εκατομμύρια ευρώ, ώστε μαζί με τις υπόλοιπες εργολαβίες που προχωράνε, ο σιδηρόδρομος να φτάσει επιτέλους ως τη Πάτρα».
Τα αντιπλημμυρικά έργα
«Στο Λουτράκι το έργο της Α’ Φάσης των αντιπλημμυρικών έργων υπεγράφη πριν από περίπου 3 μήνες, ενώ και τα έργα της Β΄ Φάσης προκηρύχθηκαν πριν από δύο εβδομάδες με προϋπολογισμό 23 εκατ. ευρώ» υπογράμμισε ο κ. Καραγιάννης.
Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο υφυπουργός Υποδομών επισήμανε ότι «το Υπουργείο Υποδομών έχει ξεκινήσει τους διαγωνισμούς για τις μελέτες για την αντιμετώπιση της διάβρωσης του Κορινθιακού κόλπου και για τα Έργα του Φράγματος Ασωπού».


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA