
Στα επίπεδα των 156,14 δις. δολ, αποτιμάται από την VesselsValue η συνολική αξία του ελληνόκτητου στόλου, καταλαμβάνοντας την 3η θέση παγκοσμίως, μετά την Κίνα που βρίσκεται στη 2η θέση με αξία στόλου 190,1 δισ. δολ και την Ιαπωνία που καταλαμβάνει την 1η θέση με αξία στόλου 196,6 δισ. δολ.
Με βάση την κατάταξη των τοπ 10 χωρών, βάση όλων των τύπων πλοίων που καλύπτει (Bulker, Tanker, Container, Reefer, Small Dry, LNG, LPG, Vehicle Carriers, RoRo, Cruise, OSV , OCV, MODU και CTV), την 4η θέση καταλαμβάνουν οι ΗΠΑ με αξία στόλου 98,68 δισ. δολ., ενώ ακολουθούν στην 5η και 6η θέση η Σιγκαπούρη με 80,3 δισ. δολ και η Ν. Κορέα με 65,9 δισ. δολ.
Διαβάστε επίσης – Aνάγκη για 3.500 προσλήψεις ναυτικών
Επίσης, στην 7η θέση με αξία στόλου 64,34 δισ. δολ βρίσκεται η Γερμανία, στην 8η θέση με 56,69 δισ. δολ η Νορβηγία, στην 9η η Βρετανία με 54,09 δισ. δολ και στην 10η η Ελβετία με 47,6 δισ. δολ.
Να σημειωθεί πως ο ελληνόκτητος στόλος δεξαμενόπλοιων έχει αξία 56,28 δισ. δολ., τοποθετεί την Ελλάδα στην 1η θέση στη συγκεκριμένη αγορά. Η χώρα μας βρίσκεται επίσης στην 2η θέση παγκοσμίως στον στόλο LNG carriers, με τον ελληνόκτητο στόλο να έχει αξία 29,1 δισ. δολ.


Latest News

Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε ακτοπλοϊκές εταιρείες
Στόχος, να εντοπίσει η Επιτροπή Ανταγωνισμού αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στην ερευνώμενη αγορά

Fast Ferries προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: «Η Seajets επιδιώκει απόλυτο μονοπώλιο στο Αιγαίο»
Νέες καταγγελίες από την Fast Ferries στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για την επιθετική πολιτική που ακολουθεί η Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου στις τιμές των εισιτηρίων
![Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/ploia-600x338.jpg)
Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]
Γιατί η ναυτιλιακή βιομηχανία θα μπορούσε να μειώσει τις ανησυχίες για την ποιότητα του ενεργητικού για τις ευρωπαϊκές τράπεζες

Ναυτιλιακές φεύγουν άρον-άρον από Χονγκ Κονγκ - Οι φόβοι για τις σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας
Παρά την εισροή κινεζικών πλοίων στο νηολόγιο του Χονγκ Κονγκ, ο αριθμός των πλοίων που φέρουν τη σημαία του μειώθηκε 8%

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου