Σε 48ωρη απεργία στις 7 και 8 Δεκέμβρη για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας προχωρά η Πανελλήνια Ενωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των μελών της.
Τα μέλη ενημερώθηκαν από το διοικητικό συμβούλιο για την μέχρι τώρα πορεία των διαπραγματεύσεων των ΣΣΕ με την εργοδοσία, η οποία, σύμφωνα με την ΠΕΠΡΝ ζητά μεταξύ άλλων, εργασία έως πέντε 24ωρα συνεχόμενα την εβδομάδα και τις άλλες 2 ημέρες έως δυο 12ωρα (με αποδοχή την ανάπαυση εντός ρυμουλκού), καθώς και κατάργηση των βαρδιών.
Διαβάστε επίσης – VesselsValue: Στα 156,14 δισ. δολ. η αξία του ελληνόκτητου στόλου
Αιτήματα
Ανάμεσα στα βασικά αιτήματά της, η ΠΕΠΡΝ προβάλλει:
Διαβάστε επίσης – Aνάγκη για 3.500 προσλήψεις ναυτικών
-την αύξηση του επιδόματος ρυμουλκών που δουλεύουν εκτός έδρας (Πειραιά/Θεσσαλονίκη)
-την αύξηση του ποσοστού αποζημίωσης απόλυσης με βάση της παλαιότητας
-την τροφοδοσία για παραμονή πάνω από 12 ώρες και έως 24 ώρες
-την κατάργηση της υπάρχουσας μείωσης του επιδόματος ταξιδιού στο λιμάνι
-τη διαγραφή του άρθρου της συλλογικής σύμβασης “την παύση της ισχύος της όταν καταγγελθεί”
-την ελάχιστη ανάπαυση εκτός ρυμουλκού τις 8 ώρες από την λήξη έως την έναρξη εργασίας.
Η ΠΕΠΡΝ σημειώνει πως με την προειδοποιητική απεργία ζητά για άμεση συνάντηση και έναρξη των διαπραγματεύσεων ενώ προειδοποιεί με «κλιμάκωση και εντατικοποίηση των κινητοποιήσεων στο άμεσο χρονικό διάστημα».
Latest News
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή
Ρεκόρ εσόδων από την κρουαζιέρα το 2024 αλλά και γκρίνια για το «τέλος»
Τα έσοδα από την κρουαζιέρα ανήλθαν στο 1 δισ. ευρώ το 2024 – Διαμαρτύρονται οι εταιρείες για την επιβολή του τέλους
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Τρεις περιβαλλοντικές προκλήσεις το 2025 για την ναυτιλία
Το 2025 είναι κρίσιμη χρονιά για την πορεία της πράσινης μετάβασης καθώς αναμένονται οριστικές αποφάσεις από την πλευρά του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανσιμού (ΙΜΟ)
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια