
Σε 48ωρη απεργία στις 7 και 8 Δεκέμβρη για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας προχωρά η Πανελλήνια Ενωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των μελών της.
Τα μέλη ενημερώθηκαν από το διοικητικό συμβούλιο για την μέχρι τώρα πορεία των διαπραγματεύσεων των ΣΣΕ με την εργοδοσία, η οποία, σύμφωνα με την ΠΕΠΡΝ ζητά μεταξύ άλλων, εργασία έως πέντε 24ωρα συνεχόμενα την εβδομάδα και τις άλλες 2 ημέρες έως δυο 12ωρα (με αποδοχή την ανάπαυση εντός ρυμουλκού), καθώς και κατάργηση των βαρδιών.
Διαβάστε επίσης – VesselsValue: Στα 156,14 δισ. δολ. η αξία του ελληνόκτητου στόλου
Αιτήματα
Ανάμεσα στα βασικά αιτήματά της, η ΠΕΠΡΝ προβάλλει:
Διαβάστε επίσης – Aνάγκη για 3.500 προσλήψεις ναυτικών
-την αύξηση του επιδόματος ρυμουλκών που δουλεύουν εκτός έδρας (Πειραιά/Θεσσαλονίκη)
-την αύξηση του ποσοστού αποζημίωσης απόλυσης με βάση της παλαιότητας
-την τροφοδοσία για παραμονή πάνω από 12 ώρες και έως 24 ώρες
-την κατάργηση της υπάρχουσας μείωσης του επιδόματος ταξιδιού στο λιμάνι
-τη διαγραφή του άρθρου της συλλογικής σύμβασης “την παύση της ισχύος της όταν καταγγελθεί”
-την ελάχιστη ανάπαυση εκτός ρυμουλκού τις 8 ώρες από την λήξη έως την έναρξη εργασίας.
Η ΠΕΠΡΝ σημειώνει πως με την προειδοποιητική απεργία ζητά για άμεση συνάντηση και έναρξη των διαπραγματεύσεων ενώ προειδοποιεί με «κλιμάκωση και εντατικοποίηση των κινητοποιήσεων στο άμεσο χρονικό διάστημα».


Latest News

Θα γίνουν οι ΗΠΑ ναυπηγική δύναμη;
Ενώ η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία παραμένουν κυρίαρχες δυνάμεις, η Αμερική, το Βιετνάμ και η Ινδία τοποθετούνται ως αναδυόμενοι παίκτες

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα