Η νυν και ο τέως πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) αναγνωρίστηκαν αμφότεροι με σημαντικά βραβεία την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου, κατά την απονομή των Ελληνικών Ναυτιλιακών Βραβείων της Lloyd’s List για το 2022, μπροστά σε πάνω από 1.000 καλεσμένους από τον χώρο της ναυτιλίας.
Η Μελίνα Τραυλού, η οποία νωρίτερα φέτος εξελέγη η πρώτη γυναίκα πρόεδρος της ΕΕΕ, ανακηρύχθηκε Ελληνική Ναυτιλιακή Προσωπικότητα της Χρονιάς. Η κ. Τραυλού αποκαλύφθηκε ως νικήτρια του βραβείου λίγα λεπτά μετά την απονομή του Βραβείου Επιτεύγματος Ζωής Lloyd’s List/Propeller Club στον προκάτοχό της, Θεόδωρο Βενιάμη, ο οποίος ηγήθηκε της εφοπλιστικής κοινότητας της χώρας για 13 χρόνια μέχρι την αποχώρησή του το 2022.
Διαβάστε επίσης – Στα 60 εκατ. ευρώ η οικειοθελής παροχή της ναυτιλιακής κοινότητας προς το δημόσιο
Άλλα σημαντικά ατομικά βραβεία περιλάμβαναν το βραβείο Newsmaker της Χρονιάς στον εφοπλιστή Χάρη Βαφειά, για μια μακρά λίστα με αξιοσημείωτες δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης της έναρξης μιας δεύτερης ναυτιλιακής εταιρίας εισηγμένης στο Nasdaq, της Imperial Petroleum.
Διαβάστε επίσης – Ως παγκόσμια προσωπικότητα της χρονιάς τιμήθηκε η Μελίνα Τραυλού
Η Δωροθέα Ιωάννου του American P&I Club αποκαλύφθηκε ως η Διεθνής Προσωπικότητα της Χρονιάς αφού έγινε η πρώτη γυναίκα που ηγήθηκε λέσχης Διεθνούς Ομίλου στα 167 χρόνια ύπαρξης του.
Το Βραβείο Επόμενης Γενιάς στη Ναυτιλία κέρδισε ο Αντώνης Μαλαξιανάκης, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Harbor Lab, μιας νεοφυούς εταιρίας τεχνολογίας η οποία παρέχει καινοτόμο λογισμικό που εστιάζει στα λιμενικά κόστη για τα πλοία.
Σε χαιρετισμό, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ιωάννης Πλακιωτάκης έδωσε τα συγχαρητήριά του στους υποψηφίους καθώς και στους νικητές των Βραβείων 2022.
Τα ετήσια βραβεία αναγνωρίζουν τα επιτεύγματα και την αξιέπαινη δραστηριότητα στην ελληνική ναυτιλία και προβάλλουν την Ελλάδα ως ναυτιλιακό κέντρο. Οι νικητές επιλέγονται από μια ανεξάρτητη επιτροπή κριτών που εκπροσωπούν ένα ευρύ φάσμα της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας.
Οι νικητές του 2022
-Η Μελίνα Τραυλού ψηφίστηκε ως η Προσωπικότητα της Ελληνικής Ναυτιλίας της χρονιάς για το 2022.
-Ο Θοδωρής Ε. Βενιάμης τιμήθηκε με το Βραβείο Επιτεύγματος Ζωής των Lloyd’s List/Propeller Club για μια άκρως επιτυχημένη καριέρα στη ναυτιλία που ξεκίνησε πριν από σχεδόν 50 χρόνια.
-Το βραβείο Newsmaker της Χρονιάς απονεμήθηκε στον Χάρη Βαφειά, Διευθύνοντα Σύμβουλο της StealthGas και της Imperial Petroleum.
-Ο Αντώνης Μαλαξιανάκης κέρδισε το Βραβείο Επόμενης Γενιάς στη Ναυτιλίας, που είναι ανοιχτό σε προσωπικότητες ηλικίας έως 40 ετών.
-Διεθνής Προσωπικότητα της Χρονιάς εξελέγη η Δωροθέα Ιωάννου, Διευθύνων Σύμβουλος της διαχειρίστριας εταιρίας του Αμερικανικού P&I Club.
-Εταιρία Ξηρού Φορτίου της Χρονιάς ανακηρύχθηκε η Ionic Bulk Carriers, διαχειριζόμενη έναν σύγχρονο στόλο 14 πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου.
-Ως Εταιρία Δεξαμενόπλοιων της Χρονιάς, η κριτική επιτροπή επέλεξε την Andriaki Shipping, την εταιρία διαχείρισης δεξαμενόπλοιων που ιδρύθηκε από τον Όμιλο N J Goulandris, τώρα τους 70 χρόνια.
-Η Levante Ferries βραβεύθηκε ως Επιβατηγός Εταιρία της Χρονιάς.
-Η BRS Group Athens Ltd κέρδισε το Βραβείο Ναυλομεσίτη της Χρονιάς.
-Το Βραβείο Χρηματοδότης της Χρονιάς στην Ελληνική Ναυτιλία απονεμήθηκε στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
-Ο Δρ Χρήστος Λεοντόπουλος του ABS βραβεύτηκε με το Βραβείο Τεχνικού Επιτεύγματος.
-Η Load Line Marine κέρδισε το Βραβείο Ασφάλειας.
-Η Polygreen κέρδισε το Βραβείο Βιωσιμότητας.
-Η Technava κέρδισε το φετινό διάσημο βραβείο Πειραιάς: Διεθνές Ναυτιλιακό Κέντρο.
-Ναυτικός της Χρονιάς ανακηρύχθηκε ο πλοίαρχος Κίμωνας Χριστοδούλου, καπετάνιος του δεξαμενόπλοιου «Christina» της Sun Enterprises για τη διάσωση 27 προσφύγων από ένα μικρό σκάφος στο Αιγαίο τον Αύγουστο του 2022.
-Η Project Connect, η οποία λειτουργεί το πρόγραμμα Adopt-A-Ship στα ελληνικά σχολεία, αναδείχθηκε νικητής του Βραβείου Εκπαίδευσης ή Κατάρτισης 2022.
-Το βραβείο του πλοίου της χρονιάς απονεμήθηκε στα «Aero 1, 2, 3», τα νεότευκτα καταμαράν της Attica Group, που πλέον στον Σαρωνικό από φέτος.
-Το βραβείο Lloyd’s List Intelligence Big Data απονεμήθηκε στον HiLo.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση