Μείωση κατά 269.523 ευρώ ή 9,44% σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο εμφάνισαν τα Έσοδα πωλήσεων του τρίτου τριμήνου 2022 για την ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΑΙ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε., ενώ σωρευτικά τα Έσοδα πωλήσεων περιόδου 1/1-30/9/2022 εμφάνισαν αύξηση 236.092 ευρώ ή 6,65% σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο.
Διαβάστε επίσης: Κρουαζιέρα: Πρόσω ολοταχώς για νέα ρεκόρ αφίξεων και εσόδων
- Τα Έσοδα πωλήσεων του τρίτου τριμήνου 2022 για τον Όμιλο εμφάνισαν αύξηση κατά 374.187 € ή 7,07% σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο, ενώ σωρευτικά τα Έσοδα πωλήσεων περιόδου 1/1-30/9/2022 εμφάνισαν αύξηση 6.184.293 € ή 32,17% σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο.
- Στο τρίτο τρίμηνο 2022 η Μητρική πραγματοποίησε κέρδη μετά από φόρους, αυξημένα κατά 168.025 € ή 16,68% σε σχέση με εκείνα της συγκρίσιμης περιόδου του 2021, ενώ σωρευτικά στη περίοδο 1/1-30/9/2022 πραγματοποίησε ζημίες μετά από φόρους, αυξημένες κατά 109.339 € ή 67,26% σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο.
- Στο τρίτο τρίμηνο 2022 ο Όμιλος πραγματοποίησε κέρδη μετά από φόρους, μειωμένα κατά 240.431 € ή 13,61% σε σχέση με εκείνα της συγκρίσιμης περιόδου του 2021, ενώ σωρευτικά στη περίοδο 1/1-30/9/2022 πραγματοποίησε αναστροφή των ζημιών μετά από φόρους της συγκρίσιμης περιόδου σε κέρδη, ήτοι από ζημιές 607.360 € παρουσίασε κέρδη 75.735 €.
- Στο τρίτο τρίμηνο 2022 ο Όμιλος πραγματοποίησε κέρδη μετά από φόρους που αναλογούν στους ιδιοκτήτες της Μητρικής, μειωμένα κατά 74.804 € ή 4,67% σε σχέση με εκείνα της συγκρίσιμης περιόδου του 2021, ενώ σωρευτικά στη περίοδο 1/1-30/9/2022 πραγματοποίησε αναστροφή των ζημιών μετά από φόρους που αναλογούν στους ιδιοκτήτες της Μητρικής της συγκρίσιμης περιόδου σε κέρδη, ήτοι από ζημιές 617.245 € σε κέρδη 68.043 €.
Σημειώνεται ότι, η Μητρική και ο Όμιλος κατά το ενιάμηνο του 2022 και του 2021 δεν είχαν έσοδα και έξοδα από διακοπείσες δραστηριότητες ούτε λοιπά συνολικά εισοδήματα.
Η Καθαρή Θέση της Μητρικής μειώθηκε κατά 271.899 € ή 1,41% συγκρινόμενη με εκείνη της 31/12/2021.
Το Σύνολο Καθαρής Θέσης Ιδιοκτητών Μητρικής αυξήθηκε κατά 75.734 € ή 0,59% συγκρινόμενο με εκείνο της 31/12/2021.
Την 30/9/2022 τα δάνεια της Μητρικής συνιστούν το 15,56% του συνόλου των ιδίων κεφαλαίων και υποχρεώσεων. Ως προς τη ληκτότητα τους αποτελούνται κατά 21,32% από δάνεια με διάρκεια αποπληρωμής μικρότερης ή ίσης του ενός έτους, κατά 71,50% από δάνεια με διάρκεια αποπληρωμής μεταξύ ενός και πέντε ετών και κατά 7,18% από δάνεια με διάρκεια αποπληρωμής άνω των πέντε ετών.
Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022 η Μητρική δεν εισέπραξε κεφάλαια από δανεισμό, ενώ αποπλήρωσε δάνεια καταβάλλοντας 300.528 €. Κατά το ενιάμηνο του 2022 η Μητρική δεν εισέπραξε κεφάλαια από δανεισμό, ενώ αποπλήρωσε δάνεια καταβάλλοντας 977.905 €.
Την 30/9/2022 τα δάνεια του Ομίλου συνιστούν το 14,42% του συνόλου των ιδίων κεφαλαίων και υποχρεώσεων. Ως προς τη ληκτότητα τους αποτελούνται κατά 22,66% από δάνεια με διάρκεια αποπληρωμής μικρότερης ή ίσης του ενός έτους, κατά 75,17% από δάνεια με διάρκεια αποπληρωμής μεταξύ ενός και πέντε ετών και κατά 2,17% από δάνεια με διάρκεια αποπληρωμής άνω των πέντε ετών.
Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022 ο Όμιλος δεν εισέπραξε κεφάλαια από δανεισμό, ενώ αποπλήρωσε δάνεια καταβάλλοντας 300.528 €. Κατά το ενιάμηνο του 2022 ο Όμιλος δεν εισέπραξε κεφάλαια από δανεισμό, ενώ αποπλήρωσε δάνεια καταβάλλοντας 1.163.933 €.
Επιπτώσεις της Ενεργειακής Κρίσης
Η αρνητική επίδραση της αύξησης του κόστους παροχής ενέργειας επί των αποτελεσμάτων του Ομίλου κρίνεται διαχειρήσιμη. Η κατανάλωση ενέργειας των ενοποιούμενων εταιρειών αφορά κατά κύριο λόγο την ηλεκτροδότηση κτιρίων γραφείων, κτιρίου στάθμευσης οχημάτων και λιμενικών εγκαταστάσεων, ενώ ελάχιστο μέρος αυτής αφορά την ηλεκτροδότηση των σκαφών αναψυχής κατά τη χρονική διάρκεια του ελλιμενισμού τους.
Η αύξηση του κόστους παροχής ηλεκτρικής ενέργειας άσκησε έντονη πίεση στα αποτελέσματα των θυγατρικών ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε. και ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΗΣ ΜΑΡΙΝΕΣ Α.Ε., γεγονός το οποίο οδήγησε την μεν πρώτη σε αναπροσαρμογή των χρεώσεων που πραγματοποιεί στους πελάτες-πλοιοκτήτες για τη κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος από τα ελλιμενιζόμενα σκάφη αναψυχής τους, τη δε δεύτερη σε αναπροσαρμογή των τιμών στάθμευσης οχημάτων.
Τέλος επισημαίνεται ότι, όλες οι εγκαταστάσεις του Ομίλου χρησιμοποιούν για τον εσωτερικό και εξωτερικό φωτισμό τους λαμπτήρες χαμηλής κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ ταυτόχρονα δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην ορθολογική (ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες) ρύθμιση θερμοκρασίας κατά την χρήση των κλιματιστικών μηχανημάτων.
Επιπτώσεις των πολεμικών συγκρούσεων στην Ουκρανία
Οι εχθροπραξίες που ξεκίνησαν στις 24 Φεβρουαρίου 2022 στην Ουκρανία και συνεχίζονται μέχρι σήμερα, η συνεπακόλουθη επιβολή κυρώσεων από τα κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Ρωσία, και η αντίδραση της τελευταίας με την έκδοση ταξιδιωτικών οδηγιών, οι οποίες προειδοποιούν για κινδύνους και ανεπιθύμητες συμπεριφορές στις οποίες ενδέχεται να εκτεθούν Ρώσοι πολίτες κατά την παραμονή τους σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, απέτρεψαν μεγάλο μέρος του πληθυσμού της Ρωσίας από το να κάνουν διακοπές στις γεωγραφικές περιοχές στις οποίες ο Όμιλος λειτουργεί σημεία εξυπηρέτησης ναυλωτών (Ελλάδα, Ιταλία, Κροατία, Γαλλία, Μάλτα, Ισπανία και Καραϊβική). Επιπρόσθετα, τα ταξίδια αναψυχής δεν αποτελούν προτεραιότητα για τους πολίτες χωρών που βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση (όπως είναι σήμερα η Ουκρανία). Οι ναυλώσεις σκαφών αναψυχής χωρίς μόνιμο πλήρωμα επηρεάστηκαν ελάχιστα, διότι το μερίδιο των ναυλωτών που προέρχονται τόσο από την Ρωσία όσο και από την Ουκρανία εμφανίζεται διαχρονικά μικρό. Πιο συγκεκριμένα:
Το έτος 2019, πριν την πανδημία της νόσου COVID – 19, το μερίδιο των ημερών ναύλωσης που κλείστηκαν από ναυλομεσιτικά πρακτορεία εγκατεστημένα στη Ρωσία στο σύνολο των ημερών ναύλωσης που εκτελέστηκαν από σκάφη αναψυχής που διαχειρίζεται ο Όμιλος ήταν 1,66%. Το μερίδιο αυτό για το έτος 2021, πριν την έναρξη των πολεμικών συγκρούσεων στην Ουκρανία, ήταν 1,06%, ενώ για το έτος 2022 υπολογίστηκε ίσο με 0,30%.
Το έτος 2019 το μερίδιο των ημερών ναύλωσης που κλείστηκαν από ναυλομεσιτικά πρακτορεία εγκατεστημένα στην Ουκρανία στο σύνολο των ημερών ναύλωσης που εκτελέστηκαν από σκάφη αναψυχής που διαχειρίζεται ο Όμιλος ήταν 0,25%. Το μερίδιο αυτό για το έτος 2021 ήταν 0,77%, ενώ για το έτος 2022 υπολογίστηκε ίσο με 0,11%.
Latest News
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση