Την τεχνική εκθέση με τις παρατηρήσεις και τι ακριβώς αποδέχθηκε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε ό,τι αφορά τις παρατηρήσεις που είχε κάνει για το ΒΟΑΚ παρέδωσε στον Περιφρειάρχη Κρήτης, ο υφυπουργός Γιώργος Καραγιάννης.
«Έχουμε δεχτεί το μεγαλύτερο κομμάτι των παρατηρήσεων της Περιφέρειας και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, γιατί εξαρχής είχαμε πει, ότι εμείς, με πολύ ανοιχτή σκέψη και με καλή διάθεση, ό,τι δεν είναι μία βόμβα στα θεμέλια του έργου θα το αποδεχτούμε» ανέφερε ο κ. Καραγιάννης. Πρόσθεσε δε, ότι δεκτές έγιναν και οι παρατηρήσεις για το 95% των κόμβων, αλλά και για την μεγάλη σήραγγα στο Κακό Όρος.
Διαβάστε επίσης: Έργα 3,5 δισ. ευρώ στην Κρήτη από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Εχει ξεκινήσει η Β’ φάση του διαγωνισμού
«Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά αυτή τη στιγμή το μεγάλο αυτό έργο» είπε ο κ. Καραγιάννης, που διευκρίνισε ότι ήδη έχει ξεκινήσει η Β’ φάση του διαγωνισμού, εκτιμώντας ότι «μέχρι τέλη Μαρτίου θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο στο μεγάλο έργο της παραχώρησης».
Όπως μεταδίδει η ανταποκρίτρια του ΑΠΕ – ΜΠΕ, Ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι προχώραει συνολικά ο σχεδιασμός της κυβέρνησης «για αυτό το τεράστιο έργο, που θα αλλάξει ουσιαστικά την Κρήτη». Προχωράει επίσης και ο σχεδιασμός για τα έργα ανατολικότερα του Αγίου Νικόλαου: «Ήδη έχει στηθεί το εργοτάξιο και θα αρχίσουν οι πρόδρομες εργασίες, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες για το Καλό Χωριό και τη Γέφυρα Φρουζή, αλλά και την παράκαμψη της Παχιάς ‘Αμμου, ώστε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να εξασφαλίσουμε τις χρηματοδοτήσεις από την διαχειριστική αρχή και να δημοπρατήσουμε και τα δύο αυτά μεγάλα έργα».
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι «η Κρήτη για εμάς είναι πρώτη προτεραιότητα […] Μόνο από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο παρεμβάσεων, το οποίο ξεπερνά τα τρεισήμισι δισεκατομμύρια ευρώ». Σε ό,τι αφορά τις πληροφορίες για προσφυγές στο ΣτΕ σχετικά με τη χάραξη του ΒΟΑΚ, είπε πως δεν έχει τυπικά ενημερωθεί, ωστόσο «ο κάθε πολίτης, η κάθε συλλογική οντότητα έχει την ευθύνη για το τι θα συμβεί ξανά σε ένα τόσο πολύ μεγάλο έργο, που θα επηρεάσει τη ζωή όλων των Κρητικών» και πως «αυτό που θα πρέπει να κοιτάξουμε είναι το γενικό καλό, το δημόσιο συμφέρον».
«Όλοι θα πρέπει να αντιληφθούν ότι πλέον δεν έχουμε να κάνουμε με υποσχέσεις, δεν έχουμε να κάνουμε με τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα που τόσα χρόνια λέγανε κάποιοι στην Κρήτη. Αυτή τη στιγμή έχουμε να κάνουμε με έργο», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός.
Για το έργο ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης στις αρχές του 2023, ενώ για το τμήμα Παχειά ‘Αμμος – Σητεία, είπε ότι θα γίνουν ανακοινώσεις όταν θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες.
Την ικανοποίησή του εξέφρασε ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, που χαρακτήρισε «ιδιαίτερα σημαντικό» το ότι οι παρατηρήσεις που έγιναν από το Περιφερειακό Συμβούλιο, έγιναν στο μεγαλύτερο μέρος τους αποδεκτές, συμπληρώνοντας ότι «από την πλευρά τη δική μας, βήμα-βήμα θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις, ούτως ώστε ένα όνειρο που είχαμε όλοι οι Κρητικοί να γίνει πραγματικότητα». Ολοκλήρωσε δε, λέγοντας ότι «τα χρήματα τα οποία διαθέτει το υπουργείο Υποδομών – 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ – και από το Ταμείο Ανάκαμψης και από το ΕΣΠΑ και από δημόσιους πόρους, είναι ένα πολύ μεγάλο ποσό».
Latest News
ΤΑΙΠΕΔ-ΟΑΚΑ: Υπογραφή σύμβασης 5,5 εκατ. ευρώ
Αφορά την αποκατάσταση των δύο εισόδων του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) - Τι είπε ο Γιάννης Βρούτσης
Προχωρούν οι επεκτάσεις του Μετρό - Οι μελέτες και οι τροποποιήσεις
Έχουν μελετηθεί επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα και η επέκταση του Μετρό προς Καλλιθέα
Πότε ξεκινά η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων
Αναρτώνται και βεβαιώνονται ψηφιακά στην ΑΑΔΕ τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων άνω των 6.000 ευρώ από εργολάβο ή υπεργολάβο
Αρδευτικό Ταυρωπού: Προσωρινός ανάδοχος το σχήμα «Άκτωρ Παραχωρήσεις - ΑΒΑΞ» - Στα 139,6 εκατ το ύψος του έργου
Το Αρδευτικό Ταυρωπού, ένα έργο ΣΔΙΤ, καλύπτει τις αρδευτικές ανάγκες 115.000 στρεμμάτων
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
Οι εργασίες στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έγιναν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής καμπάνιας επιθεωρήσεων από τους Αλπινιστές (Αέρα)
Νέος πόλεμος για την εκτροπή του Αχελώου – Οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι στο ΣτΕ
Ο Αχελώος και η εκτροπή του ποταμού για έβδομη φορά στο ΣτΕ – Το «μέτωπο» υπέρ των έργων που διαμορφώνεται στον κάμπο
Δυναμικό μπάσιμο AKTOR στην κατοικία – Ευκαιρίες στη στεγαστική κρίση βλέπει ο Εξάρχου
Τα σχέδια της AKTOR για το real estate αλλά και την πρόθεση να συμμετέχει σε δύο παραχωρήσεις έκανε γνωστά ο πρόεδρος και CEO Αλέξανδρος Εξάρχου
Με ΣΔΙΤ θα κατασκευαστούν 17 νέα σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία - Τι προβλέπει η σύμβαση
Οι νέες σχολικές μονάδες αναμένεται να καλύψουν τις ανάγκες 5.000 μαθητών σε 9 δήμους
Τα 4+1 βήματα για το κυβερνητικό πάρκο στον Υμηττό - Ο «αφοπλισμός» και η μετακόμιση των ΕΑΣ
Εκτός από την Α΄ φάση του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου, έπονται άλλα 4 βήματα για να «αδειάσει» ο χώρος της ΠΥΡΚΑΛ
Η αναγέννηση της AKTOR – Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου ρίχνουν… θεμέλια 2 δισ.
Πώς θα χτιστούν οι 5 θυγατρικές της AKTOR – Οι νέες μπίζνες και ο στόχος για EBITDA 430 εκατ. το 2030