
Την τεχνική εκθέση με τις παρατηρήσεις και τι ακριβώς αποδέχθηκε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε ό,τι αφορά τις παρατηρήσεις που είχε κάνει για το ΒΟΑΚ παρέδωσε στον Περιφρειάρχη Κρήτης, ο υφυπουργός Γιώργος Καραγιάννης.
«Έχουμε δεχτεί το μεγαλύτερο κομμάτι των παρατηρήσεων της Περιφέρειας και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, γιατί εξαρχής είχαμε πει, ότι εμείς, με πολύ ανοιχτή σκέψη και με καλή διάθεση, ό,τι δεν είναι μία βόμβα στα θεμέλια του έργου θα το αποδεχτούμε» ανέφερε ο κ. Καραγιάννης. Πρόσθεσε δε, ότι δεκτές έγιναν και οι παρατηρήσεις για το 95% των κόμβων, αλλά και για την μεγάλη σήραγγα στο Κακό Όρος.
Διαβάστε επίσης: Έργα 3,5 δισ. ευρώ στην Κρήτη από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Εχει ξεκινήσει η Β’ φάση του διαγωνισμού
«Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά αυτή τη στιγμή το μεγάλο αυτό έργο» είπε ο κ. Καραγιάννης, που διευκρίνισε ότι ήδη έχει ξεκινήσει η Β’ φάση του διαγωνισμού, εκτιμώντας ότι «μέχρι τέλη Μαρτίου θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο στο μεγάλο έργο της παραχώρησης».
Όπως μεταδίδει η ανταποκρίτρια του ΑΠΕ – ΜΠΕ, Ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι προχώραει συνολικά ο σχεδιασμός της κυβέρνησης «για αυτό το τεράστιο έργο, που θα αλλάξει ουσιαστικά την Κρήτη». Προχωράει επίσης και ο σχεδιασμός για τα έργα ανατολικότερα του Αγίου Νικόλαου: «Ήδη έχει στηθεί το εργοτάξιο και θα αρχίσουν οι πρόδρομες εργασίες, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες για το Καλό Χωριό και τη Γέφυρα Φρουζή, αλλά και την παράκαμψη της Παχιάς ‘Αμμου, ώστε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να εξασφαλίσουμε τις χρηματοδοτήσεις από την διαχειριστική αρχή και να δημοπρατήσουμε και τα δύο αυτά μεγάλα έργα».
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι «η Κρήτη για εμάς είναι πρώτη προτεραιότητα […] Μόνο από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο παρεμβάσεων, το οποίο ξεπερνά τα τρεισήμισι δισεκατομμύρια ευρώ». Σε ό,τι αφορά τις πληροφορίες για προσφυγές στο ΣτΕ σχετικά με τη χάραξη του ΒΟΑΚ, είπε πως δεν έχει τυπικά ενημερωθεί, ωστόσο «ο κάθε πολίτης, η κάθε συλλογική οντότητα έχει την ευθύνη για το τι θα συμβεί ξανά σε ένα τόσο πολύ μεγάλο έργο, που θα επηρεάσει τη ζωή όλων των Κρητικών» και πως «αυτό που θα πρέπει να κοιτάξουμε είναι το γενικό καλό, το δημόσιο συμφέρον».
«Όλοι θα πρέπει να αντιληφθούν ότι πλέον δεν έχουμε να κάνουμε με υποσχέσεις, δεν έχουμε να κάνουμε με τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα που τόσα χρόνια λέγανε κάποιοι στην Κρήτη. Αυτή τη στιγμή έχουμε να κάνουμε με έργο», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός.
Για το έργο ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης στις αρχές του 2023, ενώ για το τμήμα Παχειά ‘Αμμος – Σητεία, είπε ότι θα γίνουν ανακοινώσεις όταν θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες.
Την ικανοποίησή του εξέφρασε ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, που χαρακτήρισε «ιδιαίτερα σημαντικό» το ότι οι παρατηρήσεις που έγιναν από το Περιφερειακό Συμβούλιο, έγιναν στο μεγαλύτερο μέρος τους αποδεκτές, συμπληρώνοντας ότι «από την πλευρά τη δική μας, βήμα-βήμα θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις, ούτως ώστε ένα όνειρο που είχαμε όλοι οι Κρητικοί να γίνει πραγματικότητα». Ολοκλήρωσε δε, λέγοντας ότι «τα χρήματα τα οποία διαθέτει το υπουργείο Υποδομών – 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ – και από το Ταμείο Ανάκαμψης και από το ΕΣΠΑ και από δημόσιους πόρους, είναι ένα πολύ μεγάλο ποσό».


Latest News

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμεσα η επέκταση προς την Καλαμαριά, πέντε νέοι σταθμοί
«Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά» τόνισε ο Χρίστος Δήμας

Ταχιάος: Σύντομα η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
«Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη έγκριση», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Χανιά: Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αποκατάστασης και ανάδειξης Ενετικών Νεωρίων
Στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» του ΕΣΠΑ, εντάσσεται το έργο που θα πραγματοποιηθεί στην παλιά πόλη στα Χανιά

Δήμας: Η Γέφυρα Χειμωνικού είναι μια καινούργια και πιο ανθεκτική υποδομή στην Κεφαλονιά
Εγκαινιάστηκε η νέα Γέφυρα Χειμωνικού

Dimand: Χτίζει νέο pipeline έργων αξίας άνω του 1 δισ. – Τι συμβαίνει με Μινιόν και Πύργο Πειραιά
Για την πρόοδο των έργων που διαχειρίζεται, την ελληνική αγορά real estate αλλά και τις επιπτώσεις από τους δασμούς Τραμπ μίλησε ο επικεφαλής της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος

Με προσομοιωτές και ρεαλιστικά σενάρια κρίσης, ο νέος ΟΣΕ - Τι είπε ο Κυρανάκης
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών μίλησε για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου και την αναδιοργάνωση του προσωπικού

Η ΑΒΑΞ ξεκινά την επέκταση των εγκαταστάσεων της Παπαστράτος στον Ασπρόπυργο
Η πρώτη φάση του σχεδίου έχει προϋπολογισμό 30 εκατ. ευρω.

Σύμβουλος της AKTOR στην αναβάθμιση των εστιών στο πανεπιστήμιο Κρήτης
Το έργο, που υπεγράφη στις 27 Μαρτίου, συνολικού προϋπολογισμού 255 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει την κατασκευή 4.846 συνολικά κλινών σε Ρέθυμνο και Ηράκλειο

Υπουργείο Υποδομών: Ανοίγει ξανά η γέφυρα Χειμωνικού στην Κεφαλονιά
Τίθεται σε κυκλοφορία η γέφυρας Χειμωνικού στην Κεφαλονιά μετά την καταστροφή από την κακοκαιρία «Ιανός»

Εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ το έργο «Παράκαμψη Χαλκίδας και Παράκαμψη Ψαχνών»
Το έργο, την ένταξη του οποίου υπέγραψε ο Νίκος Παπαθανάσης, είναι συνολικού μήκους περίπου 28 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 238.430.480 ευρώ