
Την τεχνική εκθέση με τις παρατηρήσεις και τι ακριβώς αποδέχθηκε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε ό,τι αφορά τις παρατηρήσεις που είχε κάνει για το ΒΟΑΚ παρέδωσε στον Περιφρειάρχη Κρήτης, ο υφυπουργός Γιώργος Καραγιάννης.
«Έχουμε δεχτεί το μεγαλύτερο κομμάτι των παρατηρήσεων της Περιφέρειας και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, γιατί εξαρχής είχαμε πει, ότι εμείς, με πολύ ανοιχτή σκέψη και με καλή διάθεση, ό,τι δεν είναι μία βόμβα στα θεμέλια του έργου θα το αποδεχτούμε» ανέφερε ο κ. Καραγιάννης. Πρόσθεσε δε, ότι δεκτές έγιναν και οι παρατηρήσεις για το 95% των κόμβων, αλλά και για την μεγάλη σήραγγα στο Κακό Όρος.
Διαβάστε επίσης: Έργα 3,5 δισ. ευρώ στην Κρήτη από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Εχει ξεκινήσει η Β’ φάση του διαγωνισμού
«Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά αυτή τη στιγμή το μεγάλο αυτό έργο» είπε ο κ. Καραγιάννης, που διευκρίνισε ότι ήδη έχει ξεκινήσει η Β’ φάση του διαγωνισμού, εκτιμώντας ότι «μέχρι τέλη Μαρτίου θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο στο μεγάλο έργο της παραχώρησης».
Όπως μεταδίδει η ανταποκρίτρια του ΑΠΕ – ΜΠΕ, Ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι προχώραει συνολικά ο σχεδιασμός της κυβέρνησης «για αυτό το τεράστιο έργο, που θα αλλάξει ουσιαστικά την Κρήτη». Προχωράει επίσης και ο σχεδιασμός για τα έργα ανατολικότερα του Αγίου Νικόλαου: «Ήδη έχει στηθεί το εργοτάξιο και θα αρχίσουν οι πρόδρομες εργασίες, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες για το Καλό Χωριό και τη Γέφυρα Φρουζή, αλλά και την παράκαμψη της Παχιάς ‘Αμμου, ώστε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να εξασφαλίσουμε τις χρηματοδοτήσεις από την διαχειριστική αρχή και να δημοπρατήσουμε και τα δύο αυτά μεγάλα έργα».
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι «η Κρήτη για εμάς είναι πρώτη προτεραιότητα […] Μόνο από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο παρεμβάσεων, το οποίο ξεπερνά τα τρεισήμισι δισεκατομμύρια ευρώ». Σε ό,τι αφορά τις πληροφορίες για προσφυγές στο ΣτΕ σχετικά με τη χάραξη του ΒΟΑΚ, είπε πως δεν έχει τυπικά ενημερωθεί, ωστόσο «ο κάθε πολίτης, η κάθε συλλογική οντότητα έχει την ευθύνη για το τι θα συμβεί ξανά σε ένα τόσο πολύ μεγάλο έργο, που θα επηρεάσει τη ζωή όλων των Κρητικών» και πως «αυτό που θα πρέπει να κοιτάξουμε είναι το γενικό καλό, το δημόσιο συμφέρον».
«Όλοι θα πρέπει να αντιληφθούν ότι πλέον δεν έχουμε να κάνουμε με υποσχέσεις, δεν έχουμε να κάνουμε με τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα που τόσα χρόνια λέγανε κάποιοι στην Κρήτη. Αυτή τη στιγμή έχουμε να κάνουμε με έργο», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός.
Για το έργο ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης στις αρχές του 2023, ενώ για το τμήμα Παχειά ‘Αμμος – Σητεία, είπε ότι θα γίνουν ανακοινώσεις όταν θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες.
Την ικανοποίησή του εξέφρασε ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, που χαρακτήρισε «ιδιαίτερα σημαντικό» το ότι οι παρατηρήσεις που έγιναν από το Περιφερειακό Συμβούλιο, έγιναν στο μεγαλύτερο μέρος τους αποδεκτές, συμπληρώνοντας ότι «από την πλευρά τη δική μας, βήμα-βήμα θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις, ούτως ώστε ένα όνειρο που είχαμε όλοι οι Κρητικοί να γίνει πραγματικότητα». Ολοκλήρωσε δε, λέγοντας ότι «τα χρήματα τα οποία διαθέτει το υπουργείο Υποδομών – 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ – και από το Ταμείο Ανάκαμψης και από το ΕΣΠΑ και από δημόσιους πόρους, είναι ένα πολύ μεγάλο ποσό».


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA