![Liners: Οι χαμηλοί ναύλοι τους διώχνουν από τις γραμμές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/containership.jpg)
Μια ακόμη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών (liner) μικρομεσαίου μεγέθους εγκαταλείπει κάπoιες γραμμές, πιεζόμενη από την μεγάλη πτώση των ναύλων. Η CULines είναι η δεύτερη «νεοφερμένη» εταιρεία όπως την χαρακτηρίζει η Alphaliner που εγκαταλείπει το εμπόριο Ασίας-Βόρειας Ευρώπης.
Η «σκληρή προσγείωση» που αντιμετωπίζει η ναυτιλία, καθώς τόσο η ζήτηση φορτίου όσο και οι ναύλοι από την Ασία πέφτουν κατακόρυφα αναγκάζει τους liners να αναδιαρθρώσουν γρήγορα τις υπηρεσίες . Μετά την αποχώρηση της Allseas Shipping Company, η China United Lines (CULines) επιβεβαίωσε στην Alphaliner το προσωρινό κλείσιμο της δεκαπενθήμερης υπηρεσίας Asia – Europe Express («AEX») που λειτουργούσε από κοινού με την TS Lines.
Διαβάστε επίσης: «Καμπανάκι» του ΟΗΕ για το θαλάσσιο εμπόριο έως το 2027
Η CULines ανέφερε σε δήλωσή της ότι τα σχετικά μικρά πλοία της δεν είναι πλέον ανταγωνιστικά στο εμπόριο Ασίας – Ευρώπης. Ο Liner επιβεβαίωσε ότι δεν θα εξέλθει από όλες τις γραμμές Ανατολής – Δύσης και ότι η υπηρεσία του μεταξύ Κίνας και Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ θα διατηρηθεί.
Λέγεται επίσης ότι CULines παρακολουθεί προσεκτικά το εμπόριο από την Ασία στην Ανατολική Μεσόγειο και δεν αποκλείεται να δραστηριοποιηθεί εκεί καθώς είναι αξιοσημείωτο ότι οι ναύλοι στη γραμμή Ασίας – Μεσογείου καταγράφουν μικρότερη πτώση από άλλες γραμμές.
Σύμφωνα με τον Shanghai Containerized Freight Index (SCFI), οι ναύλοι στη γραμμή Ασία-Αν. Μεσόγειος είναι στα επίπεδα των 3.650 δολ για container 40 ποδιών (Feu) όταν στη γραμμή Ασία -Βόρεια Ευρώπη είναι 2.170 δολ/feu . Πάντως η αποχώρηση της CULines από την γραμμή Ασίας-Βορείου Ευρώπης δεν σημαίνει και πολλά πράγματα καθώς το μερίδιο της ήταν μόλις 0,5%.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Ερυθρά Θάλασσα: Νέα πλήγματα Χούθι – Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/Houthi-2-768x432-1-600x338.jpg)
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023