Μια ακόμη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών (liner) μικρομεσαίου μεγέθους εγκαταλείπει κάπoιες γραμμές, πιεζόμενη από την μεγάλη πτώση των ναύλων. Η CULines είναι η δεύτερη «νεοφερμένη» εταιρεία όπως την χαρακτηρίζει η Alphaliner που εγκαταλείπει το εμπόριο Ασίας-Βόρειας Ευρώπης.
Η «σκληρή προσγείωση» που αντιμετωπίζει η ναυτιλία, καθώς τόσο η ζήτηση φορτίου όσο και οι ναύλοι από την Ασία πέφτουν κατακόρυφα αναγκάζει τους liners να αναδιαρθρώσουν γρήγορα τις υπηρεσίες . Μετά την αποχώρηση της Allseas Shipping Company, η China United Lines (CULines) επιβεβαίωσε στην Alphaliner το προσωρινό κλείσιμο της δεκαπενθήμερης υπηρεσίας Asia – Europe Express («AEX») που λειτουργούσε από κοινού με την TS Lines.
Διαβάστε επίσης: «Καμπανάκι» του ΟΗΕ για το θαλάσσιο εμπόριο έως το 2027
Η CULines ανέφερε σε δήλωσή της ότι τα σχετικά μικρά πλοία της δεν είναι πλέον ανταγωνιστικά στο εμπόριο Ασίας – Ευρώπης. Ο Liner επιβεβαίωσε ότι δεν θα εξέλθει από όλες τις γραμμές Ανατολής – Δύσης και ότι η υπηρεσία του μεταξύ Κίνας και Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ θα διατηρηθεί.
Λέγεται επίσης ότι CULines παρακολουθεί προσεκτικά το εμπόριο από την Ασία στην Ανατολική Μεσόγειο και δεν αποκλείεται να δραστηριοποιηθεί εκεί καθώς είναι αξιοσημείωτο ότι οι ναύλοι στη γραμμή Ασίας – Μεσογείου καταγράφουν μικρότερη πτώση από άλλες γραμμές.
Σύμφωνα με τον Shanghai Containerized Freight Index (SCFI), οι ναύλοι στη γραμμή Ασία-Αν. Μεσόγειος είναι στα επίπεδα των 3.650 δολ για container 40 ποδιών (Feu) όταν στη γραμμή Ασία -Βόρεια Ευρώπη είναι 2.170 δολ/feu . Πάντως η αποχώρηση της CULines από την γραμμή Ασίας-Βορείου Ευρώπης δεν σημαίνει και πολλά πράγματα καθώς το μερίδιο της ήταν μόλις 0,5%.
Latest News
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,