Για τις ουρές δεξαμενόπλοιων στα Στενά του Βοσπόρου ανησυχεί η Ρωσία, συζητώντας το ζήτημα με ασφαλιστικές και μεταφορικές εταιρείες, όπως μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων RIA επικαλούμενο τον υφυπουργό Εξωτερικών Αλεξάντερ Γκρουσκό.
Τουλάχιστον 20 δεξαμενόπλοια παραμένουν ανοικτά της Τουρκίας αντιμετωπίζοντας περισσότερες καθυστερήσεις στη διέλευσή τους από ρωσικά λιμάνια στη Μαύρη Θάλασσα προς τη Μεσόγειο καθώς οι εταιρίες προσπαθούν να συμμορφωθούν με τους νέους τουρκικούς κανόνες ασφάλισης έπειτα από μια απαγόρευση της ευρωπαϊκής ασφάλισης και την επιβολή πλαφόν από την G7 στην τιμή του ρωσικού πετρελαίου, δήλωσαν χθες Τρίτη πηγές του κλάδου.
Διαβάστε επίσης: Το πλαφόν στο ρωσικό πετρέλαιο και το «χάος» στα Δαρδανέλια
Οι τουρκικές ναυτιλιακές αρχές εξέδωσαν μια ειδοποίηση –η οποία περιήλθε σε γνώση του Reuters τον περασμένο μήνα- ζητώντας πρόσθετες εγγυήσεις από τις ασφαλιστικές εταιρείες για την κάλυψη της διέλευσης μέσω του Βοσπόρου από τις αρχές αυτού του μήνα.
«Είμαστε ενήμεροι για αυτήν την κατάσταση. Βέβαια, μας προκαλεί ανησυχία από την άποψη των συμφερόντων των εταιριών μας. Το πρόβλημα αυτό συζητιέται με μεταφορικές και ασφαλιστικές εταιρίες. Εν τέλει, είναι οι ασφαλιστικές εταιρίες που ασφαλίζουν, όχι το κράτος», δήλωσε ο Γκρουσκό.
«Αν το πρόβλημα δεν επιλυθεί, βέβαια, θα υπάρξει παρέμβαση στο πολιτικό επίπεδο», πρόσθεσε.
Το πλαφόν
Η Ευρωπαϊκή Ένωση απαγόρευσε όλες τις εισαγωγές ρωσικού αργού που μεταφέρεται διά θαλάσσης από τις 5 Δεκεμβρίου, με μια απαγόρευση των εισαγωγών καυσίμων να ακολουθεί τον Φεβρουάριο.
Απαγόρευσε επίσης σε εταιρίες και άτομα στην Ευρωπαϊκή Ένωση να παρέχουν υπηρεσίες χρηματοδότησης, μεσιτείας, μεταφοράς και ασφάλισης για τη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου αλλού αν η τιμή του αργού υπερβαίνει τα 60 δολάρια το βαρέλι από τη Δευτέρα.
Οι διαταραχές στην κυκλοφορία των δεξαμενόπλοιων από τα ρωσικά λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας στη Μεσόγειο είναι αποτέλεσμα ενός νέου τουρκικού ασφαλιστικού κανονισμού και όχι του πλαφόν στην τιμή του ρωσικού πετρελαίου που συμφωνήθηκε από τις χώρες της G7 και την Αυστραλία, δήλωσε την Τρίτη ένας αξιωματούχος της G7.
Το Καζακστάν, μια μεγάλη πετρελαιοεξαγωγός χώρα, δήλωσε σήμερα πως η συσσώρευση των δεξαμενόπλοιων στον Βόσπορο είναι φυσιολογική στη διάρκεια του χειμώνα.
«Ο χρόνος αναμονής στον Βόσπορο και στα Δαρδανέλια είναι έξι ημέρες τώρα. Για τη χειμωνιάτικη περίοδο, αυτή είναι μια κανονική αναμονή — πέρυσι, η αναμονή στα Στενά τον Δεκέμβριο ήταν περίπου 14 ημέρες», ανέφερε σε μια ανακοίνωση το υπουργείο Ενέργειας του Καζακστάν.
Latest News
Capital Group - FORCE Technology: Στη Χίο ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου XR
Ο προσομοιωτής θα φιλοξενηθεί στο υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο της Capital Group, στο λιμάνι της Χίου
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
«Παζάρι» Στυλιανίδη – ακτοπλόων για τις αυξήσεις στα εισιτήρια - Ο λογαριασμός…
Για το «ψαλίδι» στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο Ναυτιλίας θα ανεβάσει τα ναύλα για τις άγονες γραμμές
«H διώρυγα είναι και θα παραμείνει δική μας» - Η απάντηση του Παναμά στον Τραμπ
Άμεση ήταν η αντίδραση του προέδρου του Παναμά στις εξαγγελίες Τραμπ
Ερχεται «λαίλαπα» στην ακτοπλοΐα - Οι αυξήσεις στα εισιτήρια και το αγκάθι του κόστους
Ποιες λύσεις προτείνουν οι ακτοπλόοι για να μετριασθούν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Με 584 νέα πλοία ο παγκόσμιος στόλος απαντά το 2025 στη γεωπολιτική αβεβαιότητα
Ο παγκόσμιος στόλος μεγαλώνει με 541 πλοία χύδην ξηρού φορτίου και 43 δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Πώς θα μπει φρένο στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Η σύσκεψη στο Μαξίμου και οι 3 προτάσεις
Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη στο Μαξίμου για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πώς τα νέα καύσιμα επηρεάζουν το κόστος
Δεξαμενόπλοιο υπό αμερικανικές κυρώσεις εκφόρτωσε πετρέλαιο σε κινεζικό λιμάνι
Το Mermar ήταν μεταξύ των 183 πλοίων που τέθηκαν υπό αμερικανικές κυρώσεις από την κυβέρνηση Μπάιντεν πριν από λίγες ημέρες
Νέος Πρόεδρος στο Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος ο Γιώργος Αλεξανδράτος
Nέο πρόεδρο εξέλεξε το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος - Το μήνυμα που έστειλε