Σε πολλαπλά συνδρομητικά πακέτα με διαφημίσεις στρέφεται η Netflix, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου Ted Sarandos, την Τρίτη.
Η εταιρεία λάνσαρε πρόσφατα την πρώτη φθηνότερη, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις συνδρομητική επιλογή της, με τιμή 6,99 δολάρια, μετά από χρόνια «αντίστασης» στις διαφημίσεις.
Διαβάστε επίσης: Google: Τι έψαξαν οι Έλληνες το 2023
Πολλαπλά επίπεδα διαφημίσεων
Για τους θεατές που δεν θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις, η Netflix προσφέρει ήδη πολλαπλά πακέτα που κυμαίνονται σε τιμές από 9,99 δολάρια έως 19,99 δολάρια το μήνα. Και η εταιρεία πιθανότατα θα κάνει το ίδιο και για το streaming της με υποστήριξη διαφημίσεων καθώς η επιχείρηση αναπτύσσεται, δήλωσε ο Sarandos στο συνέδριο UBS TMT.
Διαβάστε επίσης: Microsoft: To Call of Duty πάει στο Nintendo
«Είναι πιθανό να έχουμε πολλαπλά επίπεδα διαφημίσεων με την πάροδο του χρόνου, αλλά τίποτα για το οποίο να μπορούμε να μιλήσουμε με σιγουριά ακόμα», δήλωσε ο Sarandos. «Και το ίδιο το προϊόν θα εξελιχθεί, υποψιάζομαι, αλλά αργά και σταδιακά», συμπλήρωσε.
Επιβραδύνεται η αύξηση συνδρομητών
Αφού αντιστάθηκε στις διαφημίσεις για χρόνια, η Netflix κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα μια φθηνότερη επιλογή, 6,99 δολαρίων με διαφημίσεις, σε συνεργασία με τη Microsoft. Η εταιρεία προσπαθεί να βρει νέους τρόπους για να διευρύνει τα έσοδά της, καθώς η αύξηση των συνδρομητών επιβραδύνεται και ο ανταγωνισμός εντείνεται.
Το Netflix τιμολόγησε την επιλογή «basic with ads» λίγο κάτω από τις τιμές των ανταγωνιστών του. Στους συνδρομητές αυτής της βαθμίδας προβάλλονται κατά μέσο όρο τέσσερα έως πέντε λεπτά διαφημίσεων κάθε ώρα και δεν μπορούν να κατεβάζουν ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές.
Ένας περιορισμένος αριθμός τηλεοπτικών σειρών και ταινιών δεν είναι αρχικά διαθέσιμος στη βαθμίδα με υποστήριξη διαφημίσεων λόγω περιορισμών αδειοδότησης, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος δήλωσε την Τρίτη ότι περίπου το 90% περιλαμβάνεται και σύντομα θα ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις για να συμπεριληφθούν και οι υπόλοιπες.
Την περασμένη εβδομάδα, ο ιδρυτής του Netflix Reed Hastings παραδέχθηκε στο συνέδριο Dealbook των New York Times, ότι αρχικά δεν πίστευε στο μοντέλο του Netflix που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και άργησε να το υιοθετήσει.
Τέλος στους κοινούς κωδικούς
Επιπλέον, ο κολοσσός streaming θα επικεντρωθεί στην αντιμετώπιση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης το 2023. H Netflix έχει δηλώσει ότι περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά, συμπεριλαμβανομένων 30 εκατομμυρίων στις ΗΠΑ, χρησιμοποιούν κοινόχρηστο κωδικό πρόσβασης.
«Υπάρχουν άνθρωποι που απολαμβάνουν το Netflix, κυριολεκτικά δωρεάν σήμερα», ανέφερε ο Sarandos.
Latest News
Η Apple θέλει να ακολουθήσει την Meta στην αγορά των έξυπνων γυαλιών
Μια εσωτερική μελέτη βρίσκεται σε εξέλιξη για τη συλλογή σχολίων από υπαλλήλους της Apple σχετικά με τα έξυπνα γυαλιά
Το νέο made-in-China λογισμικό που κοντράρει Apple και Google
Η Κίνα θέλει να γίνει τεχνολογικά αυτάρκης σε όλα και η Huawei φαίνεται να αναλαμβάνει το λογισμικό των smartphone
Η καλύτερη επίδοση γ' τριμήνου για την αγορά smartphone από το 2021 - Έρευνα της Canalys
Η Samsung πρωτοστατεί στην παγκόσμια αγορά smartphone το γ' τρίμηνο του 2024 με την Apple να καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση σε μερίδια αγοράς
«Ράλι» 14% στις μετοχές της Tesla μετά τα αποτελέσματα των αμερικανικών εκλογών
Η άνοδος της Tesla οφείλεται στο ότι ο Ίλον Μασκ, ως υποστηρικτής του Ντόναλντ Τραμπ, θα επωφεληθεί από την διαφαινόμενη επανεκλογή του
«Φλερτάρει» με το Χρηματιστήριο η Cosmos Business Systems - Στοχεύει σε έργα 500 εκατ.
O κ. Δάφνης, πρόεδρος του ομίλου Cosmos Business Systems, τοποθέτησε την είσοδο στο ΧΑ χρονικά μετά το 2025 έχοντας στόχο την εξεύρεση κεφαλαίων που θα στηρίξουν την ανάπτυξη της εταιρείας
Με νέα καμπάνα απειλεί η Ευρώπη την Apple - Κλιμακώνεται η σύγκρουση
H Apple καλείται από την Κομισιόν να συμμορφωθεί με τους κανόνες που έχουν επιβληθεί, ειδάλλως θα μπει σε νέες περιπέτειες
Πώς να προστατευθείτε από απειλές μέσω κινητών τηλεφώνων
Παιχνίδια, εφαρμογές, ιστοσελίδες... τα πάντα μπορούν να γίνουν αντικείμενο εκμετάλλευσης. Πώς να προστατέψετε την οικογένειά σας από απειλές μέσω κινητών τηλεφώνων
Κενά στην ετοιμότητα των επιχειρήσεων σε θέματα κυβερνοασφάλειας
Τι έδειξε έρευνα των Kyndryl και AWS σχετικά με το επίπεδο ετοιμότητας των επιχειρήσεων στην κυβερνοασφάλεια
Ενώ οι Αμερικανοί βαδίζουν προς τις κάλπες τα social media έρχονται στο προσκήνιο
Οι Αμερικανοί νομοθέτες έχουν πιέσει ήδη από το 2016 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ανακόψουν τη διάδοση της παραπληροφόρησης
Όπισθεν Μασκ για το Tesla 25.000 δολ. - «Άσκοπο» εφόσον δεν είναι αυτόνομης οδήγησης
Ο Μασκ φαίνεται να έχει παραδεχτεί ότι η Tesla εγκατέλειψε τα σχέδιά της για ένα αυτοκίνητο 25.000 δολαρίων που θα οδηγείται από ανθρώπους