Σε πολλαπλά συνδρομητικά πακέτα με διαφημίσεις στρέφεται η Netflix, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου Ted Sarandos, την Τρίτη.
Η εταιρεία λάνσαρε πρόσφατα την πρώτη φθηνότερη, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις συνδρομητική επιλογή της, με τιμή 6,99 δολάρια, μετά από χρόνια «αντίστασης» στις διαφημίσεις.
Διαβάστε επίσης: Google: Τι έψαξαν οι Έλληνες το 2023
Πολλαπλά επίπεδα διαφημίσεων
Για τους θεατές που δεν θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις, η Netflix προσφέρει ήδη πολλαπλά πακέτα που κυμαίνονται σε τιμές από 9,99 δολάρια έως 19,99 δολάρια το μήνα. Και η εταιρεία πιθανότατα θα κάνει το ίδιο και για το streaming της με υποστήριξη διαφημίσεων καθώς η επιχείρηση αναπτύσσεται, δήλωσε ο Sarandos στο συνέδριο UBS TMT.
Διαβάστε επίσης: Microsoft: To Call of Duty πάει στο Nintendo
«Είναι πιθανό να έχουμε πολλαπλά επίπεδα διαφημίσεων με την πάροδο του χρόνου, αλλά τίποτα για το οποίο να μπορούμε να μιλήσουμε με σιγουριά ακόμα», δήλωσε ο Sarandos. «Και το ίδιο το προϊόν θα εξελιχθεί, υποψιάζομαι, αλλά αργά και σταδιακά», συμπλήρωσε.
Επιβραδύνεται η αύξηση συνδρομητών
Αφού αντιστάθηκε στις διαφημίσεις για χρόνια, η Netflix κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα μια φθηνότερη επιλογή, 6,99 δολαρίων με διαφημίσεις, σε συνεργασία με τη Microsoft. Η εταιρεία προσπαθεί να βρει νέους τρόπους για να διευρύνει τα έσοδά της, καθώς η αύξηση των συνδρομητών επιβραδύνεται και ο ανταγωνισμός εντείνεται.
Το Netflix τιμολόγησε την επιλογή «basic with ads» λίγο κάτω από τις τιμές των ανταγωνιστών του. Στους συνδρομητές αυτής της βαθμίδας προβάλλονται κατά μέσο όρο τέσσερα έως πέντε λεπτά διαφημίσεων κάθε ώρα και δεν μπορούν να κατεβάζουν ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές.
Ένας περιορισμένος αριθμός τηλεοπτικών σειρών και ταινιών δεν είναι αρχικά διαθέσιμος στη βαθμίδα με υποστήριξη διαφημίσεων λόγω περιορισμών αδειοδότησης, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος δήλωσε την Τρίτη ότι περίπου το 90% περιλαμβάνεται και σύντομα θα ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις για να συμπεριληφθούν και οι υπόλοιπες.
Την περασμένη εβδομάδα, ο ιδρυτής του Netflix Reed Hastings παραδέχθηκε στο συνέδριο Dealbook των New York Times, ότι αρχικά δεν πίστευε στο μοντέλο του Netflix που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και άργησε να το υιοθετήσει.
Τέλος στους κοινούς κωδικούς
Επιπλέον, ο κολοσσός streaming θα επικεντρωθεί στην αντιμετώπιση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης το 2023. H Netflix έχει δηλώσει ότι περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά, συμπεριλαμβανομένων 30 εκατομμυρίων στις ΗΠΑ, χρησιμοποιούν κοινόχρηστο κωδικό πρόσβασης.
«Υπάρχουν άνθρωποι που απολαμβάνουν το Netflix, κυριολεκτικά δωρεάν σήμερα», ανέφερε ο Sarandos.
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκθεση της Visa «Απειλές απάτης στις γιορτές 2024»’, οι απειλές κλιμακώνονται αυτή την περίοδο
Η Ινδονησία «στρίμωξε» την Apple - Πώς κέρδισε δεκαπλάσια επένδυση
Η Apple «πείστηκε» να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αξεσουάρ και εξαρτημάτων στο Μπαντούνγκ της Δυτικής Ιάβας
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;
Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday
Οι απατεώνες συχνά παρουσιάζονται ως μεγάλα καταστήματα όπως η Amazon, η Walmart και το Etsy
«Θύμα» της επιτυχίας της η Nvidia - Τεράστια κέρδη αλλά κάτω από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Οι μετοχές της Nvidia υποχώρησαν περίπου 5% σε διευρυμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση όπως αναφέρει το Bloomberg
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;
Πού επεκτείνουν τη δράση τους Κινέζοι χάκερ - Ποιους διπλωμάτες παρακολουθεί το Ιράν
Τι δείχνει η τελευταία Έκθεση Δραστηριότητας APT της ESET για την κυβερνοασφάλεια και τη δράση επιλεγμένων ομάδων προηγμένων επίμονων απειλών (APT)
Αυξημένες κατά 21% οι παγκόσμιες δαπάνες για το cloud το 3ο τρίμηνο του 2024
Oι παγκόσμιες δαπάνες για υπηρεσίες cloud ανήλθαν το γ' τρίμηνο του 2024 στα 82 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένεες κατά 21%