Με μόνο την ακαδημαϊκή τους ταυτότητα θα μπορούν σύντομα οι φοιτητές των ΑΕΙ να μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, καθώς η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή ανέλαβε, κατόπιν σχετικού ανοιχτού διαγωνισμού, τη διασύνδεση του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) του ΟΑΣΑ με το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης ακαδημαϊκής ταυτότητας του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που διαχειρίζεται το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ).
Σύμφωνα με τη σύμβαση που υπέγραψε η εταιρεία με την ΕΔΥΤΕ ΑΕ, η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας εντός πέντε μηνών τον Σχεδιασμό, την Υλοποίηση και τις Δοκιμές υπηρεσίας επέκτασης των δικαιωμάτων μετακίνησης στους φοιτητές ΑΕΙ με αυτοματοποιημένο τρόπο, χωρίς υποχρέωση προσέλευσης σε φυσικό εκδοτήριο του ΟΑΣΑ, καθώς και τον Σχεδιασμό λειτουργιών πώλησης και επικύρωσης των συστημάτων ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις νέες ακαδημαϊκές ταυτότητες των φοιτητών ΑΕΙ.
Διαβάστε επίσης: ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός»
Όπως τονίζεται, με την ολοκλήρωση του έργου οι φοιτητές ΑΕΙ θα μπορούν να μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, χωρίς να χρειάζεται να έχουν μαζί τους πλέον τη σχετική κάρτα του ΟΑΣΑ, αφού όλες οι λειτουργίες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα έχουν ενσωματωθεί στην ακαδημαϊκή τους ταυτότητα.
Το «πράσινο» αποτύπωμα
Πέρα από τη διευκόλυνση που η διασύνδεση αυτή θα παρέχει στους φοιτητές, αναμένεται να συμβάλει ενεργά στην προσπάθεια βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του ΟΑΣΑ, αφού περιορίζεται η χρήση χαρτιού και πλαστικού και εξοικονομείται ενέργεια λόγω σημαντικών μειώσεων στις μετακινήσεις στη φάση της διανομής και αποθήκευσης των σχετικών φοιτητικών καρτών (πάσο).
«Πρόκειται για την πλέον πρόσφατη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο έργων Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ICT) που αναπτύσσει επιτυχώς τα τελευταία χρόνια η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία συμμετέχει στον ιδιωτικό φορέα σύμπραξης HELLAS SMARTICKET A.E. (HST A.E.), που σχεδίασε, εγκατέστησε και υλοποίησε το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής και σήμερα, συνεχίζει την τεχνική διαχείριση, τη συντήρηση και τη λειτουργική υποστήριξή του μέχρι τη λήξη της σχετικής σύμβασης τον Μάιο του 2027. Το σύστημα υποστηρίζει τεχνικά το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και παρακολούθησης του εξοπλισμού (Call Center/Monitoring) σε βάρδιες 24/7, ενώ υποστήριξη πεδίου κάνουν, επίσης σε βάρδιες 24/7, 40 τεχνικοί πεδίου με 9 εταιρικά οχήματα», επισημαίνεται χαρακτηριστικά.
Latest News
Το ΕΚΠΑ καταγγέλλει παραπληροφόρηση για τις διεθνείς κατατάξεις των ελληνικών δημόσιων πανεπιστημίων
Αναλυτική ανακοίνωση του ΕΚΠΑ απαντά στην παραπληροφόρηση για τις διεθνείς κατατάξεις των ελληνικών πανεπιστημίων με αφορμή την έκθεση της ΕΘΑΕ
Το ΕΚΠΑ στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο του CIVIS: Μια Διαδρομή Πρωτοπορίας και Εξωστρέφειας
Ως ιδρυτικό μέλος της Συμμαχίας CIVIS από το 2019, το ΕΚΠΑ πρωταγωνιστεί στη διαμόρφωση ενός νέου πανεπιστημιακού μοντέλου που προάγει τη συνεργασία, την καινοτομία και τη σύνδεση με την κοινωνία
Οι προβλέψεις 27 οίκων για την ελληνική οικονομία το 2025 και 2026
H Focus Economics παρουσιάζει τις εκτιμήσεις των οίκων που έκαναν τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο 2024
Πώς θα κινηθεί η ΕΚΤ με τα επιτόκια το 2025
Η Oxford Economics σημειώνει ότι οι μειώσεις των 25 μονάδων βάσης πιθανότατα θα συνεχιστούν στις πέντε πρώτες συνεδριάσεις του 2025
Σπύρος Μπλαβούκος: Ο «πρόεδρος της Ευρώπης» και η εξωτερική πολιτική
Ο Σπύρος Μπλαβούκος, καθηγητής στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
Η δύσκολη πρόκληση της ΕΚΤ στην πολιτική μείωσης των επιτοκίων
Η ΕΚΤ καλείται να ισορροπήσει ανάμεσα στη στήριξη της οικονομίας και στη διατήρηση σταθερού πληθωρισμού
Γιώργος Αλογοσκούφης: Πριν και Μετά τη Μεταπολίτευση Θεσμοί, Πολιτική και Οικονομία στην Ελλάδα
O Γ. Αλογοσκούφης εξετάζει, αναλύει και ερμηνεύει την εξέλιξη του κράτους και της οικονομίας της μεταπολεμικής Ελλάδας, πριν και μετά τη μεταπολίτευση του 1974