Με μόνο την ακαδημαϊκή τους ταυτότητα θα μπορούν σύντομα οι φοιτητές των ΑΕΙ να μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, καθώς η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή ανέλαβε, κατόπιν σχετικού ανοιχτού διαγωνισμού, τη διασύνδεση του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) του ΟΑΣΑ με το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης ακαδημαϊκής ταυτότητας του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που διαχειρίζεται το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ).
Σύμφωνα με τη σύμβαση που υπέγραψε η εταιρεία με την ΕΔΥΤΕ ΑΕ, η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας εντός πέντε μηνών τον Σχεδιασμό, την Υλοποίηση και τις Δοκιμές υπηρεσίας επέκτασης των δικαιωμάτων μετακίνησης στους φοιτητές ΑΕΙ με αυτοματοποιημένο τρόπο, χωρίς υποχρέωση προσέλευσης σε φυσικό εκδοτήριο του ΟΑΣΑ, καθώς και τον Σχεδιασμό λειτουργιών πώλησης και επικύρωσης των συστημάτων ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις νέες ακαδημαϊκές ταυτότητες των φοιτητών ΑΕΙ.
Διαβάστε επίσης: ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός»
Όπως τονίζεται, με την ολοκλήρωση του έργου οι φοιτητές ΑΕΙ θα μπορούν να μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, χωρίς να χρειάζεται να έχουν μαζί τους πλέον τη σχετική κάρτα του ΟΑΣΑ, αφού όλες οι λειτουργίες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα έχουν ενσωματωθεί στην ακαδημαϊκή τους ταυτότητα.
Το «πράσινο» αποτύπωμα
Πέρα από τη διευκόλυνση που η διασύνδεση αυτή θα παρέχει στους φοιτητές, αναμένεται να συμβάλει ενεργά στην προσπάθεια βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του ΟΑΣΑ, αφού περιορίζεται η χρήση χαρτιού και πλαστικού και εξοικονομείται ενέργεια λόγω σημαντικών μειώσεων στις μετακινήσεις στη φάση της διανομής και αποθήκευσης των σχετικών φοιτητικών καρτών (πάσο).
«Πρόκειται για την πλέον πρόσφατη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο έργων Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ICT) που αναπτύσσει επιτυχώς τα τελευταία χρόνια η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία συμμετέχει στον ιδιωτικό φορέα σύμπραξης HELLAS SMARTICKET A.E. (HST A.E.), που σχεδίασε, εγκατέστησε και υλοποίησε το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής και σήμερα, συνεχίζει την τεχνική διαχείριση, τη συντήρηση και τη λειτουργική υποστήριξή του μέχρι τη λήξη της σχετικής σύμβασης τον Μάιο του 2027. Το σύστημα υποστηρίζει τεχνικά το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και παρακολούθησης του εξοπλισμού (Call Center/Monitoring) σε βάρδιες 24/7, ενώ υποστήριξη πεδίου κάνουν, επίσης σε βάρδιες 24/7, 40 τεχνικοί πεδίου με 9 εταιρικά οχήματα», επισημαίνεται χαρακτηριστικά.
Latest News
Ανθεκτική η ελληνική οικονομία, αγκάθι η καταναλωτική εμπιστοσύνη
Είναι κρίσιμη η ανάγκη για στοχευμένες πολιτικές παρεμβάσεις που θα ενισχύσουν τη ζήτηση, θα σταθεροποιήσουν την αγορά εργασίας και θα στηρίξουν τη βιομηχανική παραγωγή
Το ΕΚΠΑ συζητά για το Στρατηγικό Σχέδιό του – Ημερίδα της Μονάδας Στρατηγικού Σχεδιασμού
Μια πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα της Μονάδας Στρατηγικού Σχεδιασμού του ΕΚΠΑ για το Στρατηγικό Σχέδιο του ΕΚΠΑ
Τα τρία σενάρια για το παγκόσμιο ΑΕΠ μετά την εκλογή Τραμπ
Σύμφωνα με την Oxford Economics βραχυπρόθεσμα η νίκη του Ντόναλντ Τραμπ υποδηλώνει την πιθανότητα δημοσιονομικών κινήτρων που θα δώσουν μικρή ώθηση στο ΑΕΠ
Οι 5 προτεραιότητες του νέου οργανισμού του ΟΠΑ
Ο νέος Οργανισμός του ΟΠΑ έρχεται να αντικαταστήσει τον παλαιότερο που ίσχυε από το 1996
Φορολογικές Μεταρρυθμίσεις και Οικονομική Ανάπτυξη: Η καθιέρωση μια νέας Στρατηγικής
Η Ελλάδα αποτελεί ένα νέο παράδειγμα στο οποίο μελετάται η σχέση μεταξύ οικονομικής ανάπτυξης και φορολογικής πολιτικής
Στην 62η θέση παγκοσμίως στην ερευνητική δραστηριότητα το ΕΚΠΑ
Το ΕΚΠΑ ανέβηκε 30 θέσεις στη διεθνή ερευνητική κατάταξη Πανεπιστημίων AD Scientific Index World Top Universities Ranking 2024-2025
Τα αχνά σημάδια ανάκαμψης του δανεισμού – Οι εκτιμήσεις της Oxford Economics για τα επιτόκια
Αν η ΕΚΤ καθυστερήσει τον κύκλο χαλάρωσης η πιστωτική ανάπτυξη θα περιοριστεί, λέει η Oxford Economics