Για τη διαμόρφωση των θεμελιωδών οικονομικών μεγεθών για το για το γ΄ τρίμηνο της χρήσης 2022 και σωρευτικά για το σύνολο του 9μηνου ενημερώνουν το επενδυτικό κοινό οι Αττικές Εκδόσεις ΑΕ.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται:
«Η ΑΤΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ A.E., σε συνέχεια επιστολής της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς με αριθμό πρωτοκόλλου 2707/09.11.2022 η οποία κοινοποιήθηκε σε όλους τους εκδότες με κινητές αξίες εισηγμένες προς διαπραγμάτευση στη ρυθμιζόμενη αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών, ενημερώνει το επενδυτικό κοινό αναφορικά με τη διαμόρφωση θεμελιωδών οικονομικών μεγεθών για το γ΄ τρίμηνο της χρήσης 2022 και σωρευτικά για το σύνολο του 9μηνου, τα αντίστοιχα συγκριτικά μεγέθη της περσινής περιόδου, καθώς και κάθε σημαντική πληροφορία, ιδίως σχετική με τις επιπτώσεις της ενεργειακής κρίσης, των πολεμικών συγκρούσεων στην Ουκρανία και του μακροοικονομικού περιβάλλοντος εν’ γένει, στα θεμελιώδη οικονομικά μεγέθη, τις προοπτικές και τη χρηματοοικονομική της κατάσταση.
Ειδικότερα, τα βασικά οικονομικά μεγέθη του Ομίλου και της Εταιρείας για το γ΄ τρίμηνο της χρήσης 2022 καθώς και τα αντίστοιχα συγκριτικά μεγέθη της περσινής περιόδου διαμορφώθηκαν ως εξής:
Ο Κύκλος Εργασιών την περίοδο 1.1 – 30.9.2022 παρουσίασε αύξηση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, κατά 985 χιλ. ευρώ για τον Όμιλο, ήτοι +7,7%. και μείωση κατά 432 χιλ. ευρώ για την Εταιρεία, ήτοι -7,5% .
Πιο αναλυτικά, οι πωλήσεις εντύπων περιοδικών και λοιπών ενθέτων σε αυτά εμπορευμάτων συνέχισαν την πτωτική τους πορεία καθώς στο σύνολο του 9μηνου ήταν μειωμένες κατά 446 χιλ. ευρώ, ήτοι -15% για την Εταιρεία και κατά 148 χιλ. ευρώ, ήτοι -3% για τον Όμιλο.
Τα έσοδα υπηρεσιών, δικαιωμάτων και αποθεμάτων μειώθηκαν για την Εταιρεία κατά 293 χιλ. ευρώ, ήτοι -25,2% και για τον Ομιλο κατά 309 χιλ. ευρώ, ήτοι -24,6%, καθώς ολοκληρώθηκαν συμφωνίες για την πώληση τηλεοπτικών προγραμμάτων προς τρίτους.
Αντίθετα, τα διαφημιστικά έσοδα παρουσίασαν αύξηση στο σύνολο του 9μήνου κατά 308 χιλ. ευρώ, ήτοι 19,7% για την Εταιρεία και κατά 1.442 χιλ. ευρώ, ήτοι 21,3% για τον Όμιλο. Η αύξηση των διαφημιστικών εσόδων αφορούσε το σύνολο των μέσων του Ομίλου (έντυπα, ραδιόφωνα, ιστοσελίδες)
Ο Όμιλος και η Εταιρεία, συνέχισαν να αξιοποιούν τα μέτρα στήριξης της Κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της πανδημίας «Covid-19» και των επιπτώσεων των πολεμικών συγκρούσεων στην Ουκρανία. Το σύνολο των σχετικών επιδοτήσεων για την περίοδο 1.1-30.9.2022 ανήλθε σε 265 χιλ. ευρώ για τον Ομιλο και σε 49 χιλ. Ευρώ για την Εταιρεία, έναντι 891 χιλ. ευρώ και 307 χιλ. ευρώ αντίστοιχα την περίοδο 1.1-30.9.2021, ήταν δηλαδή μειωμένες κατά 626 χιλ. ευρώ για τον Ομιλο και κατά 258 χιλ. ευρώ για την Εταιρεία σε σχέση με την αντίστοιχη συγκρίσιμη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Κατόπιν των ανωτέρω, τα Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) της περιόδου 1.1 – 30.9.2022 μειώθηκαν σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, κατά 527 χιλ. ευρώ για τον Ομιλο και κατά 964 χιλ. ευρώ για την Εταιρεία, ήτοι -37% και -151% αντίστοιχα, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων της περιόδου 1.1 – 30.9.2022 μειώθηκαν κατά 542 χιλ. ευρώ για τον Όμιλο και κατά 7 χιλ. ευρώ για την Εταιρεία σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, με την επισήμανση ότι στα αποτελέσματα προ φόρων της Εταιρείας της τρέχουσας περιόδου 1.1 – 30.9.2022 περιλαμβάνονται και έσοδα από μερίσματα θυγατρικής ποσού 1 εκ. ευρώ.
Οι σημαντικότερες επιπτώσεις της ενεργειακής κρίσης και των εξελίξεων στο μακροοικονομικό περιβάλλον στον Όμιλο και στην Εταιρεία είναι: α) σημαντική αύξηση των τιμών του δημοσιογραφικού χαρτιού, β) αύξηση του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας των κτηριακών εγκαταστάσεων και πομπών των ραδιοφωνικών σταθμών του Ομίλου και γ) αύξηση του χρηματοοικονομικού κόστους καθώς το σύνολο του δανεισμού της Εταιρείας και του Ομίλου είναι σε ευρώ με κυμαινόμενο επιτόκιο το οποίο καθορίζεται από το Euribor πλέον περιθωρίου. Εκτιμάται ότι η συνολική πρόσθετη επιβάρυνση των ανωτέρω για την περίοδο 1.1 – 30.9.2022 ανέρχεται σε 150 χιλ. Ευρώ για την Εταιρεία και 280 χιλ. ευρώ για τον Όμιλο προερχόμενη από την αύξηση των τιμών του δημοσιογραφικού χαρτιού και της ηλεκτρικής ενέργειας. Επισημαίνεται ότι βάσει του Ν.4949 άρθρο 88 της 30.06.2022 αποφασίστηκε η ανά τρίμηνο επιχορήγηση του κόστους δημοσιογραφικού χαρτιού των εκδοτικών επιχειρήσεων για την περίοδο 1.2 – 31.12.2022 με το μέγιστο ποσό της επιχορήγησης να ισούται με ποσοστό 50% του επιπλέον κόστους δημοσιογραφικού χαρτιού της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους, εξέλιξη η οποία αναμένεται να περιορίσει την αρνητική επίπτωση της ανόδου των τιμών του δημοσιογραφικού χαρτιού για τον Όμιλο και την Εταιρεία.
Το σύνολο του δανεισμού της Εταιρείας την 30.9.2022 διαμορφώθηκε σε 9.562 χιλ. ευρώ έναντι 10.123 χιλ. Ευρώ την 31.12.2021, ήτοι μειωμένος κατά 560 χιλ. ευρώ, ενώ τα διαθέσιμα της Εταιρείας ανήλθαν σε 1.280 χιλ. Ευρώ έναντι 2.073 χιλ. ευρώ την 31.12.2021, ήτοι μειωμένα κατά 793 χιλ. ευρώ.
Αντίστοιχα, το σύνολο του δανεισμού του Ομίλου την 30.9.2022 διαμορφώθηκε σε 13.574 χιλ. ευρώ έναντι 14.344 χιλ. ευρώ την 31.12.2021, ήτοι μειωμένος κατά 770 χιλ. ευρώ, ενώ τα διαθέσιμα του Ομίλου ανήλθαν σε 4.925 χιλ. ευρώ έναντι 5.884 χιλ. ευρώ την 31.12.2021, ήτοι μειωμένα κατά 958 χιλ. ευρώ.
Πέραν των ανωτέρω, δεν υπήρξαν σημαντικές μεταβολές στην κεφαλαιακή διάρθρωση καθώς και στα λοιπά μεγέθη της κατάστασης χρηματοοικονομικής θέσης κατά το γ΄ τρίμηνο της χρήσης 2022.»
Latest News
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς
Τζαννετάκης (Motor Oil): Μηνύματα για μέρισμα αλλά και για το πλαφόν στα καύσιμα
Τι είπε ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil στους αναλυτές για τις επιπτώσεις από την πυρκαγιά στο διυλιστήριο
Στις 12 Δεκεμβρίου η ΓΣ της Μπλε Κέδρος για την ακύρωση 700.000 ιδίων μετοχών
Ποια θέματα θα συζητηθούν
Γιαν Κάρας (ΟΠΑΠ): «Χτίζουμε» στην επιτυχία του Τζόκερ – Έφθασαν τις 12.000 τα VTLs
Ο ΟΠΑΠ παρουσίασε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το γ' τρίμηνο και το εννεάμηνο του 2024 - Στα 352 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη
Νέα διετής συλλογική σύμβαση εργασίας στην Πειραιώς - Ποιες παροχές αυξάνονται
Ποιες θα είναι οι παροχές στην τράπεζα Πειραιώς - Διεύρυνση και ενίσχυση του ιατροφαρμακευτικού και νοσοκομειακού προγράμματος,
Αντιδρά η εστίαση στην αύξηση των δημοτικών τελών - Επιστολή ΠΟΕΣΕ στον Δούκα
Η ΠΟΕΣΕ τονίζει ότι πρόταση για αύξηση 10% των δημοτικών τελών γίνεται αιφνιδιαστικά χωρίς καμία ενημέρωση και διαβούλευση