
Δεν θα γίνουν αυξήσεις στα διόδια των εθνικών οδών, αλλά θα μπουν χιλιομετρικές χρεώσεις. Αυτό είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, σύμφωνα με τον οποίο «η κυβέρνηση δεν θα επιτρέψει να γίνει αύξηση διοδίων». Ο αρμόδιος υπουργός είπε χαρακτηριστικά: «Όπως έχει γίνει παραδείγματος χάρη στην Πελοπόννησο, έτσι και στις υπόλοιπες παραχωρήσεις, θα πάμε σε μία διαδικασία όπου σιγά-σιγά θα δείτε να μπαίνουν χιλιομετρικές χρεώσεις. Αυτό είναι το δίκαιο. Αυτό συμβαίνει και στις άλλες χώρες της Ευρώπης».
Αττική Οδός
Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στη λελογισμένη μείωση των διοδίων στην Αττική Οδό, η οποία θα εφαρμοστεί από το 2024. Επεσήμανε, μιλώντας στον Action24, ότι καθώς πρόκειται για περιφερειακό δρόμο δεν μπορεί να υπάρξει αναλογική χρέωση. Ξεκαθάρισε επίσης ότι δεν θα γίνουν αυξήσεις διοδίων στις εθνικές οδούς.
Διαβάστε επίσης: Αττική Οδός: Στα 2,5 ευρώ τα διόδια, επιβεβαιώνει ο Καραμανλής
Τα έργα στην Αττική
Αναφέρθηκε επίσης στα λεγόμενα έργα Αττικής, τα οποία θα συμβάλουν στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του λεκανοπεδίου, και συγκεκριμένα στην επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και την υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως, η οποία θα διασφαλίσει την πρόσβαση από και προς το Ελληνικό.
«Δεν ανακοινώνουμε τίποτα χωρίς χρονοδιάγραμμα και χρηματοδότηση», υπογράμμισε ο υπουργός.
Σε σχέση με τα έργα της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας τόνισε: «Βλέπετε παντού εργοτάξια. Όπου πάτε στην Αθήνα, βλέπετε εργοτάξια».
Σημείωσε ότι αν και στα Εξάρχεια υπήρξε μία αναστάτωση, η υπόθεση πήγε στο ΣτΕ και έχει λήξει. «Και εγώ προσωπικά επειδή μένω στο κέντρο της Αθήνας, σέβομαι απόλυτα τους πολίτες, που τους δημιουργεί αναστάτωση ένα εργοτάξιο», επισήμανε, αναφερόμενος στην προσπάθεια τα εργοτάξια του Μετρό να είναι όσο πιο πράσινα και φιλικά προς την καθημερινότητα της πόλης.
Πράσινα ταξία και λεωφορεία
Ο κ. Καραμανλής είπε ακόμη ότι η κυβέρνηση δίνει κίνητρα ώστε να «πρασινίσει» ο στόλος των ταξί και των λεωφορείων. «Σε λίγους μήνες θα δείτε “πράσινα” λεωφορεία στους δρόμους», υπογράμμισε, προσθέτοντας ότι πρέπει και οι δήμοι να χωροθετήσουν ταχύτατα χώρους φόρτισης ηλεκτρονικών ΙΧ, αλλά και να δοθούν κίνητρα, όπως δωρεάν στάθμευση.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA