
Μόνο από τέσσερις κόμβους θα γίνεται ως το τέλος του 2025 η πρόσβαση των οχημάτων στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανίων από το παράπλευρο οδικό δίκτυο που εκτείνεται από τον κόμβο Κ12 ως τον κόμβο της Θέρμης. Ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας, δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι «η μελέτη για τα έργα που θα γίνουν έχει ολοκληρωθεί και έχει υποβληθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης ενώ από μέρα σε μέρα αναμένεται η έγκριση της χρηματοδότησης των έργων, ύψους 40 εκατομμυρίων ευρώ».
Πιο συγκεκριμένα, προβλέπεται η αναμόρφωση του ανισόπεδου κόμβου στη Μαρίνου Αντύπα, του κόμβου στο Mediterranean Cosmos και του ανισόπεδου κόμβου της Θέρμης όπως επίσης και η κατασκευή ενός ακόμη ανισόπεδου κόμβου μεταξύ των κόμβων του Cosmos και της Θέρμης (κατωδιάβαση). Επιπλέον θα γίνει αναμόρφωση της κύριας αρτηρίας, του δρόμου Θεσσαλονίκης – Μουδανίων δηλαδή, με στόχο την αύξηση της οδικής ασφάλειας και του επιπέδου κυκλοφοριακής εξυπηρέτησης, τη βελτίωση και ενίσχυση του οδοστρώματος, την αποκατάσταση των ερεισμάτων και τη διαγράμμιση. Έργο ιδιαίτερης σημασίας θα είναι και εκείνο της πλήρους αντικατάστασης των στηθαίων συστημάτων αναχαίτισης στην κεντρική νησίδα και στις πλευρικές αρτηρίες, ώστε να εμποδίζεται η παράνομη είσοδος και έξοδος, προς και από την εθνική οδό.
Παράπλευρο δίκτυο
«Ουσιαστικά σήμερα, όλη η κίνηση στο παράπλευρο δίκτυο γίνεται άναρχα χωρίς να υπάρχουν κόμβοι που να εξασφαλίζουν την απαιτούμενη οδική ασφάλεια. Αυτό εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για ατυχήματα και δυστυχήματα ενώ η εξυπηρέτηση των παρόδιων εγκαταστάσεων δεν είναι η ενδεδειγμένη» τόνισε ο κ. Μπίλλιας. Παράλληλα σημείωσε ότι με την ολοκλήρωση των έργων θα καταργηθούν όλες οι παράνομες είσοδοι και έξοδοι από το παράπλευρο δίκτυο στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανίων.
«Στόχος είναι στις 31/12 του 2025 να έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα» είπε και διευκρίνισε ότι τα έργα αφορούν το τμήμα από τον κόμβο Κ12 ως τον κόμβο της Θέρμης. Σε ό,τι αφορά το τμήμα από τον κόμβο της Θέρμης ως την Καρδία, επισήμανε ότι για την περίπτωση αυτή θα γίνει καινούρια μελέτη ώστε να λυθεί το θέμα και στη συγκεκριμένη περιοχή. «Είναι στις άμεσες προτεραιότητες μας» πρόσθεσε ο αντιπεριφερειάρχης.
Προγραμματισμός
Σε ό,τι αφορά τον προγραμματισμό της Περιφέρειας για την αύξηση της οδικής ασφάλειας σε όλο το δίκτυο ευθύνης της, επισήμανε ότι «εκπονούνται μελέτες για τα πέντε εθνικά οδικά δίκτυα, την εθνική οδό Θεσσαλονίκης -Μουδανίων, την εθνική Θεσσαλονίκης – Αρναίας και την εθνική Θεσσαλονίκης – Χαλκηδόνας, καθώς και τις παλιές εθνικές οδούς Κιλκίς και Σερρών με στόχο την ένταξη των έργων, μόλις ολοκληρωθούν οι μελέτες». Παράλληλα ανέφερε ότι η Περιφέρεια περιμένει και από το υπουργείο υποδομών να ξεκινήσει την υλοποίηση των έργων στο επαρχιακό δίκτυο, με βάση τις μελέτες που έχει εκπονήσει η Εγνατία Οδός. «Με την ολοκλήρωση αυτών των παρεμβάσεων από την Περιφέρεια και το Υπουργείο, θα αυξηθεί σημαντικά η οδική ασφάλεια στην Περιφέρεια ενώ θα αποφεύγονται τα ατυχήματα και τα δυστυχήματα με απαραίτητη προϋπόθεση και οι οδηγοί να τηρούν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας» πρόσθεσε.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με τους 40άρηδες Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA