Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αναβάθμισης των υποδομών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και συγκεκριμένα στην Ανατολική πλευρά του Προβλήτα ΙΙ, όπως ανακοίνωσε η ΟΛΠ ΑΕ.
Οι συγκεκριμένες εργασίες αποτελούν τμήμα της δεύτερης φάσης του ευρύτερου έργου βελτίωσης των υποδομών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και περιλάμβαναν την πλήρη αντικατάσταση του κρηπιδώματος.
Μάλιστα, το πρώτο πλοίο, που ελλιμενίστηκε στον ολοκαίνουργιο προβλήτα και είχε πρώτο τη δυνατότητα να δοκιμάσει τις νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες έτυχε θερμής υποδοχής από το αρμόδιο τμήμα της ΟΛΠ Α.Ε.
Σε εξέλιξη οι εργασίες σε άλλους προβλήτες
Ωστόσο, επισημαίνεται ότι βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες σε τμήματα της Δυτικής πλευράς του Προβλήτα ΙΙ και της Ανατολικής πλευράς του Προβλήτα Ι, προκειμένου στις αρχές του 2023 να εγκατασταθούν εκεί δύο νέοι γερανοί τύπου Jib Crane, που θα παραδοθούν στην ΟΛΠ Α.Ε.
Οι εργασίες στην πλωτή δεξαμενή Πειραιάς Ι
Επιπλέον, κατά το Β’ εξάμηνο του 2022 ξεκίνησαν και περατώθηκαν οι εργασίες συντήρησης στην πλωτή δεξαμενή Πειραιάς Ι. Το αντικείμενο του έργου αφορούσε μεταξύ άλλων στην αντικατάσταση έως 400 τόνων χαλύβδινων ελασμάτων & ενισχυτικών, υδροβολή υψηλής πίεσης & αντισκωριακής βαφής σε εσωτερικούς και σε εξωτερικούς χώρους, καθώς και στη συντήρηση και επισκευή αντλιών, βαλβίδων και συστημάτων σωληνώσεων.
Καθ’ όλη διάρκεια των επισκευαστικών εργασιών και επιθεωρήσεων του έργου, ο μέσος αριθμός εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού ανήλθε στους 150 ημερησίως, αυξάνοντας παράλληλα τις ανάγκες προμήθειας μεγάλου όγκου πρώτων υλών και υλοποίησης σχετικών υποστηρικτικών εργασιών. Ως αποτέλεσμα, οι ευκαιρίες απασχόλησης, αλλά και αύξησης εισοδηματικών πόρων για εργαζομένους και επαγγελματίες του κλάδου από την ευρύτερη περιοχή ενισχύθηκαν σημαντικά το προηγούμενο διάστημα.
Το σύνολο των έργων
Τα συστηματικά έργα αναβάθμισης και οι στοχευμένες επενδύσεις στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος που ξεκίνησαν το 2016 από τον Όμιλο COSCO SHIPPING συνέβαλαν συνολικά στην ενίσχυση του Ναυπηγοεπισκευαστικού κλάδου στη χώρα μας. Όλοι οι σχετικοί δείκτες απόδοσης βελτιώνονται χρόνο με το χρόνο, παράλληλα με τις λύσεις τελευταίας τεχνολογίας, τη διευρυμένη δυναμική σε χωρητικότητα και τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας που παρέχονται.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2016 ελλιμενίστηκαν μόνο 69 πλοία σε πλωτές δεξαμενές του ΟΛΠ, ενώ το έτος 2022 αναμένεται να φτάσουν τα 150 περίπου πλοία. Οι ημέρες εργασίας στις δεξαμενές αυξήθηκαν ομοίως από 435 το 2016 σε 1306 το 2022.
Ο πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε., κ. Yu Zenggang ανέφερε χαρακτηριστικά «Στόχος της ΟΛΠ Α.Ε. είναι η παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών για την επιδιόρθωση και συντήρηση των πλοίων, η οποία θα είναι προσβάσιμες προς όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο. Το σημαντικότερο όμως από όλα γεγονός είναι πως πλέον η ΝΕΖ αποτελεί πόλο δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, με θετική επίδραση στην τοπική οικονομία. Όλα τα σχετικά έργα που προβλέπονται στο πλαίσιο των υποχρεωτικών επενδύσεων ύψους 55 εκατ. ευρώ προχωρούν ομαλά, βάσει προγραμματισμού και δίνουν ισχυρή ώθηση στην τοπική ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία προς την πορεία ανάπτυξης του λιμένα Πειραιά σε έναν σημαντικό περιφερειακό κόμβο επισκευής πλοίων».
Latest News
Πρεμιέρα για τη σεζόν κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη - Ποιο πλοίο «έσπασε το ρόδι»
Πρεμιέρα στον ΟΛΘ σήμερα για την κρουαζιέρα καθώς το πρώτο κρουαζιερόπλοιο για φέτος κατέπλευσε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Λιμάνι Καβάλας: Περνά και επίσημα στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EFA VENTURES
Έναρξη υπο-παραχώρησης για την αξιοποίηση του λιμένα «Φίλιππος Β» στο Λιμάνι Καβάλας - Τι ανακοίνωσε το Υπερταμείο
Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Σαββίδης στον ΟΛΘ σε τιμές άνω του 28 ευρώ
Ελέγχει πλέον το 72,69% του λιμένα Θεσσαλονίκης
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση